22
Саб, Јул
MotoGP

Сепанг MotoGP тест: Нови мотори за Маркез и Педроса

Двајцата возачи имаат по два мотори  кои се опремени со различни спецификации на моторот, едниот веќе го пробаа на патеката во Херез во ноември, а другиот е именуван како „еволуција“.

Следете нè на:

 

Возачите на Repsol Honda, Марк Маркез и Дани Педроса ќе пробаат две различни спецификации на моторот за време на MotoGP тестот кој овие три дена се оддржува во Сепанг. Тие ќе го тестираат моторот за 2016 кој веќе го испробаа минатиот ноември на патеката во Херез, а исто така ќе тестираат и мотор со нова, револуционерна спецификација.

После минатогодишните проблеми, Honda е фокусирана да го подобри RC213V на време за биде подготвен за првата трка која ќе се оддржи во Катар. Според правилата, потоа не се дозволени никакви дополнителни промени на моторот.

PA1833355.0008Првиот ден од тестирањето во Сепанг е во тек

Проблемот дополнително се искомплицира со тоа што моторот мораше да се адаптира на новиот ECU софтвер. Тренингот со нови спецификации укажува на фактот дека во HRC не се убедени дека моторот што го користеа на патеката во Херез е решението кое го бараа.  

„Двајцата возачи имаат по два мотори кои се опремени со две различни спецификации на моторот. Едниот веќе го тестираа во Херез во ноември. Вториот е еволуција. Ќе ги споредиме податоците од двата. Секако дека ќе работиме и на шасијата, електрониката и пневматиците,“ изјави техничкиот директор на HRC, Такео Јокојама.

„Се надеваме дека после овие три дена ќе видиме во која насока се развива моторот. Тоа ќе ни помогне за тестовите кои ќе се оддржат на Филип Ајленд и во Катар.“

„Изминативе два дена во Сепанг, тестиравме со нашите тест возачи, Аојама и Такахаши.  Условите на патеката се далеку од добри, но и покрај тоа успеавме да добиеме добри податоци.“

 „Ќе им ги кажеме податоците на нашите официјални возачи, Марк и Дани. Се надевам дека и тие ќе потврдат дека се движиме во правилна насока.“

Тестовите кои ги оддржа Honda минатата година на патеката во Сепанг и дадоа лажна надеж за нејзиниот мотор за сезоната 2015. На последниот тест во Катар, веќе беше доцна за да се интервенира.

Оваа година има само еден тест во Сепанг, а тестот на Филип Ајленд е додаден пред тестот во Катар.

Додека Repsol Honda работи на нивниот нов мотор, другите возачи ќе тестираат со спецификациите за сезоната 2015.

comments

Би можело да ве интересира

А2 мотоциклите се мостот за оние возачи кои не сакаат повеќе да возат мотоцикли со зафатнина од 125cc но кои се уште не можат да возат мотоцикли од А категорија.

Полицијата од Јужен Шилдс се обдува да го спречи антисоцијалното однесување од страна на мотоциклистите со помош на дронови, а цел на дронот се возачите за кои имаат информации дека возат невнимателно.

Кога сакате да се возите со некој пријател но не сакате тој да седи заедно со вас на мотоциклот, или пак кога треба да пренесете голем број на работи, тогаш страничната приколка за мотоцикл е токму она што ви треба. Погледнете ги овие пет навистина интересни приколки.

Suzuki Gixxer купот ја започна својата трета сезона, како и секогаш со несебична поддршка од страна на Motul. Од 7-ми до 9-ти јули на патеката Кари во Коимбаторе (Индија), посетителите имаа можност да уживаат во новите аспекти кои ги воведоа организаторите со цел уште повеќе да го подобрат концептот на натпреварувањето.

Уште еден дел од сложувалката за 2018 година си дојде на свое место. Во понеделникот, Aspar потврди дека Алваро Баутиста го продолжи договорот и ќе остане дел од тимот и во 2018 година.

MotoGP мотоциклите во последниот период станаа неверојатно комплицирани и на рачките има голем број на копчиња за контрола на возењето. Но Скот Рединг од тимот на Pramac Ducati ќе ни го објасни значењето на секое од нив посебно.

Бидете информирани за сите новости директно на вашата е-маил адреса
Реклами

Ви благодариме

Close

За тоа што споделувате содржини и го поддржувате нашиот веб сајт, Ви благодариме!