19
Вто, Сеп
MotoGP

Преговорите помеѓу Кал Кратчлоу и Јамаха се најдоа во ќор-сокак

Преговорите помеѓу Кал Кратчлоу и Јамаха се чини дека се најдоа во ќор-сокак, барем судејќи според интервјуто што Британскиот возач го даде за MCN.com.

Следете нè на:

 

silverstone cal monster yamaha tech 3 crutchlow 800Дали ќе ја повтори грешката на Бен Спиз и ќе премине во сателитски тим на Дукати?

Преговорите помеѓу Кал Кратчлоу и Јамаха се чини дека се најдоа во ќор-сокак, барем судејќи според интервјуто што Британскиот возач го даде за MCN.com.

Во моментов, возачот на Јамаха Тек 3 се наоѓа на четвртото место во генералниот пласман и има освоено три места на подиумот.

Кратчлоу сака фабрички мотоцикл но е подготвен да остане во Тек 3 уште една сезона доколку добие поголема подршка од тимот и значително зголемување на платата но исто така и доколку му биде ветено дека ќе вози за фабричкиот тим во 2015 година.

Сепак Лин Џарвис не може да му гарантира место на Кратчлоу, особено доколку Хорхе Лоренцо и Валентино Роси одлучат да останат во тимот и по 2014 година.

„Она што Јамаха може да ми го понуди во моментов не е тоа што го барам. Мислам дека заслужувам повеќе и отворено и кажав на Јамаха дека сакам да останам и дека сакам двегодишен договор. Првата година да возам за Тек 3, а втората за фабричкиот тим. Но тие неможат да ми го гарантираат тоа. Лин Џарвис (шефот на Јамаха) изјави дека доколку Хорхе и Роси одлучат да останат тогаш нема да има место за мене во 2015 година. Тие ќе ми понудат едногодишен договор но ми кажаа дека доколку можат, ќе ги задржат Хорхе и Валентино во Јамаха и во 2015 година и нема да има место за мене,” изјави Кратчлоу за Британската интернет страна.

Кратчлоу е во преговори и со Дукати кои сакаат да го имаат во тимот пред се поради големата подршка што возачот ја има во Италија. Но доколку Италијанскиот производител одлучи да го задржи Ники Хејден уште една сезона, единствената опција на Кратчлоу е да вози за сателитскиот тим на Дукати со можност да премине во фабричкиот тим во 2015 година.

 

comments

Би можело да ве интересира

Роси се обидува да се врати на Арагон, доколку успее ќе загуби бодови од само една трка и ќе остане во борбата за шампионатот.

Андреа Довициозо и Марк Маркез го делат мислењето за една работа по завршувањето на неделната трка –не е точно дека одредени патеки повеќе им одговараат на некои машини.

Компанијата Pirelli обезбеди нов заден пневматик, W0735, за да го користат возачите од Светскиот ШСупербајк шампионат на патеката во Портимао. Тоа е нов, мек пневматик кој содржи различни структурни решенија во споредба со стандардниот, мек, SC0 како и SC1.

Словенечкиот производител на издуви Акрапович објави едно видео на кое може да се види како звучат сите супербајк мотоциклите кои користат нивни издуви. Засилете го звукот и уживајте.

За 2018 година верзијата на Kawasaki Z900 која има 93 коњски сили (70kW) ќе им биде достапна на сите оние кои имаат А2 лиценца.

Дали некогаш сте се нашле позади некој постар возач кој веројатно повеќе не би требало да биде дел од сообраќајот? Што велите за моторџија кој има 101 година?

Бидете информирани за сите новости директно на вашата е-маил адреса
Реклами

Ви благодариме

Close

За тоа што споделувате содржини и го поддржувате нашиот веб сајт, Ви благодариме!