MotoGP

Неуспешен втор ден за тестирање на Сепанг

После проблематичниот прв ден, избраните CRT тимови извршија уште едно тестирање денеска. Понеделник беше вториот ден за тестирање издвоен специјално за CRT тимовите кои го користат новиот ECU систем.

Следете нè на:

 

54616Втор ден без успех на тестирањето на CRT тимовите

После проблематичниот прв ден, избраните CRT тимови извршија уште едно тестирање денеска. Понеделник беше вториот ден за тестирање издвоен специјално за CRT тимовите кои го користат новиот ECU систем.

Техничките проблеми го спречија тестирањето вчера додека лошите временски услови беа пречка денеска.  Врнежите го ограничија времето поминато на патеката и влијаеа врз постигнатите резултати.

NGM Mobile Forward Racing, кои малку време поминаа на патеката вчера, денеска беа нешто подобри. Колин Едвардс извозе 7 круга додека Клаудио Корти кои исто така имаше проблеми успеа да извози 8 круга.

Возачот на Came Ioda Racing, Данило Петручи извозе само  4 круга пред  да се врати во гаражата, но и покрај тоа тој успеа да постигне најдобро време денеска. Тимот моментално има само еден ECU систем за двата мотори, што значи дека тимскиот колега на Петручи, Лукаш Песек не беше во можност да вози се до попладнето. Но и покрај тој тој успеа да извози 19 круга и да го постигне третото најбрзо време.

Хороши Аојама не возеше денеска, плашејќи се да не ја обнови повредата на неговиот зглоб.  Неговиот тимски колега Хектор Барбера сеуште имаше технички проблеми, но сепак успеа да извози 20 круга откако облаците се расчистија и притоа заврши на второто место.

Сесија на мокар асвалт, 4-ти февруари:

1. Danilo Petrucci ITA Ioda Racing (Suter-BMW CRT) 2m 23.456s 
2. Hector Barbera ESP Avintia (FTR-Kawasaki CRT) 2m 23.973s 
3. Lukas Pesek CZE Ioda Racing (Suter-BMW CRT) 2m 24.023s 
4. Claudio Corti ITA Forward (FTR-Kawasaki CRT) 2m 24.027s 
5. Colin Edwards USA Forward (FTR-Kawasaki CRT) 2m 29.973s 
Hiroshi Aoyama JPN Avintia (FTR-Kawasaki CRT) нема забележано време

Главниот тридневен настан кој ќе биде отворен за сите тимови започнува утре, 5-ти февруари.

 

comments

Би можело да ве интересира

Вицешампионот за сезоната 2017 во MotoGP шампионатот, Андреа Довициозо, вели дека мора да ги согледа позитивните работи како од трката која се возеше во неделата така и од неверојатно успешната сезона за него и за Ducati.

Иако е навистина невообичаен мотоцикл, сепак Moto Guzzi Stelvio има свои следбеници. Кога исчезна од линијата на Moto Guzzi, тој им недостасуваше на многумина.

Ако мислевте дека Honda CB1000R 2018 е добар мотоцикл, тогаш имаме интересна вест за вас. Honda Motor Europe на EICMA мото шоуто во Милано дебитираше со два мотоцикли: Honda CB125R и Honda CB300R.

Без никакво сомневање, Ducati Panigale V4 супербајк е најинтересниот мотоцикл објавен оваа година. Ова не е само наше мислење бидејќи тој беше официјално прогласен за крал на EICMA шоуто.

Honda ја прошири својата Africa Twin линија со уште еден модел. 2018 CRF1000L2 Adventure Sports беше претставен за време на EICMA мото шоуто, а заедно со него беше претставена и една посилна верзија на моделот.

Motul презентираше ново масло наменето за тркање, 300V²  10W-50, на најголемото мото шоу кое се одржа во Милано, EICMA.

Бидете информирани за сите новости директно на вашата е-маил адреса
Реклами

Ви благодариме

Close

За тоа што споделувате содржини и го поддржувате нашиот веб сајт, Ви благодариме!