MotoGP

Сепанг MotoGP тест: Нови мотори за Маркез и Педроса

Двајцата возачи имаат по два мотори  кои се опремени со различни спецификации на моторот, едниот веќе го пробаа на патеката во Херез во ноември, а другиот е именуван како „еволуција“.

Следете нè на:

 

Возачите на Repsol Honda, Марк Маркез и Дани Педроса ќе пробаат две различни спецификации на моторот за време на MotoGP тестот кој овие три дена се оддржува во Сепанг. Тие ќе го тестираат моторот за 2016 кој веќе го испробаа минатиот ноември на патеката во Херез, а исто така ќе тестираат и мотор со нова, револуционерна спецификација.

После минатогодишните проблеми, Honda е фокусирана да го подобри RC213V на време за биде подготвен за првата трка која ќе се оддржи во Катар. Според правилата, потоа не се дозволени никакви дополнителни промени на моторот.

PA1833355.0008Првиот ден од тестирањето во Сепанг е во тек

Проблемот дополнително се искомплицира со тоа што моторот мораше да се адаптира на новиот ECU софтвер. Тренингот со нови спецификации укажува на фактот дека во HRC не се убедени дека моторот што го користеа на патеката во Херез е решението кое го бараа.  

„Двајцата возачи имаат по два мотори кои се опремени со две различни спецификации на моторот. Едниот веќе го тестираа во Херез во ноември. Вториот е еволуција. Ќе ги споредиме податоците од двата. Секако дека ќе работиме и на шасијата, електрониката и пневматиците,“ изјави техничкиот директор на HRC, Такео Јокојама.

„Се надеваме дека после овие три дена ќе видиме во која насока се развива моторот. Тоа ќе ни помогне за тестовите кои ќе се оддржат на Филип Ајленд и во Катар.“

„Изминативе два дена во Сепанг, тестиравме со нашите тест возачи, Аојама и Такахаши.  Условите на патеката се далеку од добри, но и покрај тоа успеавме да добиеме добри податоци.“

 „Ќе им ги кажеме податоците на нашите официјални возачи, Марк и Дани. Се надевам дека и тие ќе потврдат дека се движиме во правилна насока.“

Тестовите кои ги оддржа Honda минатата година на патеката во Сепанг и дадоа лажна надеж за нејзиниот мотор за сезоната 2015. На последниот тест во Катар, веќе беше доцна за да се интервенира.

Оваа година има само еден тест во Сепанг, а тестот на Филип Ајленд е додаден пред тестот во Катар.

Додека Repsol Honda работи на нивниот нов мотор, другите возачи ќе тестираат со спецификациите за сезоната 2015.

comments

Би можело да ве интересира

Вицешампионот за сезоната 2017 во MotoGP шампионатот, Андреа Довициозо, вели дека мора да ги согледа позитивните работи како од трката која се возеше во неделата така и од неверојатно успешната сезона за него и за Ducati.

Иако е навистина невообичаен мотоцикл, сепак Moto Guzzi Stelvio има свои следбеници. Кога исчезна од линијата на Moto Guzzi, тој им недостасуваше на многумина.

Ако мислевте дека Honda CB1000R 2018 е добар мотоцикл, тогаш имаме интересна вест за вас. Honda Motor Europe на EICMA мото шоуто во Милано дебитираше со два мотоцикли: Honda CB125R и Honda CB300R.

Без никакво сомневање, Ducati Panigale V4 супербајк е најинтересниот мотоцикл објавен оваа година. Ова не е само наше мислење бидејќи тој беше официјално прогласен за крал на EICMA шоуто.

Honda ја прошири својата Africa Twin линија со уште еден модел. 2018 CRF1000L2 Adventure Sports беше претставен за време на EICMA мото шоуто, а заедно со него беше претставена и една посилна верзија на моделот.

Motul презентираше ново масло наменето за тркање, 300V²  10W-50, на најголемото мото шоу кое се одржа во Милано, EICMA.

Бидете информирани за сите новости директно на вашата е-маил адреса
Реклами

Ви благодариме

Close

За тоа што споделувате содржини и го поддржувате нашиот веб сајт, Ви благодариме!