22
Саб, Јул
Опрема

AGV Pista GP Rossi Replica: Најнапредната кацига што е некогаш произведена

AGV Pista GP, новата кацигата дизајнирана од Валентино Роси е невидено лесна (1250гр.), невидено скапа (1000 евра), и има голема вентилација на воздухот (193 % повеќе од GP-Tech).

Следете нè на:

 

rossi-agv-pista-prezentacijaВалентино Роси минатата година официјално ја презентираше новата кацига на AGV

AGV Pista GP, новата кацигата дизајнирана од Валентино Роси е невидено лесна (1250гр.), невидено скапа (1000 евра), и има голема вентилација на воздухот (193% повеќе од GP-Tech).  

Досега ја имаме видено само основната верзија но еве ја и во боите на Валентино Роси.  Од сега, оние кои имаат повеќе пари можат и да ја нарачаат преку сајтот на AGV.

Pista или AGV Pista GP, ќе биде предводник на новите AVG кациги, а можеби и најдобрата тркачка кацига на пазарот.

За помпезноста која се шири околу кацигата говори и фактот дека само 100 примероци од кацигата ќе бидат пуштени во продажба во Велика Британија во 2013 година.

Нејзините предности не се само во изгледот и тежината туку и во безбедноста. „Pista“, наводно абсорбира 46 % повеќе енергија при удар отколку најдобрата кацига на AGV, GP-Tech.

Еве ги разликите помеѓу новата Pista GP  кацига и претходната GP-Tech кацига:

  • 1250 грама е тежината на Pista GP во соредба со 1560 грама на GP-Tech
  • Поголемо струење на воздухот за 193%
  • Помало движење на визирот за 71%
  • Шансите за повреди на главата помали за 48%
  • За 44% е намален товарот кој го создава
  • 36% помалку пренос на гравитациската сила на главата
  • 15% повеќе поглед нагоре
  • 9% поголем визир
  • 6% помал страничен дел
  • 3% помал преден дел 

Во AGV користеле ласери за да ја скенираат главата на Валентино Роси. Користејќи го 3D моделот, ја креираle кацигата почнувајќи од ткаенината, потоа заштитната пена од полиестер и на крај надворешната школка која е составена од карбон. Со тежина од  1250 грама таа е слична во тежина на NEXX XR1R но е значително полесна од GP-Tech чија замена треба да биде. Дизајнот беше тестиран во воздушен тунел, каде помина 28 часа. Школката составена од карбон  ја има во четири големини. Исто така  има и четири места на кои може да се прилагоди навлаката која може да се извади и измие.  Има четири отвори за примање воздух (навистина тркачка кацига) и два издувни отвори, но има и пластични капаци во случај на лошо време. Визирот е неверојатно дебел 3,3 милиметри   (повеќе од 1 мм подебел од оној на XR1R), а има и систем за заштита како кај HJC RPS-10 за да се намали ризикот од случајно отварање.

„Оваа кацига е во чест на Џино Амисано, претприемач на кого му се восхитував поради неговата способност да креира, рекордите кои ги постави и неговиот натпреварувачки дух со кој се соочуваше со сите предизвици. Новата кацига е дел од AGV стандард пректот, кој, во согласност со квалитетите утврдени од Амисино, го револуционираа начинот на кој се дизајнираат кацигите, поставувајќи нови стандарди на заштита кои се јасно видливи“ изјави Лино Даинесе.

Какво е мислењето на Роси? „Одлична аеродинамика, имам чувство дека воопшто не носам кацига. Одлична вентилација, навистина лесно се забележува тоа. Одлична видливост, како од гледање филм на телевизија да се префрлите во кино.“

 

comments

Би можело да ве интересира

А2 мотоциклите се мостот за оние возачи кои не сакаат повеќе да возат мотоцикли со зафатнина од 125cc но кои се уште не можат да возат мотоцикли од А категорија.

Полицијата од Јужен Шилдс се обдува да го спречи антисоцијалното однесување од страна на мотоциклистите со помош на дронови, а цел на дронот се возачите за кои имаат информации дека возат невнимателно.

Кога сакате да се возите со некој пријател но не сакате тој да седи заедно со вас на мотоциклот, или пак кога треба да пренесете голем број на работи, тогаш страничната приколка за мотоцикл е токму она што ви треба. Погледнете ги овие пет навистина интересни приколки.

Suzuki Gixxer купот ја започна својата трета сезона, како и секогаш со несебична поддршка од страна на Motul. Од 7-ми до 9-ти јули на патеката Кари во Коимбаторе (Индија), посетителите имаа можност да уживаат во новите аспекти кои ги воведоа организаторите со цел уште повеќе да го подобрат концептот на натпреварувањето.

Уште еден дел од сложувалката за 2018 година си дојде на свое место. Во понеделникот, Aspar потврди дека Алваро Баутиста го продолжи договорот и ќе остане дел од тимот и во 2018 година.

MotoGP мотоциклите во последниот период станаа неверојатно комплицирани и на рачките има голем број на копчиња за контрола на возењето. Но Скот Рединг од тимот на Pramac Ducati ќе ни го објасни значењето на секое од нив посебно.

Бидете информирани за сите новости директно на вашата е-маил адреса
Реклами

Ви благодариме

Close

За тоа што споделувате содржини и го поддржувате нашиот веб сајт, Ви благодариме!