MotoGP

Сузуки има проблеми да најде MotoGP тим

Единственото нешто што недостасува-покрај прашањето кој ќе го вози новиот моторцикл- е веќе постоечки тим кој му е потребен на Сузуки за да се врати во шампионатот во 2014 година.

Следете нè на:

 

suzuki-de-puniet-motogp-2013-1Уште само неколку „ситници“ и Сузуки се враќа во МотоГП

Единственото нешто што недостасува-покрај прашањето кој ќе го вози новиот моторцикл- е веќе постоечки тим кој му е потребен на Сузуки за да се врати во шампионатот во 2014 година.

Ренди де Пуние веќе имаше дводневно тестирање во Муџело со Сузуки MotoGP, а ќе тестира и во понеделник после трката во Барселона, пред да заминат за Арагон на дополнителни тестови.

Давиде Бривио наводно ќе стане тимски менаџер и очигледно веќе нашол неколку места во Италија откаде што ќе може да управува со тимот. Единственото нешто што недостасува-покрај прашањето кој ќе го вози новиот моторцикл- е веќе постоечки тим кој му е потребен на Сузуки за да се врати во шампионатот во 2014 година. Се чини дека оваа потрага е потешка отколку што се очекуваше.

Според Шпанската интернет страна motocuatro.com, Дорна предложила Сузуки да понудат 1,6 милиони евра и да го купат местото на некој приватен тим, но очигледно ниту еден тим- и покрај тоа што повеќето од нив се слаби со финансии а некои не се ни конкурентни-не е подготвен да ја прифати таа цена и бараат помеѓу 5 и 6 милиони евра.

Дорна можеби ќе дозволат да се зголеми бројот на моторцикли за да може да се натпреварува и Сузуки,а тоа повеќе ќе му одговара на Јапонскиот производител бидејќи така ќе имаат поголема контрола и ќе бидат на исто ниво со Хонда, Јамаха и Дукати.

 

Би можело да ве интересира

Знаеме дека за сезоната 2019 BMW Motorrad планира да објави девет модели. Иако сè уште не се знае точно кои ќе бидат тие, сепак за некои можеме да претпоставиме.

Новиот мотоцикл на Honda, CB1000R, кој има цена од 13990 евра за обичната и 14990 евра за „FOP“ верзијата изгледа помалку чудно. Јапонската компанија го нарекува „Neo Sports Café“.

We, The Riders - Ние возачите, сме возачи од целиот свет. Имаме различни професии и изгледаме различно. Но имаме едно нешто кое не обединува:  Радоста додека возиме.

Скот Рединг се извини за забелешките кои ги упати кон Aprilia по завршувањето на Австриската Гран При трка, а во кои зборуваше за недостатокот од развој и прогрес на RS-GP машината.

Можеби изгледа како застрашувачка визија за иднината, но роботот на Акрапович му овозможува на Словенечкиот специјалист за издуви да ги тестира своите производи на еден високо технолошки начин.

Нашиот возач Христијан Бузалковски беше повикан од страна на српски тим и понудата секако беше прифатена. Воедно,трката се вози 4 часа, а овој пат ќе имаме директен пренос на каналот Спорт Клуб 3! Во продолжение ја пренесуваме и изјавата на Бузо за мотори.ком.мк

Бидете информирани за сите новости директно на вашата е-маил адреса
Реклами

Ви благодариме

Close

За тоа што споделувате содржини и го поддржувате нашиот веб сајт, Ви благодариме!