21
Пет, Јул
MotoGP

Роси се врати на врвот на патеката Херез

„Денешната сесија беше позитивна за нас. Многу сум среќен, особено затоа што користевме различни подесувања“ -Валентино Роси

Следете нè на:

 

rossi-46-herezДокторот повторно на врвот

„Денешната сесија беше позитивна за нас. Многу сум среќен, особено затоа што користевме различни подесувања“ -Валентино Роси

Валентино Роси ја прекина предсезонската доминација на Дани Педроса и Хорхе Лоренцо на вториот ден од последниот MotoGP тест кој се одржа на патеката Херез во Шпанија.

Педроса и Лоренцо ги предводеа сите претходни официјални тестирања, вклучувајќи го и стартот во саботата на влажната патека во Херез кога Лоренцо беше најбрз.

Сепак, деветкратниот шампион Роси кој се врати во Yamaha по двете неуспешни сезони во Ducati-го имаше најдоброто време на сувата патека во неделата попладне.

Најбрзиот круг на Роси, кој изнесуваше 1м 39.525с,беше за неколку десетенки послабо од најбрзото време на патеката. На второто место беше Лоренцо со заостнување од 0.015с.  Крачлоу заврши на третото место, а Педроса беше четврти(+0.105с).

Настапот во неделата беше првиот на кој Роси заврши пред двојниот шампион Лоренцо откако повторно се врати во Yamaha минатиот Ноември.

„Тоа е навистина важно“- изјави Роси. „Многу сум среќен, не само поради позицијата туку и поради тоа што променивме некои од сетинзите за да го прилагодиме M1 на мојот стил на возење.“

„Многу е важно за нас да ги разбереме овие подесувања бидејќи можат да му помогнат на мојот стил на возење. Да го возам моторот подобро и да бидам по конзистентен.“

„Да се освои првата позиција со време од 39.5 е добро. Исто така е добро да се биде брз како Хорхе. Јас и мојот тим сме многу задоволни од темпото и мислам дека ќе продолжиме и понатаму да работиме на ист начин.“

“За утре, имаме нова шасија со некои мали разлики. И Хорхе и јас ќе ја пробаме.Се надевам дека ќе бидеме малку подобри.”

Тимскиот директор, Масимо Мерагали, потврди дека Роси и Лоренцо ќе одлучат која шасија ќе ја користат за трката во Катар, по последниот предсезонски тест закажан за понеделник.

„Имавме можност одлично да работиме на основата и постигнавме доста добри резултати. Сега сме подготвени да ги тестираме и најновите додатоци. Ќе ги потврдиме разликите помеѓу двете шасии и ќе одлучиме која да ја користиме во Катар.“

 

comments

Би можело да ве интересира

А2 мотоциклите се мостот за оние возачи кои не сакаат повеќе да возат мотоцикли со зафатнина од 125cc но кои се уште не можат да возат мотоцикли од А категорија.

Полицијата од Јужен Шилдс се обдува да го спречи антисоцијалното однесување од страна на мотоциклистите со помош на дронови, а цел на дронот се возачите за кои имаат информации дека возат невнимателно.

Кога сакате да се возите со некој пријател но не сакате тој да седи заедно со вас на мотоциклот, или пак кога треба да пренесете голем број на работи, тогаш страничната приколка за мотоцикл е токму она што ви треба. Погледнете ги овие пет навистина интересни приколки.

Suzuki Gixxer купот ја започна својата трета сезона, како и секогаш со несебична поддршка од страна на Motul. Од 7-ми до 9-ти јули на патеката Кари во Коимбаторе (Индија), посетителите имаа можност да уживаат во новите аспекти кои ги воведоа организаторите со цел уште повеќе да го подобрат концептот на натпреварувањето.

Уште еден дел од сложувалката за 2018 година си дојде на свое место. Во понеделникот, Aspar потврди дека Алваро Баутиста го продолжи договорот и ќе остане дел од тимот и во 2018 година.

MotoGP мотоциклите во последниот период станаа неверојатно комплицирани и на рачките има голем број на копчиња за контрола на возењето. Но Скот Рединг од тимот на Pramac Ducati ќе ни го објасни значењето на секое од нив посебно.

Бидете информирани за сите новости директно на вашата е-маил адреса
Реклами

Ви благодариме

Close

За тоа што споделувате содржини и го поддржувате нашиот веб сајт, Ви благодариме!