MotoGP

Петручи: Не е тајна дека сакам да сум дел од фабричкиот тим на Ducati

Данило Петручи ја започна борбата за место во фабричкиот тим на Ducati во сезоната 2019 со добар настап на трката во Катар откако во поголемиот дел тој се наоѓаше во првата група на возачи.

Следете нè на:

 

Возачот на Pramac стартуваше од првиот ред и беше цврсто решен на крајот да се најде на подиумот. Сепак, меките пневмаитици со кои настапи беа премногу слаби за дополнителниот интензитет кој го има една MotoGP трка.

На крајот, тој успеа да ги претекне Дани Педроса и Јохан Зарко и да заврши на петото место.

IMGP8621 copy

Италијанецот беше само една секунда побавен од најдобриот сателитски возач, Кал Кратчлоу. Од возачите на фабричкиот тим, Андреа Довициозо заврши на првото место додека пак Хорхе Лоренцо мораше предвреме да ја заврши трката поради проблеми со сопирачките.

Петручи, кој настапува со истиот мотоцикл како и Довициозо и Лоренцо се обидува да го убеди тимот дека е достоен да се натпреварува за нив следната сезона.

„Не е тајна дека го сакам тоа место“, вели Петручи. „Сакам да бидам фабрички возач, и ваквите добри трки се од голема корист. Но да не заборавиме дека морам да се борам со најдобрите возачи кои некогаш биле дел од MotoGP.“

Иако предвиде дека Маркез и Довициозо ќе бидат најдобрите возачи на патеката сепак вели дека е изненаден од настапот на Роси.

„Од една страна сум среќен бидејќи првата трка е секогаш исполнета со притисок, но од друга страна сум малку разочаран. За време на тренинзите бев постојано на врвот но знаев дека Марк и Дови имаат нешто повеќе од мене. Довициозо искуство, а за Маркез не знам, можеби повеќе лудило.“

„Но си реков дека има уште едно место на подиумот и тоа би можел да бидам јас. Но го заборавив Роси, а тој е секогаш тука.“

„Работев добро на симулациите но на трката ме претекнаа неколку пати бидејќи бев малку послаб при вртењето и при излегувањето од свиок. Не бев толку добар колку што бев во минатото. Педроса ме претекна во седмиот или осмиот свиок, а во тој момент првите тројца возачи се одалечија. Морав да ги претекнам Педроса и Зарко, а во тој момент Кратчлоу и Роси се одалечија.“

„Добро е кога си разочаран со освоено петто место особено кога знаеш дека од врвот те делат само три секунди. Како што ви кажав, целта ми беше место на подиумот. Но од друга страна и сум задоволен бидејќи освоив повеќе поени во споредба со минатата сезона.“

„Мислам дека оваа сезона можеме да се бориме за нешто повеќе. Сакам да сум најдобриот независен возач и имам шанси за тоа. Мислам дека борбата ќе биде со Крачлоу и Зарко.“

„Не загубивме но не ни победивме. Не можам да кажам дека сум среќен ниту пак дека сум разочаран. Сакам веднаш да настапам на друга трка но тоа е невозможно.“

Би можело да ве интересира

Изминатиов викенд во Берово се оддржа првата ендуро трка во организација на МК „Мото Велес“ и МФМА која се бодуваше за македонскиот Ендуро шампионат.

Викендов на патеката Серез во Грција ќе започне македонскиот шампионат во брзински мотоциклизам.

Piaggio ги најави новите MP3 модели меѓу кои се подобрените верзии на скутерите со зафатнина од 500cc како и целосно новите 350cc верзии.

Иако ова не беше најдобро чуваната тајна, сепак денеска и официјално ни стигна потврда дека по завршувањето на сезоната 2018 од Светскиот Супербајк Шампионат ќе заврши и  соработката помеѓу Том Сајкс и Kawasaki Racing.

Уште откако за прв пат беше споменета можноста Triumph да биде снабдувач со мотори во Moto2 шампионатот, почнаа да се појавуваат шпекулации во однос на тоа каков ќе биде планот на Британската компанија во секторот на спортски мотоцикли.

Ова решение би можело да промени многу од проблемите со кои се соочуваат електричните превозни средства.

Бидете информирани за сите новости директно на вашата е-маил адреса
Реклами

Ви благодариме

Close

За тоа што споделувате содржини и го поддржувате нашиот веб сајт, Ви благодариме!