MotoGP

Педроса подготвен за тестот во Остин

Дани Педроса, подготвувајќи се за својата осма MotoGP сезона, ќе се приклучи на мала група на возачи кои ќе имаат шанса да ја тестираат новата патека во Остин за време на приватниот тест кој ќе се одржи оваа недела.

Следете нè на:

 

2013-Sepang-1-D3Pic-3Педроса на првиот тренинг на Сепанг

„Имаме многу дополнителни работи кои треба да ги направиме со менувачот и гумите. Возачите исто така ќе треба да се прилагодат на новата патека“- Дани Педроса

Дани Педроса, подготвувајќи се за својата осма MotoGP сезона, ќе се приклучи на мала група на возачи кои ќе имаат шанса да ја тестираат новата патека во Остин за време на приватниот тест кој ќе се одржи оваа недела.

Минатогодишниот вицешампион Педроса, доминираше на предсезонските тестирања, водејќи во пет од шесте дена во Сепанг, Малезија.

Но, приватниот тест во Остин ќе биде нов предизвик за искусниот шпанец. Последен пат кога MotoGP се оддржа на нова патека беше во 2010 година, кога Silverstone и Aragon беа додадени на календарот.

„Нашите погледи се насочени кон Остин. Имаме многу дополнителни работи кои треба да ги направиме со менувачот и гумите. Возачите исто така ќе треба да се прилагодат на новата патека“

Тестот ќе се оддржи од Вторник до Четврток. Патеката во Остин, на која се одржа F1 трката на крајот на минатата година, ќе биде домаќин на втората трка од MotoGP шампионатот.

Со оглед на силата која ја покажа Honda во втората половина од минатата година- победувајќи на осум од последните девет трки - Педроса изјави дека немало никакви радикални промени на RC213V.

„Мислам дека основите на моторот се доста добри сега“ изјави тој. „Од првиот тест во Сепанг имавме забелешки за работи кои не беа на прво место-како суспензијата, некои работи со мапирањето и дистрибуцијата на тежината. Ништо како нов мотор или шасија. Моторот беше ист, а возењето повеќе или помалку слично.“

Бидејќи немаше големи промени кај моторот, Педроса имаше чувство дека најважниот дел од тестирањето е запознавањето со новатата опрема на патеката која добро ја знае.

„Многу е важно да дознаете што е можно повеќе за моторот. Кога ќе промените нешто на моторот, како тој ќе реагира“ изјави тој.

„На првиот тест во Сепанг менувавме работи но на вториот тест промените беа мали“

На тестот во Остин покрај Педроса ќе бидат и неговиот тимски колега Марк Маркез, Штефан Брадл од LCR Honda  како и Хорхе Лоренцо и Валентино Роси од Yamaha.

Третиот и последен официјален тест, на кој ќе бидат присутни сите тимови и возачи, ќе се одржи во Херез од 23 до 25 Март.

 

Би можело да ве интересира

„Можеме да се бориме за победа, но Хорхе и Марк исто така се добри на оваа патека. Затоа сметам дека воопшто нема да биде лесно“ - Андреа Довициозо.

Пред вас е Suzuki GSX-R1000 – Ryuyo, супербајк кој има 209 коњски сили и тежина од 167 килограми. За жал, од овој модел ќе бидат произведени само 20 примероци кои ќе имаат цена од 29.990 евра.

Марк Маркез призна дека добро се справува со периодот во кој нема постигнато ниту една победа во премиерната класа.

Можеби тоа е само земја на слободи во однос на полуавтоматските оружја. Но се чини дека во иднина жителите на Америка нема да имаат избор во однос на тоа каков мотоцикл ќе можат да купат.

Валентино Роси вели дека се разгледува идејата за радикална промена кај Yamaha со цел да се решат проблемите со кои се соочува тимот.

Moto Guzzi ја претстави новата спортска верзија на нивниот Moto Guzzi V9 Bobber кој сега ќе има поголеми тркала, единечно седиште и црн издув.

Бидете информирани за сите новости директно на вашата е-маил адреса
Реклами

Ви благодариме

Close

За тоа што споделувате содржини и го поддржувате нашиот веб сајт, Ви благодариме!