19
Вто, Сеп
MotoGP

Валентино Роси нема што да докажува во Јамаха

motori rossi-yamaha-2013Валентино Роси нема што да докажува по враќањето во МотоГП тимот на Јамаха. Откако помина кошмарни две години со тимот на Дукати, во кои извозе 35 трки, а не беше ни блиску до победа, тој едвај чека да се врати на својата добро позната YZR-M1.

Следете нè на:

 

rossi-yamaha-2013

Валентино Роси нема што да докажува по враќањето во МотоГП тимот на Јамаха. Откако помина кошмарни две години со тимот на Дукати, во кои извозе 35 трки, а не беше ни блиску до победа, тој едвај чека да се врати на својата добро позната YZR-M1.

Имајќи ја во предвид неговата репутација и она што го има постигнато во кариерата, сите со нетрпение го очекуваат враќањето на Докторот во тимот во кој е неприкосновен неговиот ривал и актуелен Светски првак, Хорхе Лоренцо. Сепак шефот на тимот, Масимо Мерегали, смета дека Роси нема што да докажува во тимот. Во изјавата за „MCN“ тој вели:  „-Валентино е Валентино и тој не треба да се докажува пред никого. Следната сезона тој ќе има 34 години и ризикот за повреда кај него е значително поголема отколку кај возач кој има 23 години. Сепак тој е искусен возач и ќе го искомпензира ризикот, но ви никој случај не треба да се докажува. Тој покажа и минатите сезони дека секојпат кога му се укажа прилика да го извади потенцијалот на Дукати-то, тој го направи тоа.“

Шефот на тимот мисли и дека конфликтите помеѓу Роси и Лоренцо се минато, „Двајцата се променети во однос на 2008-ма, имаат многу повеќе искуство и сметам дека следната сезона ќе имаме компактен тим кој нема да има ѕид во гаражата“.

comments

Би можело да ве интересира

Роси се обидува да се врати на Арагон, доколку успее ќе загуби бодови од само една трка и ќе остане во борбата за шампионатот.

Андреа Довициозо и Марк Маркез го делат мислењето за една работа по завршувањето на неделната трка –не е точно дека одредени патеки повеќе им одговараат на некои машини.

Компанијата Pirelli обезбеди нов заден пневматик, W0735, за да го користат возачите од Светскиот ШСупербајк шампионат на патеката во Портимао. Тоа е нов, мек пневматик кој содржи различни структурни решенија во споредба со стандардниот, мек, SC0 како и SC1.

Словенечкиот производител на издуви Акрапович објави едно видео на кое може да се види како звучат сите супербајк мотоциклите кои користат нивни издуви. Засилете го звукот и уживајте.

За 2018 година верзијата на Kawasaki Z900 која има 93 коњски сили (70kW) ќе им биде достапна на сите оние кои имаат А2 лиценца.

Дали некогаш сте се нашле позади некој постар возач кој веројатно повеќе не би требало да биде дел од сообраќајот? Што велите за моторџија кој има 101 година?

Бидете информирани за сите новости директно на вашата е-маил адреса
Реклами

Ви благодариме

Close

За тоа што споделувате содржини и го поддржувате нашиот веб сајт, Ви благодариме!