MotoGP

Триумф на Маркез на најдобрата трка во сезоната до сега

Роси направи грешка и заврши на петата позиција. Ринс и Вињалес се искачија на подиумот, Довициозо беше четврти, а Лоренцо седми.

Следете нè на:

 

„Никогаш не е досадно во Асен“. Ова би можело во иднина да биде новиот слоган на трката. А можевме и да претпоставиме дека не чека возбудлива трка со оглед на интересната квалификациска сесија каде што возачите ги делеа само неколку десетинки. Оние што присуствуваа на патеката можат да се се сметаа за среќни бидејќи ќе можат да им раскажуваат на своите внуци дека биле дел од „Асен 2018“.

marquez2

Во центарот на случувањата беше Марк Маркез кој се врати на победите. Шпанецот, кој на почетокот на трката се бореше со Ринс и Лоренцо, ризикуваше да излета надвор од патеката после дуелот кој го имаше со Вињалес. Сепак, на крајот успеа да се врати во игра. „Уште пред да почне трката знаев дека ќе биде компликувана,“ изјави Маркез. „Затоа одлучив да почекам. Успеав да се справам со ситуацијата и да освојам поени.“ Ова за него беше важна победа во борбата за титулата со оглед на тоа дека Роси мораше да се задоволи со петото место. „Докторот“ сега заостанува 41 поен зад Шпанецот.

Роси сигурно ќе биде разочаран со оглед на тоа дека на пет круга до крајот на трката заедно со Андреа Довициозо се бореа за победа. Двајцата возачи тогаш лошо влегоа во свиокот број 1 со што ја испуштија шансата за место на подиумот. Ова сигурно е големо разочарување за двајцата Италијанци кои беа многу блиску до места на подиумот.

А двајцата возачи кои извлекоа најголема корист од грешката на Италијанците беа Алекс Ринс и Маверик Вињалес. Ова беше одличен ден за возачот на Suzuki со оглед на тоа дека Андреа Ианоне заврши надвор од листата на најдобри десет возачи на трката. „Фантастична, неверојатна трка. Една од најтешките во мојот живот, особено после проблемите кои ги имав на почеток на трката,“ изјави Алекс. „Во контактот што го имав со Маркез, ми стана јасно колку само се силни MotoGP возачите. Но и ние можеме да бидеме брзи.“

Вињалес, кој беше најбрзиот M1 возач на трката, исто така има причина за прослава. „Мислев дека можам да дојдам до победа но за жал после борбата со Марк, гумата беше премногу оштетена на десната страна. Мотоциклот сѐ уште не е на потребното ниво, но се движиме по вистинскиот правец.“

На крајот беше помалку чудно да не видиме мотоцикл на Ducati на подиумот. Хорхе Лоренцо мораше да се задоволи со седмата позиција и беше веднаш зад Кал Кратчлоу. Шпанецот првите единаесет круга беше во водство но за жал неговите пневматици не издржаа до крај. Исто така на почетокот на трката имаше и мал инцидент со Роси кој удри во задниот дел од неговиот мотоцикл. Разочарувачка трка имаше и Данило Петручи кој кон средината на трката излета надвор од патеката.

Зарко, Баутиста и Милер ги заокружија првите десет места. Алеш Еспаргаро беше тринаесетти додека пак неговиот брат, Пол, заврши на четиринаесетото место.

Би можело да ве интересира

„Можеме да се бориме за победа, но Хорхе и Марк исто така се добри на оваа патека. Затоа сметам дека воопшто нема да биде лесно“ - Андреа Довициозо.

Пред вас е Suzuki GSX-R1000 – Ryuyo, супербајк кој има 209 коњски сили и тежина од 167 килограми. За жал, од овој модел ќе бидат произведени само 20 примероци кои ќе имаат цена од 29.990 евра.

Марк Маркез призна дека добро се справува со периодот во кој нема постигнато ниту една победа во премиерната класа.

Можеби тоа е само земја на слободи во однос на полуавтоматските оружја. Но се чини дека во иднина жителите на Америка нема да имаат избор во однос на тоа каков мотоцикл ќе можат да купат.

Валентино Роси вели дека се разгледува идејата за радикална промена кај Yamaha со цел да се решат проблемите со кои се соочува тимот.

Moto Guzzi ја претстави новата спортска верзија на нивниот Moto Guzzi V9 Bobber кој сега ќе има поголеми тркала, единечно седиште и црн издув.

Бидете информирани за сите новости директно на вашата е-маил адреса
Реклами

Ви благодариме

Close

За тоа што споделувате содржини и го поддржувате нашиот веб сајт, Ви благодариме!