Останато

Сајлата за гас причина за падот на Стонер на 8 часа Сузука

„HRC“ тимот потврди дека падот на Кејси Стонер на легендарната трка 8 часа Сузука е причинет од сајлата за гас која се заглавила.

Следете нè на:

 

stoner suzuka 2015Падот на Стонер во петтиот круг прерано ја заврши желбата на Хонда за победа

„HRC“ тимот потврди дека падот на Кејси Стонер на легендарната трка 8 часа Сузука е причинет од сајлата за гас која се заглавила.

Како што се вели во соопштението од тимот, по деталната анализа било заклучено дека падот на Стонер се должи на механички проблем, односно сајлата за гас. Сајлата која е со посебна спецификација за ендуранс моделите на HRC и не се користи во уличната верзија на CBR1000RR затаила, при што Австралискиот возач не бил во можност да ја намали брзината. 

Според тимот ова е прв проблем од ваков вид, но тие повеќе нема да ја користат оваа технологија на трките на издржливост и ќе развијат целосно нов систем за гас кој ќе се користи на следните трки. Тимот на крајот од соопштението му се извинува на Кејси Стонер и му се заблагодарува за неговиот ангажман на трката.

Во продолжение и видео од стартот на трката и падот на Кејси Стонер

Годинешната трка му припадна на тимот на Јамаха, кој извојува победа на легендарната патека Сузука во првата година по враќањето во ова натпреварување на издржливост.

comments

Би можело да ве интересира

Возачот на Јамаха Теч 3 тимот, Јонас Фолгер, преку својот менаџер денеска го извести тимот дека нема да настапува на овогодинешниот МотоГП шампионат.

Правилникот според кој техничкиот директор на MotoGP, Дени Олдриџ, одлучува во однос на легалноста на аеродинамичните крилца нема да се промени во 2018 година.

Ducati ги следи Франко Морбидели и Франческо Бањаиа, двајца од најпросперитетните Италијански возачи во моментов, како и Светскиот шампион во Moto3 Јоан Мир.

Видеото започнува со претставување на производите на Kawasaki, односно едно лице како вози спортски модел во тунел. Но кога возачот излегува од тунелот, тој го вози концептот Ј.

Се огласи и производителот на сопирачките Брембо заради кој Априлија и Дукати најавија повлекување и бесплатна замена на главниот кочионен цилиндер кај поновите модели.

Дукати е првиот фабрички производител во МотоГП кој го претстави моторот со кој ќе се натпреваруваат Хорхе Лоренцо и Андреа Довициозо оваа сезона.

Бидете информирани за сите новости директно на вашата е-маил адреса
Реклами

Ви благодариме

Close

За тоа што споделувате содржини и го поддржувате нашиот веб сајт, Ви благодариме!