20
Сре, Сеп
MotoGP

Валентино Роси: „Нашите трки станаа здодевни“

motori rossi hayden copyИмето на Валентино Роси секогаш се поврзува со крај на кариерата во Супербајк шампионатот, веројатно причината за ова е следењето на Докторот на сите трки и присуството на скоро секоја трка на патеката Мизано во Сан Марино од ВСБК.

Следете нè на:

 

rossi hayden

Името на Валентино Роси секогаш се поврзува со крај на кариерата во Супербајк шампионатот, веројатно причината за ова е следењето на Докторот на сите трки и присуството на скоро секоја трка на патеката Мизано во Сан Марино.

Следејќи ја втората трка на Донингтон Парк во неделата, тој на својот твитер профил напиша: „Che razza di gara la Superbike!Che bagarre,bravi tutti,peccato per le BMW all’ultima curva.“ (Каква Супербајк трка! Каква борба, сите се одлични, навистина штета за BMW во последниот свиок.).

Сепак неговиот следен твит беше она што ја разгоре имагинацијата на неговите следбеници, па откако напиша „Purtroppo le nostre gare sono diventate molto più noiose“ (За жал нашите трки станаа здодевни) тој мораше да испрати уште еден твит во кој ќе ја расчисти дилемата за својата иднина во МотоГП. „Ma,detto questo,io voglio correre in MotoGp per altri anni.ci vorrebbe solo un po’ più di bagarre,ecco tutto“ (Покрај се, сакам да се тркам во МотоГП уште неколку години. Потребни ни се повеќе дуели, тоа е се.)

Челниците на Супербајк шампионатот сеуште се надеваат дека лошите резултати во МотоГП ќе го натераат Докторот да премине во нивниот шампионат, но возачот на Дукати за сега нема таков план.

comments

Би можело да ве интересира

Валентно Роси одлучи дека ќе настапи на претстојната МотоГП трка во Арагон.

Роси се обидува да се врати на Арагон, доколку успее ќе загуби бодови од само една трка и ќе остане во борбата за шампионатот.

Андреа Довициозо и Марк Маркез го делат мислењето за една работа по завршувањето на неделната трка –не е точно дека одредени патеки повеќе им одговараат на некои машини.

Компанијата Pirelli обезбеди нов заден пневматик, W0735, за да го користат возачите од Светскиот ШСупербајк шампионат на патеката во Портимао. Тоа е нов, мек пневматик кој содржи различни структурни решенија во споредба со стандардниот, мек, SC0 како и SC1.

Словенечкиот производител на издуви Акрапович објави едно видео на кое може да се види како звучат сите супербајк мотоциклите кои користат нивни издуви. Засилете го звукот и уживајте.

За 2018 година верзијата на Kawasaki Z900 која има 93 коњски сили (70kW) ќе им биде достапна на сите оние кои имаат А2 лиценца.

Бидете информирани за сите новости директно на вашата е-маил адреса
Реклами

Ви благодариме

Close

За тоа што споделувате содржини и го поддржувате нашиот веб сајт, Ви благодариме!