29
Пон, Мај
MotoGP

Педроса: Ја заслуживме оваа победа

„Имавме проблеми, особено во мојот тим, затоа моите механичари ја заслужија оваа победа и мислам дека денеска е добар ден за нив“ – Дани Педроса

Следете нè на:

 

Дани Педроса изјави дека му олеснало што ги оставил проблемите со кои се соочувал оваа сезона зад себе, откако ја оствари својата прва Гран При победа по трката во Сепанг во 2015 година.

Педросаа стана осмиот победник сезонава во премиерната класа и влезе во историјата бидејќи оваа сезона има најголем број на различни победници откако трките започнаа да се оддржуваат во 1949 година.

66683a2c 781f 11e6 800a ae97f003174d 660x385

30 годишниот возач исто така ја прекина и серијата од пет трки едноподруго како не успева да се искачи на подиумот.

Возачот на фабричкиот тим на Honda имаше импресивен настап во последниот дел од трката и успеа да ги претекне Марк Маркез, Хорхе Лоренцо и Валентино Роси.

„Имавме проблеми, особено во мојот тим,  затоа моите механичари ја заслужија оваа победа и мислам дека денеска е добар ден за нив,“ изјави Педроса.

„Во последните неколку трки имаше различни победници а денеска сум среќен бидејќи тоа ми се случи мене. Имав поддршка од сите страни и одлично е што се одолжив на овој начин. Навистина сум среќен што сум тука.“

„Мораме да останеме фокусирани за следната трка. Гледаме дека секоја трка е малку различна. Перформансите на мотоциклот може многу да се променат а исто така зависи и од тоа како се однесуваат пневматиците на патеката. Мораме да останеме смирени и да продолжиме да работиме напорно.“

Во однос на стратегијата, Педроса изјави дека почувствувал дека има доволно брзина за да се бори за првото место но се плашел да не го направи тоа премногу рано.

„Работев навистина напорно денеска бидејќи стартував од осмото место. Имав добар старт, на почетокот мислам дека успеав да се искачам за две позиции погоре, но во првите неколку кругови не бев доволно брз а и тогаш Роси и Лоренцо се бореа.“

„Откако Роси изби на првото место, тој беше навистина брз па затоа и немав голем избор. Кога се најдов на четвртото место, бев сам неколку круга и ништо не губев ниту пак добивав. Но сепак знаев дека можам да имам добро темпо денеска,“ додаде Педроса.

„Всушност, темпото беше особено силно при средината на трката и при крајот. Останав фокусиран и се обидов да возам најдобро што можам. Малку по малку забележав дека се доближувам и знаев дека клучот е во тоа да не направам никаква грешка. Не размислував за победа се до десет круга пред крајот бидејќи видов дека се доближувам до место на подиумот. Малку подоцна, забележав дека го стигнувам Валентино. Се обидов да останам фокусиран до крајот на трката и сакав да ја искористам шансата да остварам победа.“

„Знаев дека ако прерано се обидам да го претекнам Валентино, тоа ќе биде погрешен чекор. Се обидов да го искористам вистинскиот момент за да го претекнам.“

Педроса на почетокот беше загрижен поради предното тркало, но како што се одвиваше трката, свати дека донел вистинска одлука со тоа што одлучи да настапи со мекиот пневматик на Michelin.

„Во однос на пневматиците, на почеток бев загрижен бидејќи никогаш немав користено вакви гуми на ладни услови. Ги користев само на утринските тренинзи.“

„Имав подобро чувство со таа гума. Не знам зошто. Гумата е иста како и другата но тие велат дека таа е малку поинаква. На почетокот бев малку загрижен бидејќи јас бев единствениот со овој вид на гуми. Но кога почнав да возам, знаев дека тие се подобри. Едноставно уживав во возењето. На последните неколку трки не се чувствував така, но денеска едноставно уживав.“

Педроса останува на четвртото место во генералниот пласман со заостанување од 17 поени зад Хорхе Лоренцо.

 

comments

Би можело да ве интересира

Доколку погледнете наназад ќе забележите дека пневматиците во изминативе 100 години не се многу променети. Секако, имаше напредок во однос на нивната конструкција и материјалите кои се употребуваат за производство но целокупниот пакет остана воглавно непроменет.

Red Bull Honda потврди дека трката која ќе се оддржи овој викенд во Донингтон парк ќе му ја посвети на Ники Хејдн.

Викендов на патеката Аданката во Романија се возеа шестата и седмата трка од БМУ Европскиот шампионат во брзински мотоциклизам.

Поглед кон исклучителната кариера на поранешниот MotoGP шампион

Се чини дека Zero и Electrica добиваат сериозен конкурент откако Lightning Motocycles објавија дека ќе се вклучат во производството на електрични мотоцикли. Од компанијата објавија дека планираат да го тестираат прототипот кој ќе може со едно полнење да стигне од Лос Анџелес до Сан Франциско.

Dorna Sports оваа година тркањето го донесе во дневните соби откако го претстави возбудливиот MotoGP eSport шампионат. Можете да се вклучите и вие, а во случај да постигнете најдобар резултат, тогаш ќе добиете BMW M240i. За жал, нема да добиете мотоцикл.

Бидете информирани за сите новости директно на вашата е-маил адреса
Реклами

Ви благодариме

Close

За тоа што споделувате содржини и го поддржувате нашиот веб сајт, Ви благодариме!