Опрема

Pireli Angel GT пневматици

Тест на MCN Pireli Angel GT пневматиците

Следете нè на:

 

Возачот на MCN, Оли Рашби, е среќен со промената од Metzeler Roadtec на Pirelli Angel GT на својот V-Strom, изминатите 3 месеци ги помина по ладните и влажни патишта низ Англија, и еве што тој мисли за нив:

NewRubber

Што е добро?

По 6500 километри поминати со последниот сет на пневматици, мислев дека е добра идеја да ги променам пред да дојде зимата. Новите гуми ќе требаше навистина да се докажат со оглед на тоа дека „Roadtec 01“ на  Metzeler одлично ми користеа во текот на целото лето. Сакав нешто поинакво и затоа се одлучив за  Angel GT на Pireli и да бидам искрен воопшто не погрешив.

Тие се одлични за зимски услови но исто така добра е стабилноста и доколку ги возите на суво. На почеток малку се сомневав како ќе се однесуваат на мраз и снег.  После поминати 4000 километри од кои дел беа на зимски услови, се уште изгледаат ново.

Што е лошо?

Иако немав никакви проблеми кога возев на влажни услови, не сум сигурен дека можат да ја понудат истата стабилност како и Roadtec 01. Како пневматик наменет за сите временски услови, Angel GT е и повеќе од адекватна гума, но сепак мислам дека опцијата на Metzeler повеќе одговараше на мојот V-Strom.

Каде да ги најдете?

СкајМото е увозник на пневматиците на Metzeler и Pireli, повеќе информации за цените и моделите можете да добиете преку нивната фејсбук страна или на 02 317 2462

Би можело да ве интересира

Знаеме дека за сезоната 2019 BMW Motorrad планира да објави девет модели. Иако сè уште не се знае точно кои ќе бидат тие, сепак за некои можеме да претпоставиме.

Новиот мотоцикл на Honda, CB1000R, кој има цена од 13990 евра за обичната и 14990 евра за „FOP“ верзијата изгледа помалку чудно. Јапонската компанија го нарекува „Neo Sports Café“.

We, The Riders - Ние возачите, сме возачи од целиот свет. Имаме различни професии и изгледаме различно. Но имаме едно нешто кое не обединува:  Радоста додека возиме.

Скот Рединг се извини за забелешките кои ги упати кон Aprilia по завршувањето на Австриската Гран При трка, а во кои зборуваше за недостатокот од развој и прогрес на RS-GP машината.

Можеби изгледа како застрашувачка визија за иднината, но роботот на Акрапович му овозможува на Словенечкиот специјалист за издуви да ги тестира своите производи на еден високо технолошки начин.

Нашиот возач Христијан Бузалковски беше повикан од страна на српски тим и понудата секако беше прифатена. Воедно,трката се вози 4 часа, а овој пат ќе имаме директен пренос на каналот Спорт Клуб 3! Во продолжение ја пренесуваме и изјавата на Бузо за мотори.ком.мк

Бидете информирани за сите новости директно на вашата е-маил адреса
Реклами

Ви благодариме

Close

За тоа што споделувате содржини и го поддржувате нашиот веб сајт, Ви благодариме!