MotoGP

Валентино Роси: „Yamaha се потпира на судбината бидејќи ќе бидат потребни неколку месеци да се решат проблемите“

Италијанецот призна дека не очекува да биде компетитивен на првата трка која ќе се оддржи на патеката во Катар следниот месец. Во текот на минатата сезона, тој постојано имаше проблем со забрзувањето.

Следете нè на:

 

Роси призна дека главен проблем е електрониката на мотоциклот но напоменува дека промените ќе бидат тешки пред се поради константните промени на перформансите.

„Главниот проблем е дека никогаш не можеш да знаеш што да очекуваш, тоа исто како да играш карти,“ вели Роси кој на последниот тест заврши на десетото место со заостанување од  0.730 секунди. „Сите се многу брзи и многу блиску.“

Bikes of Valentino Rossi Yamaha Factory Racing 770x513

„Се повторува ситуацијата од минатата година. Работите можат да се променат од сабајле до вечер, а не пак од еден до друг ден. Ова е многу чудна ситуација која за прв пат во целата кариера ми се случи минатата година. И покрај тоа што ги имавме пневматиците на Michelin, перформансите беа по конзистентни. Но за разлика од минатата година, сега работите можат за кратко време да се променат. Ова беше многу тежок тест за Yamaha. Бев многу посреќен за време на тестовите во Малезија отколку тука. Но се надевам дека ќе бидеме подобри во Катар.“

„Знаеме дека мораме да работиме најмногу на електрониката, но мислам дека нема да има никакви промени на тестот во Катар. За тоа ќе бидат потребни неколку месеци, а се дотогаш ќе се потпираме на судбината.“

После првите два теста, Роси верува дека само Honda - чиишто возачи се најдоа на врвот на патеката во Бурирам, има конзистентен мотоцикл кој може да се натпреварува на сите патеки.

„Од она што можев да го забележам, единствениот тим кој беше компетитивен и на двете патеки беше Honda. Особено добар настап имаше Маркез но исто така добри беа и Педроса и Кратчлоу. Исто така и Ducati беа добри во Сепанг. Лоренцо таму заврши на првото место но тука имаше проблеми. Ќе мораме да почекаме до Катар за да видиме што ќе се случи.“

Би можело да ве интересира

Знаеме дека за сезоната 2019 BMW Motorrad планира да објави девет модели. Иако сè уште не се знае точно кои ќе бидат тие, сепак за некои можеме да претпоставиме.

Новиот мотоцикл на Honda, CB1000R, кој има цена од 13990 евра за обичната и 14990 евра за „FOP“ верзијата изгледа помалку чудно. Јапонската компанија го нарекува „Neo Sports Café“.

We, The Riders - Ние возачите, сме возачи од целиот свет. Имаме различни професии и изгледаме различно. Но имаме едно нешто кое не обединува:  Радоста додека возиме.

Скот Рединг се извини за забелешките кои ги упати кон Aprilia по завршувањето на Австриската Гран При трка, а во кои зборуваше за недостатокот од развој и прогрес на RS-GP машината.

Можеби изгледа како застрашувачка визија за иднината, но роботот на Акрапович му овозможува на Словенечкиот специјалист за издуви да ги тестира своите производи на еден високо технолошки начин.

Нашиот возач Христијан Бузалковски беше повикан од страна на српски тим и понудата секако беше прифатена. Воедно,трката се вози 4 часа, а овој пат ќе имаме директен пренос на каналот Спорт Клуб 3! Во продолжение ја пренесуваме и изјавата на Бузо за мотори.ком.мк

Бидете информирани за сите новости директно на вашата е-маил адреса
Реклами

Ви благодариме

Close

За тоа што споделувате содржини и го поддржувате нашиот веб сајт, Ви благодариме!