MotoGP

Педроса: Не може да се прават предвидувања за првата трка

Дани Педроса беше најбрзиот возач на Repsol Honda на официјалниот тест во Катар но сепак смета дека не може да се предвиди како ќе се одвива првата трка од новиот шампионат.

Следете нè на:

 

Дани Педроса беше најбрзиот возач на Repsol Honda на официјалниот тест во Катар но сепак смета дека не може да се предвиди како ќе се одвива првата трка од новиот шампионат.

pedrosa novoДани Педроса

Возачот на Repsol Honda, Дани Педроса, смета дека не може да се предвиди како ќе се одвива првата трка од новиот шампионат која ќе се оддржи овој викенд во Катар.

Педроса беше најдобриот возач на Honda за време на три дневните тестови кои се оддржаа на патеката во Лосаил и заврши со заостанување од 0.139 секунди зад возачот на Movistar Yamaha, Маверик Вињалес.

Искусниот шпанец е задоволен од напредокот кој го постигна неговиот тим со RC213V но сепак смета дека се уште е премногу рано за да се направат предвидувања во однос на новата сезона.

„Целиот тим работеше одлично во текот на претсезоната. Малку по малку го подобривме мотоциклот и перформансите. Тешко е да се направат предвидувања за новата сезона бидејќи сите возачи се добри. Но ние ќе го започнеме викендот со голема самодоверба и ќе го дадеме најдоброто од нас. Се уште има работи кои сакаме да ги подобриме.“

„На патеката има многу прашина а исто така е и ветровито и поради тоа мотоциклот е тежок за управување.“

Педроса досега нема постигнато победа на патеката во Катар, а најдобар резултат во премиерната класа му е второто место во 2012 година.

comments

Би можело да ве интересира

Поради проблеми со менувачот, компанијата одлучи да повлече 4000 примероци од главниот супербајк модел.

Мото индустријата понекогаш може да биде навистина конфузна. Секој ден читаме дека продажбата се намалува но речиси секоја втора недела пишуваме дека некои од големите производители постигнал успех во продажбата на мотоцикли во 2017 година.

Марк Маркез и Дани Педроса тајно тестираа нова карбонска задна вилушка на нивната RC213V машина на пред сезонските тестови.

Suzuki поднесе неколку патенти за полу автоматска трансмисија која би можела да се најде во следната генерација на Hayabusa моделите.

„Во однос на безбедноста, Cornering ABS на предното тркало го прави она што контролата на тракцијата го прави на задното тркало.“

Џејмс од MCN помина 7000 километри на Metzeler Roadtec 01 пневматиците и еве што имаше да каже за нив.

Бидете информирани за сите новости директно на вашата е-маил адреса
Реклами

Ви благодариме

Close

За тоа што споделувате содржини и го поддржувате нашиот веб сајт, Ви благодариме!