20
Сре, Сеп
MotoGP

Yamaha: MotoGP треба да замине од Европа

„Ако се преселиме во области каде што економијата е подобра од онаа во Европа, ќе имаме подобри финансиски резултати“ - Лин Џервис, Yamaha

Следете нè на:

 

lorenzo-sepang2Хорхе Лоренцо на патеката Сепанг во Малезија

„Ако се преселиме во области каде што економијата е подобра од онаа во Европа, ќе имаме подобри финансиски резултати“ - Лин Џервис, Yamaha

MotoGP има потреба од повеќе трки во Југоисточна Азија, плус враќање во Јужна Америка и Африка

Тоа е размислувањето на извршниот директор на Yamaha,  Лин Џервис кој смета дека сегашниот календар во кој доминира Европа, не ја одразува комерцијалната реалност на продажбата на мотоцикли.

Од 18 трки на календарот за 2013 година, 11 се во Европа.

Би сакал да го видам овој спорт преселен на други пазари ширум светот. Пазари кои брзо се развиваат. Особено во Југоисточна Азија. MotoGP е многу важен таму, а ние имаме само една трка, онаа во Сепанг. Дефинитивно има капацитет за повеќе трки таму.

Би сакал шампионатот да прерасне во вистински глобален шампионат. Би сакал да го видам во Јужна Америка или повторно во Африка. Би сакал да видам две трки во Југоисточна Азија и сметам дека ако се преселиме во области каде што економијата е подобра од онаа во Европа ќе имаме подобри финансиски резултати.

Верувам дека има голем интерес за MotoGP таму. Веруваме во овој спорт, но мораме да работиме сите заедно за да имаме раст и за да го промовираме.

изјави Џервис

За Yamaha оваа сезона ќе возат двократниот MotoGP шампион Хорхе Лоренци и Валентино Роси кој има седум титули во кралската класа, а вкупно 9 зад себе.

Yamaha ги испрати Роси и Лоренцо во Индонезија во Јануари-каде што Роси го имаше првото претставување пред јавноста по неговото враќање во Yamaha. „Докторот“ оттогаш го посети и Бразил, потврдувајќи ги со тоа глобалните приоритети на Yamaha.

Трките во Африка, местото на кое Роси ја оствари дебитантската победа во 2004 година, и Бразил беа укинати на крајот на таа сезона. Аргентина е закажана да се врати во 2014 година откако во последен момент беше исклучена од календарот за 2013 година.

 

comments

Би можело да ве интересира

Роси се обидува да се врати на Арагон, доколку успее ќе загуби бодови од само една трка и ќе остане во борбата за шампионатот.

Андреа Довициозо и Марк Маркез го делат мислењето за една работа по завршувањето на неделната трка –не е точно дека одредени патеки повеќе им одговараат на некои машини.

Компанијата Pirelli обезбеди нов заден пневматик, W0735, за да го користат возачите од Светскиот ШСупербајк шампионат на патеката во Портимао. Тоа е нов, мек пневматик кој содржи различни структурни решенија во споредба со стандардниот, мек, SC0 како и SC1.

Словенечкиот производител на издуви Акрапович објави едно видео на кое може да се види како звучат сите супербајк мотоциклите кои користат нивни издуви. Засилете го звукот и уживајте.

За 2018 година верзијата на Kawasaki Z900 која има 93 коњски сили (70kW) ќе им биде достапна на сите оние кои имаат А2 лиценца.

Дали некогаш сте се нашле позади некој постар возач кој веројатно повеќе не би требало да биде дел од сообраќајот? Што велите за моторџија кој има 101 година?

Бидете информирани за сите новости директно на вашата е-маил адреса
Реклами

Ви благодариме

Close

За тоа што споделувате содржини и го поддржувате нашиот веб сајт, Ви благодариме!