23
Нед, Јул
MotoGP

Неуспешен втор ден за тестирање на Сепанг

После проблематичниот прв ден, избраните CRT тимови извршија уште едно тестирање денеска. Понеделник беше вториот ден за тестирање издвоен специјално за CRT тимовите кои го користат новиот ECU систем.

Следете нè на:

 

54616Втор ден без успех на тестирањето на CRT тимовите

После проблематичниот прв ден, избраните CRT тимови извршија уште едно тестирање денеска. Понеделник беше вториот ден за тестирање издвоен специјално за CRT тимовите кои го користат новиот ECU систем.

Техничките проблеми го спречија тестирањето вчера додека лошите временски услови беа пречка денеска.  Врнежите го ограничија времето поминато на патеката и влијаеа врз постигнатите резултати.

NGM Mobile Forward Racing, кои малку време поминаа на патеката вчера, денеска беа нешто подобри. Колин Едвардс извозе 7 круга додека Клаудио Корти кои исто така имаше проблеми успеа да извози 8 круга.

Возачот на Came Ioda Racing, Данило Петручи извозе само  4 круга пред  да се врати во гаражата, но и покрај тоа тој успеа да постигне најдобро време денеска. Тимот моментално има само еден ECU систем за двата мотори, што значи дека тимскиот колега на Петручи, Лукаш Песек не беше во можност да вози се до попладнето. Но и покрај тој тој успеа да извози 19 круга и да го постигне третото најбрзо време.

Хороши Аојама не возеше денеска, плашејќи се да не ја обнови повредата на неговиот зглоб.  Неговиот тимски колега Хектор Барбера сеуште имаше технички проблеми, но сепак успеа да извози 20 круга откако облаците се расчистија и притоа заврши на второто место.

Сесија на мокар асвалт, 4-ти февруари:

1. Danilo Petrucci ITA Ioda Racing (Suter-BMW CRT) 2m 23.456s 
2. Hector Barbera ESP Avintia (FTR-Kawasaki CRT) 2m 23.973s 
3. Lukas Pesek CZE Ioda Racing (Suter-BMW CRT) 2m 24.023s 
4. Claudio Corti ITA Forward (FTR-Kawasaki CRT) 2m 24.027s 
5. Colin Edwards USA Forward (FTR-Kawasaki CRT) 2m 29.973s 
Hiroshi Aoyama JPN Avintia (FTR-Kawasaki CRT) нема забележано време

Главниот тридневен настан кој ќе биде отворен за сите тимови започнува утре, 5-ти февруари.

 

comments

Би можело да ве интересира

А2 мотоциклите се мостот за оние возачи кои не сакаат повеќе да возат мотоцикли со зафатнина од 125cc но кои се уште не можат да возат мотоцикли од А категорија.

Полицијата од Јужен Шилдс се обдува да го спречи антисоцијалното однесување од страна на мотоциклистите со помош на дронови, а цел на дронот се возачите за кои имаат информации дека возат невнимателно.

Кога сакате да се возите со некој пријател но не сакате тој да седи заедно со вас на мотоциклот, или пак кога треба да пренесете голем број на работи, тогаш страничната приколка за мотоцикл е токму она што ви треба. Погледнете ги овие пет навистина интересни приколки.

Suzuki Gixxer купот ја започна својата трета сезона, како и секогаш со несебична поддршка од страна на Motul. Од 7-ми до 9-ти јули на патеката Кари во Коимбаторе (Индија), посетителите имаа можност да уживаат во новите аспекти кои ги воведоа организаторите со цел уште повеќе да го подобрат концептот на натпреварувањето.

Уште еден дел од сложувалката за 2018 година си дојде на свое место. Во понеделникот, Aspar потврди дека Алваро Баутиста го продолжи договорот и ќе остане дел од тимот и во 2018 година.

MotoGP мотоциклите во последниот период станаа неверојатно комплицирани и на рачките има голем број на копчиња за контрола на возењето. Но Скот Рединг од тимот на Pramac Ducati ќе ни го објасни значењето на секое од нив посебно.

Бидете информирани за сите новости директно на вашата е-маил адреса
Реклами

Ви благодариме

Close

За тоа што споделувате содржини и го поддржувате нашиот веб сајт, Ви благодариме!