MotoGP

Роси се врати на врвот на патеката Херез

„Денешната сесија беше позитивна за нас. Многу сум среќен, особено затоа што користевме различни подесувања“ -Валентино Роси

Следете нè на:

 

rossi-46-herezДокторот повторно на врвот

„Денешната сесија беше позитивна за нас. Многу сум среќен, особено затоа што користевме различни подесувања“ -Валентино Роси

Валентино Роси ја прекина предсезонската доминација на Дани Педроса и Хорхе Лоренцо на вториот ден од последниот MotoGP тест кој се одржа на патеката Херез во Шпанија.

Педроса и Лоренцо ги предводеа сите претходни официјални тестирања, вклучувајќи го и стартот во саботата на влажната патека во Херез кога Лоренцо беше најбрз.

Сепак, деветкратниот шампион Роси кој се врати во Yamaha по двете неуспешни сезони во Ducati-го имаше најдоброто време на сувата патека во неделата попладне.

Најбрзиот круг на Роси, кој изнесуваше 1м 39.525с,беше за неколку десетенки послабо од најбрзото време на патеката. На второто место беше Лоренцо со заостнување од 0.015с.  Крачлоу заврши на третото место, а Педроса беше четврти(+0.105с).

Настапот во неделата беше првиот на кој Роси заврши пред двојниот шампион Лоренцо откако повторно се врати во Yamaha минатиот Ноември.

„Тоа е навистина важно“- изјави Роси. „Многу сум среќен, не само поради позицијата туку и поради тоа што променивме некои од сетинзите за да го прилагодиме M1 на мојот стил на возење.“

„Многу е важно за нас да ги разбереме овие подесувања бидејќи можат да му помогнат на мојот стил на возење. Да го возам моторот подобро и да бидам по конзистентен.“

„Да се освои првата позиција со време од 39.5 е добро. Исто така е добро да се биде брз како Хорхе. Јас и мојот тим сме многу задоволни од темпото и мислам дека ќе продолжиме и понатаму да работиме на ист начин.“

“За утре, имаме нова шасија со некои мали разлики. И Хорхе и јас ќе ја пробаме.Се надевам дека ќе бидеме малку подобри.”

Тимскиот директор, Масимо Мерагали, потврди дека Роси и Лоренцо ќе одлучат која шасија ќе ја користат за трката во Катар, по последниот предсезонски тест закажан за понеделник.

„Имавме можност одлично да работиме на основата и постигнавме доста добри резултати. Сега сме подготвени да ги тестираме и најновите додатоци. Ќе ги потврдиме разликите помеѓу двете шасии и ќе одлучиме која да ја користиме во Катар.“

 

comments

Би можело да ве интересира

Поради проблеми со менувачот, компанијата одлучи да повлече 4000 примероци од главниот супербајк модел.

Мото индустријата понекогаш може да биде навистина конфузна. Секој ден читаме дека продажбата се намалува но речиси секоја втора недела пишуваме дека некои од големите производители постигнал успех во продажбата на мотоцикли во 2017 година.

Марк Маркез и Дани Педроса тајно тестираа нова карбонска задна вилушка на нивната RC213V машина на пред сезонските тестови.

Suzuki поднесе неколку патенти за полу автоматска трансмисија која би можела да се најде во следната генерација на Hayabusa моделите.

„Во однос на безбедноста, Cornering ABS на предното тркало го прави она што контролата на тракцијата го прави на задното тркало.“

Џејмс од MCN помина 7000 километри на Metzeler Roadtec 01 пневматиците и еве што имаше да каже за нив.

Бидете информирани за сите новости директно на вашата е-маил адреса
Реклами

Ви благодариме

Close

За тоа што споделувате содржини и го поддржувате нашиот веб сајт, Ви благодариме!