17
Вто, Јан
MotoGP

Педроса и Хејден зборуваат за намалувањето на бројот на мотори во 2013

Кога Дани Педроса зборуваше за тестовите за издржливост на моторот, односно за лимитот од 5 мотори кои ќе можат да се користат во една сезона, многу луѓе останаа помалку збунети.

Следете нè на:

 

mgp 2013 02 07 Sepang DaniPedrosa 1750Педроса на тестирањето во Сепанг

Кога Дани Педроса зборуваше за тестовите за издржливост на моторот, односно за лимитот од 5 мотори кои ќе можат да се користат во една сезона, многу луѓе останаа помалку збунети.

Промената од 6 на 5 мотори кои ќе може да се користат во една сезона, се чинеше дека ќе започне од 2014 година, барем така пишуваше на соопштението за печат на FIM објавено во Ноември минатата година.

На MotoGP правилникот на FIM, кој е достапен на нивната официјална страна пишува: “Бројот на мотори на располагање на секој возач е ограничен на 6 мотори во текот на целата сезона”.

Сепак,очигледно е дека тимовие знаеле дека тоа е поинаку.

„5 мотори ќе се користат од 2013 година. Поради тоа Дани Педроса ја тестираше издржливоста на моторот“, изјави портпаролот на Repsol Honda.

Oва го изјави Педроса во врска со намалувањето на бројот на моторите:

„Не е голема промена, но некои делови на моторот се подобри па затоа имате и поинакво чувство“

Дали ќе се промени најголемата брзина?

„Од она што го видов досега, би рекол не. Но, имаме еден мотор помалку, а како што поминуват трките, моторите се малку послаби“

Педроса го отфрли обвинението дека Honda  би можела да има предност поради помалиот број на мотори.

„Луѓето го зборуваат тоа откако беше донесено правилото“.

„Во изминативе две години Хорхе Лоренцо уништуваше по еден мотор секоја сезона. Еднаш во Германија и еднаш во Асен, па возеше со 5 мотори“.

„Затоа мислам дека тоа не е голем фактор“.

Возачот на Ducati, Ники Хејдн, исто така изјави дека промената е мала- но само во теорија и може да стане могу значајна доколку изгубите нов мотор.

„Промената на бројот на моторите не прави голема разлика. 2011 година ја извозев со 5 мотори бидејќи изгубив еден мотор на почетокот на сезоната. Но затоа понатаму бевме повнимателни“, изјави светскиот шампион од 2006 година.

„Нема да почувствувате голема промена доколку немате некаков проблем. Со 6 мотори е полесно доколку имате некаков проблем. Но нивната сила ќе се намали со текот на времето и вие ќе ги користите тие мотори за вежбање“.

 

comments

Би можело да ве интересира

Болоња му посака добредојде на новиот Ducati Scrambler ресторан, место кое има за цел да ги собере сите љубители на мотоциклите.

Британскиот победник на релито Дакар 2017, Сем Сандерленд, вели дека се уште е во шок од резултатот кој го постигна на овогодинешната трка.

Возачот на Monster Energy Honda, Јоан Бареда, оствари нова победа на десетатата етапа од релито Дакар 2017. Денот беше драматичен и многу возачи имаа проблеми со навигацијата на стазата која беше со должина од 400 километри.

Десетата етапа на релито Дакар се покажа како лоша за возачот на Rockstar Energy Husqvarna, Пабло Квинтанила, кој мораше да се повлече од трката.

Тимот на Repsol Honda од 2017 година ќе започне да ги користи издувите од SC-Project наместо досегашните од Termignoni откако потпишаа технички договор со Италијанската компанија.

Неколку недели откако беше објавено промотивното видео, Triumph ни ја претстави Street Triple линијата која ни доаѓа со поголема моќност, број на вртежи, технологија и перформанси.

Бидете информирани за сите новости директно на вашата е-маил адреса
Реклами

Ви благодариме

Close

За тоа што споделувате содржини и го поддржувате нашиот веб сајт, Ви благодариме!