MotoGP

Роси: Мотоциклот не е во добри односи со гумите

Откако ризикуваше со сетапот во неделата, Валентино Роси се врати на претходните сетинзи но проблемот со пневматиците остана ист.

Следете нè на:

 

Ниту поцврстиот состав на предниот пневматик на мотоциклот на Валентино Роси не успеа да ја промени неговата среќа на трката во Херез. На тестот кој се оддржа во понеделникот веднаш после трката, тој повторно ги имаше истите проблеми.

Откако направи радикална промена во неделата, следниот ден Роси се врати на конвенционалните сетинзи. Но сепак, резултатите повеќе или помалку останаа исти.

rosi problem gum

На тестот, лидерот на табелата заврши на 21-то место, а неговиот најбрз круг беше за 1.8 секунди побавен од времето кое го постигна неговиот тимски колега, Маверик Вињалес.

Фрустрациите кај Роси беа очегледни особено ако се земе во предвид и фактот дека ја испроба и новата шасија на Yamaha како и поцврстиот преден пневматик со кој настапи на трката во Валенсија минатиот ноември.

Дури и после дополнителниот тренинг, Роси не успеа да го подобри мотоциклот. „Пробавме нешто различно во сетинзите но за жал тоа не ни успеа на трката,“ изјави Роси. „Денеска пробавме нешто ново но и тоа не успеа. Но сепак на тестот откривме дека треба да го подобриме мотоциклот при влегување во свиок.“

„За мене овој викенд беше тежок бидејќи мотоциклот немаше добар однос со пневматиците. Ова е најголемиот проблем. Научивме и некој работи, но сепак, на крај, чувството остана исто.Се надевам дека на трката во Ле Ман, мотоциклот ќе биде подобар.“

Италијанецот се уште не може да разбере зошто мотоциклот се однесува така при помала брзина кога тој одлично функционираше минатата година на трката во Андалузија.

„Викендов воопшто не бевме силни, а пред да почне тркате се обидовме да промениме нешто. Но за жал тоа не успеа. Ако возам со нормалниот сетинг мислам дека ќе постигнам подобар резултат.“

На прашањето дали на мотоциклот му е потребен нов сетап или пак нови компоненти за да се реши проблемот, Роси изјави: „Мислам дека за на краток рок, можеме да промениме нешто во сетапот. Но сепак ни е потребно нешто поразлично. Искрено не знам што е тоа, но се чини дека е потребно нешто повеќе внатре во мотоциклот.“

comments

Би можело да ве интересира

Дукати е првиот фабрички производител во МотоГП кој го претстави моторот со кој ќе се натпреваруваат Хорхе Лоренцо и Андреа Довициозо оваа сезона.

Новото правило со себе носи и голем број на услови кои мора да бидат исполнети. На пример, воздушното перниче задолжително мора да ги штити рамото и клучната коска, а заштитата на грбот не е задолжителна. 

Со оглед на тоа дека се влошува временската состојба, беше донесена одлука да се одложи деветата етапа, а тимовите да се префрлат во следниот камп кој се наоѓа во Салта, Аргентина.

Сем Сандерленд заздравува од повредата поради која мораше да се повлече од релито Дакар и веќе во текот на денешниот ден се очекува да се врати во Европа.

Корпорацијата Honda Racing објави дека Алберто Пуиг ќе биде назначен за нов тимски менаџер на тимот Repsol Honda. Тој ќе стартува со извршување на новата функција започнувајќи од првиот MotoGP тест од сезоната кој ќе се оддржи од 28-30 јануари на патеката во Малезија.

Како што одминуваат деновите од релито Дакар, се чини дека победата која ја постигна Жоан Бареда на петтата етапа ќе биде од голема важност.

Бидете информирани за сите новости директно на вашата е-маил адреса
Реклами

Ви благодариме

Close

За тоа што споделувате содржини и го поддржувате нашиот веб сајт, Ви благодариме!