MotoGP

Роси жали поради тоа што мораше да го промени мотоциклот

„Штета е бидејќи во првиот дел бев многу брз и многу компетитивен, затоа мислам дека можев да се борам за победа“, Валентино Роси

Следете нè на:

 

Освојувачот на второто место на трката во Агрентина, Валентино Роси смета дека поради тоа што мораше да замине во боксот не успеа да ја постигне истата брзина и во вториот дел од трката.

Возачот на Yamaha се искачи за две места погоре во последниот круг откако возачите на Ducati, Андреа Ианоне и Андреа Довициозо излетаа на последниот свиок.

Сепак италијанецот смета дека можел да го предизвика Маркез доколку не морал да замине во боксот и да го замени својот мотоцикл. После проблемите што ги имаше Скот Ридинг на тренингот, сите возачи мораа да ги заменат мотоциклите.

PA1883378.0008Роси во моментот на промена на моторот

„Штета е бидејќи во првиот дел бев многу брз и многу компетитивен, затоа мислам дека можев да се борам за победа“, изјави Роси.

„Исто така штета е и поради тоа што во текот на целиот викенд немавме проблеми со пневматиците, а бидејќи друг мотоцикл имаше проблеми, ние моравме сè да промениме.“

„Но на крај сепак постигнавме добар резултат бидејќи дождот промени многу работи и во тие услови е тешко да се вози. Поради некоја причина, со вториот мотоцикли и со вториот пар на гуми имав проблеми да ја постигнам истата брзина. Исто така и условите беа многу лоши и не успеав да го фатам ритамот. Јанон ме претекна во петиот круг и додека ние се боревме, Довициозо не претекна и двајцата.“

„Во тој момент мислев дека подиумот е недостижен за мене бидејќи не можев ништо да направам. Токму поради тоа, овие 20 поени се важни, не само за мене туку и за мојот тим.“

После две трки Роси се наоѓа на второто место на табелата со осум поени заостанување зад Маркез.

comments

Би можело да ве интересира

Pirelli ги претстави новите гуми, DIABLO ROSSO CORSA II.

FIM Гран При комисијата ги објави новите промени на правилата за MotoGP сезоната 2018.

Во надополнувањето на правилникот се наведува дека тимовите и производителите може да додаваат аеродинамични компоненти се додека тие ги задоволуваат правилата.  Со ваквата одлука, сега се отвора можноста производителите да ги нудат аеродинамичните крилца и на продукциските модели.

Силвиан Гинтоли пoтврди дека ќе се натпреварува следната сезона иако го загуби местото  во Светскиот и во Британскиот Супербајк шампионат.

Ивчески дојде до нај големиот успех во брзински мотоцклизам во Македонија откако ја освои титулата во БМУ Европскиот шампионат.

Бројот на денови кои можеме да ги поминеме на тркачката патека се намалува, новите машини за следната година веќе беа претставени, а дополнително, ни пристигнува и зимата. За мото индустријата, ова е слаб период од сезоната.

Бидете информирани за сите новости директно на вашата е-маил адреса
Реклами

Ви благодариме

Close

За тоа што споделувате содржини и го поддржувате нашиот веб сајт, Ви благодариме!