MotoGP

Роси и Маркез си разменија комплименти

Дека Валентино Роси и Марк Маркез се меѓусебни фанови е добро познат факт. Италијанецот често го споредува MotoGP дебитантот со него кога бил на помлади години.

Следете нè на:

 

rossi-sepang2Валентино Роси на вториот тест на Сепанг

Дека Валентино Роси и Марк Маркез се меѓусебни фанови е добро познат факт. Италијанецот често го споредува MotoGP дебитантот со него кога бил на помлади години.

За време на последниот ден тестирање во Сепанг, двајцата возачи се бркаа меѓусебно, и иако тоа не беше вистински дуел – а се надеваме дека ќе видиме повеќе такви ситуации во текот на сезоната – двајцата возачи научија повеќе еден за друг.

Маркез изјави за новинарите дека и покрај тоа што возеше позади Роси само три круга, научил многу од MotoGP ветеранот. „Многу бев среќен за тоа иако на почетокот беше малку чудно.  Најпрвин тој беше напред,  а потоа јас бев пред него. Беше навистина добро бидејќи видов возач со големо искуство и научив многу работи за само три круга колку што бев позади него. Во некои свиоци не влегував правилно и премногу компликував. Тој тоа го правеше многу полесно и побрзо. Научив многу работи“.

marquez-2013-Sepang-1-D2-Pic-4Марк Маркез изјави дека научил многу од Докторот, по само 3 круга поминати зад него

Роси исто така зборуваше за средбата во која и двајцата искочија од гаражите заедно, а Маркез го остави Роси да биде прв пред да ги заменат местата. „Беше навистина смешно гледајќи го одзади. Навистина уживав бидејќи неговиот стил на возење е спектакуларен. Многу ми се допаѓа како вози. Вчера му кажав дека оваа година можеме да се натпреваруваме и да уживаме. Вози многу слично како Стонер. Секогаш ја допира патеката со неговиот лакт. Навистина е многу добар и веќе е многу брз. Тој е посебен бидејќи има чуден стил на возење,можеби нешто ново. Хорхе и јас имаме повеќе класичен стил на возење, но стилот на Маркез е нешто поинакво.“

 

comments

Би можело да ве интересира

Алеш Еспаргаро го заврши првиот ден од тестовите во Австралија на изненадувачкото прво место откако на најдобар начин ги искористи временските услови на Филип Ајленд. На крајот Еспаргаро заврши со предност од 0.005 пред лидерот во шампионатот, Марк Маркез.

Honda Super Cub, кој беше создаден во Јапонија, ја отсликува пасијата на компанијата да им служи на луѓето ширум светот. Како резултат на ваквата политика, Super Cub серијата веќе долго време предизвикува задоволство кај луѓето од целиот свет и успеа да стигне до бројка од 100 милиони произведени примероци.

Сега сме во многу тешка ситуација, особено кога настапуваме на влажни услови. И на суви услови имаме проблеми но барем можеме да бидеме малку поконкурентни.

Бројот на претсезонските тестови во 2019 година ќе биде ограничен и ќе се оддржат само во Сепанг и во Катар пред започнувањето на сезоната.

BMW, Honda и Yamaha ги преземаат следните чекори во примената на паметната технологија.

Патеката во Херез на која ќе се оддржи трката од WSBK шампионатот ќе биде полна со возачи кои се на замена. Големиот број на повреди оваа сезона не ги погодија само регуларните возачи туку и нивните заменици.

Бидете информирани за сите новости директно на вашата е-маил адреса
Реклами

Ви благодариме

Close

За тоа што споделувате содржини и го поддржувате нашиот веб сајт, Ви благодариме!