MotoGP

Се засилуваат шпекулациите околу преминот на Лоренцо во Ducati

Секоја година во MotoGP се појавуваат шпекулации околу тоа каде одреден возач ќе настапува следната сезона. Оваа година тие се особено интересни бидејќи на голем дел од возачите им истекува договорот.

Следете нè на:

 

Секоја година во MotoGP се појавуваат шпекулации околу тоа каде одреден возач ќе настапува следната сезона. Оваа година тие се особено интересни бидејќи на голем дел од возачите им истекува договорот.

Веќе знаеме дека Валентино Роси го продолжи договорот со Yamaha за уште две сезони. Веројатно ова ќе му биде последниот договор на „Докторот“ бидејќи многумина очекуваат тој да се пензионира за две години.

Исто така знаеме и дека Бредли Смит потпиша двогодишен договор со KTM, што веројатно претставува одлично решение како за Австрискиот тим така и за Британскиот возач.

Каде ќе заврши Лоренцо?Каде ќе заврши Лоренцо?

Тие секако се важни делови од MotoGP сложувалката, но она што сите ги интересира е каде следната сезона ќе вози Хорхе Лоренцо, дали ќе остане во Yamaha или ќе замине во друг тим, веројатно во Ducati.

Уште од крајот на минатата сезона, се појавија големи шпекулации околу неговата иднина. Не е никаква тајна дека Лоренцо и Роси не се сложуваат, но дали е тоа доволно за Лоренцо да си замине?

Yamaha YZR-M1 уште некое време ќе остане еден од подобрите мотоцикли на патеката. Одличен е при влегување во свиоци, а исто така има и добра брзина. Yamaha сака да го задржи трикратниот шампион, бидејќи во моментов, тој веројатно е најдобриот возач. А и неговиот стил одлично одговара на YZR-M1.

Лоренцо честопати изјавувал дека планира засекогаш да остане возач на Yamaha, а и тимот сака да го задржи. Оттаму велат дека му понудиле нов договор на Лоренцо за време на трката во Катар, во исто време кога му бил понуден нов договор и на Роси. Но сепак, шпанецот се уште се двоуми околу неговата иднина.

Не е никаква тајна дека Ducati посакува да го види Лоренцо во својот тим. Дури постојат и гласини дека тие веќе му имаат понудено договор. Дури и Џакомо Агостини, бренд амбасадорот на Yamaha, неодамна изјави дека Ducati му понудиле одличен договор на Лоренцо.

Други лица пак тврдат дека Ducati му понудиле договор вреден 11 милиони евра и дека Лоренцо веќе потпишал за нив. Дали овие гласини се точни веројатно за ова ќе дознаеме наскоро.

Преминот во Ducati секако дека ќе биде ризичен за Лоренцо. Многумина ќе се сложат дека Yamaha е вистинското место за него доколку сака да освои уште некоја титула.

Но се чини дека Ducati Desmosedici GP ветува многу. Во моментов, овој мотоцикл е веројатно најбрз, барем на правите делови. Преминот во Ducati не е толку опасен за возачите во моментов, но сепак постои ризик.

Неодамна за време на една прес конференција, Роси изјави дека за премин во Ducati е потребна голема храброст, со тоа сугерирајќи дека ако неговиот колега од Yamaha не премине во Ducati, тоа е поради страв.

После долго време, Ducati повторно имаат мотоцикл способен да го освои MotoGP шампионатот, но сепак му недостасуваат возачи кои се способни за тоа.

Голема надеж има во Андреа Јанон. Но сепак на Италијанецот му треба искуство за да биде вистински шампион. Андреа Довициозо веројатно ќе го напушти тимот на крајот на сезоната.

Поради тоа, главна цел на Ducati во моментов е да обезбеди врвен возач за следната сезона, некој што постојано ќе му обезбедува на тимот место на подиумот. Листата на возачи способни за такво нешто е мал, а најдобар избор на Италијанскиот тим е Хорхе Лоренцо.

Времето ќе покаже дали интересот на Лоренцо за Ducati е вистински или само се обидува да добие повеќе пари од Yamaha.  

Би можело да ве интересира

Знаеме дека за сезоната 2019 BMW Motorrad планира да објави девет модели. Иако сè уште не се знае точно кои ќе бидат тие, сепак за некои можеме да претпоставиме.

Новиот мотоцикл на Honda, CB1000R, кој има цена од 13990 евра за обичната и 14990 евра за „FOP“ верзијата изгледа помалку чудно. Јапонската компанија го нарекува „Neo Sports Café“.

We, The Riders - Ние возачите, сме возачи од целиот свет. Имаме различни професии и изгледаме различно. Но имаме едно нешто кое не обединува:  Радоста додека возиме.

Скот Рединг се извини за забелешките кои ги упати кон Aprilia по завршувањето на Австриската Гран При трка, а во кои зборуваше за недостатокот од развој и прогрес на RS-GP машината.

Можеби изгледа како застрашувачка визија за иднината, но роботот на Акрапович му овозможува на Словенечкиот специјалист за издуви да ги тестира своите производи на еден високо технолошки начин.

Нашиот возач Христијан Бузалковски беше повикан од страна на српски тим и понудата секако беше прифатена. Воедно,трката се вози 4 часа, а овој пат ќе имаме директен пренос на каналот Спорт Клуб 3! Во продолжение ја пренесуваме и изјавата на Бузо за мотори.ком.мк

Бидете информирани за сите новости директно на вашата е-маил адреса
Реклами

Ви благодариме

Close

За тоа што споделувате содржини и го поддржувате нашиот веб сајт, Ви благодариме!