21
Чет, Сеп
MotoGP

Неуспешен втор ден за тестирање на Сепанг

После проблематичниот прв ден, избраните CRT тимови извршија уште едно тестирање денеска. Понеделник беше вториот ден за тестирање издвоен специјално за CRT тимовите кои го користат новиот ECU систем.

Следете нè на:

 

54616Втор ден без успех на тестирањето на CRT тимовите

После проблематичниот прв ден, избраните CRT тимови извршија уште едно тестирање денеска. Понеделник беше вториот ден за тестирање издвоен специјално за CRT тимовите кои го користат новиот ECU систем.

Техничките проблеми го спречија тестирањето вчера додека лошите временски услови беа пречка денеска.  Врнежите го ограничија времето поминато на патеката и влијаеа врз постигнатите резултати.

NGM Mobile Forward Racing, кои малку време поминаа на патеката вчера, денеска беа нешто подобри. Колин Едвардс извозе 7 круга додека Клаудио Корти кои исто така имаше проблеми успеа да извози 8 круга.

Возачот на Came Ioda Racing, Данило Петручи извозе само  4 круга пред  да се врати во гаражата, но и покрај тоа тој успеа да постигне најдобро време денеска. Тимот моментално има само еден ECU систем за двата мотори, што значи дека тимскиот колега на Петручи, Лукаш Песек не беше во можност да вози се до попладнето. Но и покрај тој тој успеа да извози 19 круга и да го постигне третото најбрзо време.

Хороши Аојама не возеше денеска, плашејќи се да не ја обнови повредата на неговиот зглоб.  Неговиот тимски колега Хектор Барбера сеуште имаше технички проблеми, но сепак успеа да извози 20 круга откако облаците се расчистија и притоа заврши на второто место.

Сесија на мокар асвалт, 4-ти февруари:

1. Danilo Petrucci ITA Ioda Racing (Suter-BMW CRT) 2m 23.456s 
2. Hector Barbera ESP Avintia (FTR-Kawasaki CRT) 2m 23.973s 
3. Lukas Pesek CZE Ioda Racing (Suter-BMW CRT) 2m 24.023s 
4. Claudio Corti ITA Forward (FTR-Kawasaki CRT) 2m 24.027s 
5. Colin Edwards USA Forward (FTR-Kawasaki CRT) 2m 29.973s 
Hiroshi Aoyama JPN Avintia (FTR-Kawasaki CRT) нема забележано време

Главниот тридневен настан кој ќе биде отворен за сите тимови започнува утре, 5-ти февруари.

 

comments

Би можело да ве интересира

Валентно Роси одлучи дека ќе настапи на претстојната МотоГП трка во Арагон.

Роси се обидува да се врати на Арагон, доколку успее ќе загуби бодови од само една трка и ќе остане во борбата за шампионатот.

Андреа Довициозо и Марк Маркез го делат мислењето за една работа по завршувањето на неделната трка –не е точно дека одредени патеки повеќе им одговараат на некои машини.

Компанијата Pirelli обезбеди нов заден пневматик, W0735, за да го користат возачите од Светскиот ШСупербајк шампионат на патеката во Портимао. Тоа е нов, мек пневматик кој содржи различни структурни решенија во споредба со стандардниот, мек, SC0 како и SC1.

Словенечкиот производител на издуви Акрапович објави едно видео на кое може да се види како звучат сите супербајк мотоциклите кои користат нивни издуви. Засилете го звукот и уживајте.

За 2018 година верзијата на Kawasaki Z900 која има 93 коњски сили (70kW) ќе им биде достапна на сите оние кои имаат А2 лиценца.

Бидете информирани за сите новости директно на вашата е-маил адреса
Реклами

Ви благодариме

Close

За тоа што споделувате содржини и го поддржувате нашиот веб сајт, Ви благодариме!