MotoGP

Роси жали поради тоа што мораше да го промени мотоциклот

„Штета е бидејќи во првиот дел бев многу брз и многу компетитивен, затоа мислам дека можев да се борам за победа“, Валентино Роси

Следете нè на:

 

Освојувачот на второто место на трката во Агрентина, Валентино Роси смета дека поради тоа што мораше да замине во боксот не успеа да ја постигне истата брзина и во вториот дел од трката.

Возачот на Yamaha се искачи за две места погоре во последниот круг откако возачите на Ducati, Андреа Ианоне и Андреа Довициозо излетаа на последниот свиок.

Сепак италијанецот смета дека можел да го предизвика Маркез доколку не морал да замине во боксот и да го замени својот мотоцикл. После проблемите што ги имаше Скот Ридинг на тренингот, сите возачи мораа да ги заменат мотоциклите.

PA1883378.0008Роси во моментот на промена на моторот

„Штета е бидејќи во првиот дел бев многу брз и многу компетитивен, затоа мислам дека можев да се борам за победа“, изјави Роси.

„Исто така штета е и поради тоа што во текот на целиот викенд немавме проблеми со пневматиците, а бидејќи друг мотоцикл имаше проблеми, ние моравме сè да промениме.“

„Но на крај сепак постигнавме добар резултат бидејќи дождот промени многу работи и во тие услови е тешко да се вози. Поради некоја причина, со вториот мотоцикли и со вториот пар на гуми имав проблеми да ја постигнам истата брзина. Исто така и условите беа многу лоши и не успеав да го фатам ритамот. Јанон ме претекна во петиот круг и додека ние се боревме, Довициозо не претекна и двајцата.“

„Во тој момент мислев дека подиумот е недостижен за мене бидејќи не можев ништо да направам. Токму поради тоа, овие 20 поени се важни, не само за мене туку и за мојот тим.“

После две трки Роси се наоѓа на второто место на табелата со осум поени заостанување зад Маркез.

comments

Би можело да ве интересира

Марк Маркез и Дани Педроса тајно тестираа нова карбонска задна вилушка на нивната RC213V машина на пред сезонските тестови.

Suzuki поднесе неколку патенти за полу автоматска трансмисија која би можела да се најде во следната генерација на Hayabusa моделите.

„Во однос на безбедноста, Cornering ABS на предното тркало го прави она што контролата на тракцијата го прави на задното тркало.“

Џејмс од MCN помина 7000 километри на Metzeler Roadtec 01 пневматиците и еве што имаше да каже за нив.

Бројот на медиуми посветени на мотоциклите постојано се менува, а таквите промени влијаеа врз една доста популарна интернет страница: Motocycle.com.

Индијците претставија концепт на хибриден крузер кој се надеваме дека ќе го видиме во продукциска фаза.

Бидете информирани за сите новости директно на вашата е-маил адреса
Реклами

Ви благодариме

Close

За тоа што споделувате содржини и го поддржувате нашиот веб сајт, Ви благодариме!