20
Сре, Сеп
MotoGP

Три Јамахи на чело на вториот тренинг во Муџело

Хорхе Лоренцо забележа време кое беше подобро од она на Валентино Роси за само 0.034 делови од секундата.

Следете нè на:

 

99lorenzo s1d5052 originalБез Маркез, Лоренцо на првата позиција

Хорхе Лоренцо забележа време кое беше подобро од она на Валентино Роси за само 0.034 делови од секундата.

Вториот тренинг на Муџело помина во знакот на Јамаха, откако на првите три позиции според времињата се најдоа Лоренцо, Роси и Крачлоу.

Маркез кој беше најбрз на првиот денешен тренинг доживеа пад, а времето кое го имаше забележано претходно беше доволно само за 14-та позиција.

Поз.Бр.ВозачТимМоторКм/чВремеРазлика
1 99 Jorge LORENZO Yamaha Factory Racing Yamaha 341.6 1'48.375  
2 46 Valentino ROSSI Yamaha Factory Racing Yamaha 339.4 1'48.409 0.034 / 0.034
3 35 Cal CRUTCHLOW Monster Yamaha Tech 3 Yamaha 337.8 1'48.672 0.297 / 0.263
4 69 Nicky HAYDEN Ducati Team Ducati 338.4 1'49.377 1.002 / 0.705
5 26 Dani PEDROSA Repsol Honda Team Honda 340.0 1'49.383 1.008 / 0.006
6 29 Andrea IANNONE Energy T.I. Pramac Racing Ducati 340.6 1'49.467 1.092 / 0.084
7 4 Andrea DOVIZIOSO Ducati Team Ducati 338.8 1'49.543 1.168 / 0.076
8 6 Stefan BRADL LCR Honda MotoGP Honda 338.9 1'49.595 1.220 / 0.052
9 14 Randy DE PUNIET Power Electronics Aspar ART 322.4 1'49.599 1.224 / 0.004
10 51 Michele PIRRO Ducati Test Team Ducati 340.1 1'49.649 1.274 / 0.050
11 19 Alvaro BAUTISTA GO&FUN Honda Gresini Honda 338.8 1'49.733 1.358 / 0.084
12 41 Aleix ESPARGARO Power Electronics Aspar ART 326.3 1'49.769 1.394 / 0.036
13 38 Bradley SMITH Monster Yamaha Tech 3 Yamaha 335.2 1'50.103 1.728 / 0.334
14 93 Marc MARQUEZ Repsol Honda Team Honda 342.0 1'50.210 1.835 / 0.107
15 8 Hector BARBERA Avintia Blusens FTR 320.6 1'50.400 2.025 / 0.190
16 11 Ben SPIES Ignite Pramac Racing Ducati 340.9 1'51.105 2.730 / 0.705
17 5 Colin EDWARDS NGM Mobile Forward Racing FTR Kawasaki 323.5 1'51.433 3.058 / 0.328
18 17 Karel ABRAHAM Cardion AB Motoracing ART 325.8 1'51.528 3.153 / 0.095
19 68 Yonny HERNANDEZ Paul Bird Motorsport ART 322.9 1'51.644 3.269 / 0.116
20 9 Danilo PETRUCCI Came IodaRacing Project Ioda-Suter 322.0 1'51.937 3.562 / 0.293
21 7 Hiroshi AOYAMA Avintia Blusens FTR 320.9 1'52.182 3.807 / 0.245
22 71 Claudio CORTI NGM Mobile Forward Racing FTR Kawasaki 326.3 1'53.314 4.939 / 1.132
23 70 Michael LAVERTY Paul Bird Motorsport PBM 321.8 1'53.480 5.105 / 0.166
24 67 Bryan STARING GO&FUN Honda Gresini FTR Honda 324.4 1'54.231 5.856 / 0.751
25 52 Lukas PESEK Came IodaRacing Project Ioda-Suter 312.0 1'54.829 6.454 / 0.598


Во сабота третиот тренинг се вози во 09.55, а четвртиот тренинг е во 13.30. Квалификациите во недела започнуваат во 14.10, а втората сесија која ги одредува првите стартни позиции на програмата е во 14.35. Трката во недела започнува во 14 часот.

СпортКлуб каналот ќе ги пренесува во живо сите сесии од Муџело, вклучувајќи ги и тренинзите, а организирано гледање има во Бајкерс Плејс.

 

comments

Би можело да ве интересира

Валентно Роси одлучи дека ќе настапи на претстојната МотоГП трка во Арагон.

Роси се обидува да се врати на Арагон, доколку успее ќе загуби бодови од само една трка и ќе остане во борбата за шампионатот.

Андреа Довициозо и Марк Маркез го делат мислењето за една работа по завршувањето на неделната трка –не е точно дека одредени патеки повеќе им одговараат на некои машини.

Компанијата Pirelli обезбеди нов заден пневматик, W0735, за да го користат возачите од Светскиот ШСупербајк шампионат на патеката во Портимао. Тоа е нов, мек пневматик кој содржи различни структурни решенија во споредба со стандардниот, мек, SC0 како и SC1.

Словенечкиот производител на издуви Акрапович објави едно видео на кое може да се види како звучат сите супербајк мотоциклите кои користат нивни издуви. Засилете го звукот и уживајте.

За 2018 година верзијата на Kawasaki Z900 која има 93 коњски сили (70kW) ќе им биде достапна на сите оние кои имаат А2 лиценца.

Бидете информирани за сите новости директно на вашата е-маил адреса
Реклами

Ви благодариме

Close

За тоа што споделувате содржини и го поддржувате нашиот веб сајт, Ви благодариме!