Останато

Хонда го потврди учеството на Дакар 2014

Хонда потврди дека ќе учествува на релито Дакар кое ќе се одржи во јануари 2014 во Јужна Америка преку својот тим „TEAM HRC“.

Следете нè на:

 

hrc rdm13 present edobauer l1„TEAM HRC“ со пет возачи ќе атакува на првото место на релито Дакар.

Хонда потврди дека ќе учествува на релито Дакар кое ќе се одржи во јануари 2014 во Јужна Америка преку својот тим „TEAM HRC“.

Пет возачи: Хелдер Родригез (Португалија), Сем Сандерленд (Англија), Хавиер Пицолито (Аргентина), Јоан Бареда (Шпанија) и Пауло Гонкалвес (Португалија) ќе го возат новиот „CRF450 RALLY“ мотор специјално развиен за потребите на релито Дакар 2014. 

Како подготовки за Дакар тимот се натпреваруваше на две релија, Мароко и Марцуга, на кои извојува значајни победи. Сериозните подготовки говорат за амбициите на Хонда оваа година, но прашање е дали ќе успеат да ја земат титулата која во изминатите 12 години е во рацете на КТМ.

Фабриката најави дека ќе го понуди новиот модел на тимови или индивидуалци кои ќе сакаат да возат Хонда на релито, а тројца возачи ќе имаат можност да го добијат и пред продукцискиот модел на тестирање.

Хонда се врати со својот тим на релито Дакар минатата година, по пауза од цели 24 години, но како што изјави и директорот на тимот кој ќе се натпреварува на релито, Хонда оваа година има победнички тим, и ќе се обиде конечно да дојде до посакуваното прво место на релито.

 

comments

Би можело да ве интересира

Поради проблеми со менувачот, компанијата одлучи да повлече 4000 примероци од главниот супербајк модел.

Мото индустријата понекогаш може да биде навистина конфузна. Секој ден читаме дека продажбата се намалува но речиси секоја втора недела пишуваме дека некои од големите производители постигнал успех во продажбата на мотоцикли во 2017 година.

Марк Маркез и Дани Педроса тајно тестираа нова карбонска задна вилушка на нивната RC213V машина на пред сезонските тестови.

Suzuki поднесе неколку патенти за полу автоматска трансмисија која би можела да се најде во следната генерација на Hayabusa моделите.

„Во однос на безбедноста, Cornering ABS на предното тркало го прави она што контролата на тракцијата го прави на задното тркало.“

Џејмс од MCN помина 7000 километри на Metzeler Roadtec 01 пневматиците и еве што имаше да каже за нив.

Бидете информирани за сите новости директно на вашата е-маил адреса
Реклами

Ви благодариме

Close

За тоа што споделувате содржини и го поддржувате нашиот веб сајт, Ви благодариме!