MotoGP

Сузуки има проблеми да најде MotoGP тим

Единственото нешто што недостасува-покрај прашањето кој ќе го вози новиот моторцикл- е веќе постоечки тим кој му е потребен на Сузуки за да се врати во шампионатот во 2014 година.

Следете нè на:

 

suzuki-de-puniet-motogp-2013-1Уште само неколку „ситници“ и Сузуки се враќа во МотоГП

Единственото нешто што недостасува-покрај прашањето кој ќе го вози новиот моторцикл- е веќе постоечки тим кој му е потребен на Сузуки за да се врати во шампионатот во 2014 година.

Ренди де Пуние веќе имаше дводневно тестирање во Муџело со Сузуки MotoGP, а ќе тестира и во понеделник после трката во Барселона, пред да заминат за Арагон на дополнителни тестови.

Давиде Бривио наводно ќе стане тимски менаџер и очигледно веќе нашол неколку места во Италија откаде што ќе може да управува со тимот. Единственото нешто што недостасува-покрај прашањето кој ќе го вози новиот моторцикл- е веќе постоечки тим кој му е потребен на Сузуки за да се врати во шампионатот во 2014 година. Се чини дека оваа потрага е потешка отколку што се очекуваше.

Според Шпанската интернет страна motocuatro.com, Дорна предложила Сузуки да понудат 1,6 милиони евра и да го купат местото на некој приватен тим, но очигледно ниту еден тим- и покрај тоа што повеќето од нив се слаби со финансии а некои не се ни конкурентни-не е подготвен да ја прифати таа цена и бараат помеѓу 5 и 6 милиони евра.

Дорна можеби ќе дозволат да се зголеми бројот на моторцикли за да може да се натпреварува и Сузуки,а тоа повеќе ќе му одговара на Јапонскиот производител бидејќи така ќе имаат поголема контрола и ќе бидат на исто ниво со Хонда, Јамаха и Дукати.

 

comments

Би можело да ве интересира

Поради проблеми со менувачот, компанијата одлучи да повлече 4000 примероци од главниот супербајк модел.

Мото индустријата понекогаш може да биде навистина конфузна. Секој ден читаме дека продажбата се намалува но речиси секоја втора недела пишуваме дека некои од големите производители постигнал успех во продажбата на мотоцикли во 2017 година.

Марк Маркез и Дани Педроса тајно тестираа нова карбонска задна вилушка на нивната RC213V машина на пред сезонските тестови.

Suzuki поднесе неколку патенти за полу автоматска трансмисија која би можела да се најде во следната генерација на Hayabusa моделите.

„Во однос на безбедноста, Cornering ABS на предното тркало го прави она што контролата на тракцијата го прави на задното тркало.“

Џејмс од MCN помина 7000 километри на Metzeler Roadtec 01 пневматиците и еве што имаше да каже за нив.

Бидете информирани за сите новости директно на вашата е-маил адреса
Реклами

Ви благодариме

Close

За тоа што споделувате содржини и го поддржувате нашиот веб сајт, Ви благодариме!