MotoGP

Triumph го тестираше Moto2 моторот со прототип на Daytona 765

Triumph сака да знаете дека забрзано се подготвува за Moto2 шампионатот во 2019 во кој сите мотоцикли во серијата ќе бидат опремени со три цилиндричниот мотор на Британската компанија.

Следете нè на:

 

Triumph сака да знаете дека забрзано се подготвува за Moto2 шампионатот во 2019 во кој сите мотоцикли во серијата ќе бидат опремени со три цилиндричниот мотор на Британската компанија. За тестирањето, тие го ставија моторот со зафатнина од 765cc на својата суперспорт машина и го направија Triumph Daytona 765. Со помош на  возачот од Moto2 серијата, Џулијан Симон, компанијата го тестираше моторот на патеката во Арагон со цел да ги види неговите перформанси и издржливост.

Triumph Daytona 765 Moto2 test bike 10

„Се наоѓаме на вистинскиот пат,“ изјави Стив Сарџент, главен директор за производство на Triumph. „Задоволни сме од брзината која ја постигнува Џулијан и досегашните податоци се навистина позитивни. Веруваме дека ќе обезбедиме мотор од кој ќе бидат задоволни како тимовите така и фановите.“

Компанијата потпиша три годишен договор со Dorna за да обезбедува мотори за Moto2 шампионатот. При создавањето на моторот, од компанијата ги направија следниве промени:

  • Модификувана главата на цилиндарот со ревидирани влезни и издувни приклучоци за оптимизиран проток на гас.
  • Титаниумски и покрути вентили за поголем број на вртежи.
  • Тркачки алтернатор за помала инерција.
  • Поголем степен на пренос во прва брзина.
  • Специјален тркачки ECU кој ќе биде развиен во соработка со „Magneti Marelli“.
  • Променет оклоп на моторот

 Triumph Daytona 765 Moto2 test bike 16

comments

Би можело да ве интересира

Видеото започнува со претставување на производите на Kawasaki, односно едно лице како вози спортски модел во тунел. Но кога возачот излегува од тунелот, тој го вози концептот Ј.

Се огласи и производителот на сопирачките Брембо заради кој Априлија и Дукати најавија повлекување и бесплатна замена на главниот кочионен цилиндер кај поновите модели.

Дукати е првиот фабрички производител во МотоГП кој го претстави моторот со кој ќе се натпреваруваат Хорхе Лоренцо и Андреа Довициозо оваа сезона.

Новото правило со себе носи и голем број на услови кои мора да бидат исполнети. На пример, воздушното перниче задолжително мора да ги штити рамото и клучната коска, а заштитата на грбот не е задолжителна. 

Со оглед на тоа дека се влошува временската состојба, беше донесена одлука да се одложи деветата етапа, а тимовите да се префрлат во следниот камп кој се наоѓа во Салта, Аргентина.

Сем Сандерленд заздравува од повредата поради која мораше да се повлече од релито Дакар и веќе во текот на денешниот ден се очекува да се врати во Европа.

Бидете информирани за сите новости директно на вашата е-маил адреса
Реклами

Ви благодариме

Close

За тоа што споделувате содржини и го поддржувате нашиот веб сајт, Ви благодариме!