MotoGP

Нема промени кај правилата за аеродинамичните крилца во MotoGP

Правилникот според кој техничкиот директор на MotoGP, Дени Олдриџ, одлучува во однос на легалноста на аеродинамичните крилца нема да се промени во 2018 година.

Следете нè на:

 

„Правилата ќе останат потполно исти. Нема да има никакви промени. Мислам дека во иднина сите додатоци ќе имаат ист дизајн,“ изјави Олдриџ за Crash.net.

„Тешко е кога треба да ги одредувате правилата и јасно ми е мислењето на луѓето кога велат дека тоа се само крилца. Но се обидовме да им дадеме на инжинерите слобода во нивната работа и дефинитивно има добри и лоши страни кај новиот дизајн. Не можете само да ги прикачите и на сите патеки да бидете брзи. “

motogp plastiki

„На пример на Филип Ајленд, еден од најбавните возачи беше Лоренцо кој имаше додатоци на својот мотоцикл. Многу возачи се одлучија да не ги користат нивните аеродинамични додатоци во Австралија.“

Нај агресивен од сите додатоци во 2017 година беше оној на Ducati, кој беше употребен на трката во Брно, а потоа се појави и слична верзија која ја употреби Aprilia на трката која се возеше во Мизано.

Малку подоцна, за време на тестот во Валенсија, Yamaha претстави нов прототип на додаток.

За време на тестовите, кои започнуваат кон крајот на месецов во Сепанг,  тимовите ќе можат да видат кој додаток најмногу им одговара. Но сепак, новиот дизајн нема да може да се употребува на официјален Гранд При викенд се додека тоа официјално не биде одобрено од страна на Олдриџ.

Во 2018 година, секој возач ќе има по еден додаток, а во текот на сезоната ќе може да направи и едно надополнување. Исто така нема рестрикции во однос на промената на големината и обликот на внатрешните аеродинамични крилца.

Би можело да ве интересира

Изминатиов викенд во Берово се оддржа првата ендуро трка во организација на МК „Мото Велес“ и МФМА која се бодуваше за македонскиот Ендуро шампионат.

Викендов на патеката Серез во Грција ќе започне македонскиот шампионат во брзински мотоциклизам.

Piaggio ги најави новите MP3 модели меѓу кои се подобрените верзии на скутерите со зафатнина од 500cc како и целосно новите 350cc верзии.

Иако ова не беше најдобро чуваната тајна, сепак денеска и официјално ни стигна потврда дека по завршувањето на сезоната 2018 од Светскиот Супербајк Шампионат ќе заврши и  соработката помеѓу Том Сајкс и Kawasaki Racing.

Уште откако за прв пат беше споменета можноста Triumph да биде снабдувач со мотори во Moto2 шампионатот, почнаа да се појавуваат шпекулации во однос на тоа каков ќе биде планот на Британската компанија во секторот на спортски мотоцикли.

Ова решение би можело да промени многу од проблемите со кои се соочуваат електричните превозни средства.

Бидете информирани за сите новости директно на вашата е-маил адреса
Реклами

Ви благодариме

Close

За тоа што споделувате содржини и го поддржувате нашиот веб сајт, Ви благодариме!