MotoGP

Кејси Стонер ја тестираше новата Honda RC213V 2014

На патеката Суго во Јапонија, двократниот светски шампион во МотоГП, Кејси Стонер, изврши успешен тродневен тест за потребите на HRC тимот.

Следете нè на:

 

Casey-Stoner-HRC-test-2014-Honda-RCV1000R-RC213V-05Убаво е да се види Кејси Стонер повторно на мотор

На патеката Суго во Јапонија, двократниот светски шампион во МотоГП, Кејси Стонер, изврши успешен тродневен тест за потребите на HRC тимот.

За разлика од претходниот обид за тестирање, овојпат временските услови беа одлични и тестирањето на различните компоненти помина во најдобар ред. Патеката со должина од 3737 метри се покажа како совршена за тест на постоечкиот RC213V како и за прототип машината RC213V која ќе се вози во 2014 година. Стонер за жал немаше доволно време да го тестира новиот „Production Racer“ на Хонда со кој следната сезона во МотоГП ќе се натпреваруваат сегашните „CRT“ тимови.

Casey-Stoner-HRC-test-2014-Honda-RCV1000R-RC213V-23Стонер во елемент

Ова беа прекрасни три дена во кои имавме доволно време за возење иако многу рано се стемнува и станува ладно. Имавме навистина збиен распоред во кој требаше да се тестира сегашниот модел, а потоа и новиот мотор за следната сезона. Двете машини имаат свои предности, па целта беше да ги разбереме подобро технологиите и да ги издвоиме добрите работи. Ни беше потребно повеќе време бидејќи немавме резултати за споредба од патеката Суго, ова е наш прв тест на оваа патека, но задоволни сме што не бевме прекинати од дождот.Кејси Стонер

Casey-Stoner-HRC-test-2014-Honda-RCV1000R-RC213V-12Кејси Стонер и новиот RC213V 2014

 

comments

Би можело да ве интересира

Pirelli ги претстави новите гуми, DIABLO ROSSO CORSA II.

FIM Гран При комисијата ги објави новите промени на правилата за MotoGP сезоната 2018.

Во надополнувањето на правилникот се наведува дека тимовите и производителите може да додаваат аеродинамични компоненти се додека тие ги задоволуваат правилата.  Со ваквата одлука, сега се отвора можноста производителите да ги нудат аеродинамичните крилца и на продукциските модели.

Силвиан Гинтоли пoтврди дека ќе се натпреварува следната сезона иако го загуби местото  во Светскиот и во Британскиот Супербајк шампионат.

Ивчески дојде до нај големиот успех во брзински мотоцклизам во Македонија откако ја освои титулата во БМУ Европскиот шампионат.

Бројот на денови кои можеме да ги поминеме на тркачката патека се намалува, новите машини за следната година веќе беа претставени, а дополнително, ни пристигнува и зимата. За мото индустријата, ова е слаб период од сезоната.

Бидете информирани за сите новости директно на вашата е-маил адреса
Реклами

Ви благодариме

Close

За тоа што споделувате содржини и го поддржувате нашиот веб сајт, Ви благодариме!