22
Саб, Јул
MotoGP

Муџело: Колкава разлика прави една година

Работите никогаш не остануваат исти долго време во мото трките. Точно е дека првите четири трки можеби не се исти како оние во 2012 година (трката во Португалија е заменета со трката во Америка), но сепак нема сомнение дека тимот на Репсол Хонда го започна натпреварувањето посилно.

Следете нè на:

 

mugello-prikaz

Работите никогаш не остануваат исти долго време во мото трките. Точно е дека првите четири трки можеби не се исти како оние во 2012 година (трката во Португалија е заменета со трката во Америка), но сепак нема сомнение дека тимот на Репсол Хонда го започна натпреварувањето посилно.

Во 2012, Лоренцо победи на две од првите четири трки. Две победи оствари и Кејси Стонер, а Педроса успеа да освои едно второ, две трети и едно четврто место. Овој пат, човекот од Сабадел го освои четвртото место на премиерната трка, беше втор на трката во Тексас а потоа оствари две последователни победи.

Маркез изгледа незапирливо. Актуелниот Moto2 шампион постојано се наоѓа на подиумот. Ќе му биде простено бидејќи сеуште не го знае протоколот доколку не е помеѓу првите тројца на трката во Мугело овој викенд.

Yamaha ќе мора да се исправи пред предизвикот на трката во Италија. Лоренцо ќе замине во Тоскана со само 73% од поените што ги имаше ова време минатата година, а Педроса има подобрување од 22% во споредба со првите четири трки од 2012 година. Имајќи во предвид дека возачот со број 26 победи на шест од последните осум трки минатата сезона, неколку инсајдери веруваат дека Honda повторно ќе биде силна на оваа патека.

Позицијата во која се наоѓа Лоренцо може да му биде предност но исто така може и да биде против него. Според  досегашната форма, двојниот шампион е најбрзиот возач на фабричкиот тим на Yamaha и ќе треба да се бори против возачите на Honda. Ова очигледно беше против него на трката во Херез, борејќи се и губејќи од Маркез,  додека Педроса правеше голема предност и освојувајќи  ја својата прва победа сезонава. Од друга страна, на крајот на годината, во Honda би можеле да жалат бидејќи нивните возачи се конкуренција еден на друг додека пак Лоренцо би можел да добие помош од Валентино Роси доколку италијанецот премногу се одалечи.

Поради причините наведени погоре, неопходно е Роси да го подобри своето возење за да остане на исто ниво со Лоренцо и двајцата заедно да ја нападнат Honda. Трката во Италија би било најдоброто место за тоа. Сеуште нема победа ниту пак место на подиумот во Мугело од 2008 година. Не смее да се заборави ниту возачот на Monster Yamaha Tech 3, Кал Кратчлоу.

Минатата година Gran Premio d’Italia TIM беше деветта трка во шампионатот а оваа година е петта. Можете да бидете сигурни дека овој факт нема да го обесхрабри Лоренцо повторно да се обиде да оствари победа.

 

comments

Би можело да ве интересира

А2 мотоциклите се мостот за оние возачи кои не сакаат повеќе да возат мотоцикли со зафатнина од 125cc но кои се уште не можат да возат мотоцикли од А категорија.

Полицијата од Јужен Шилдс се обдува да го спречи антисоцијалното однесување од страна на мотоциклистите со помош на дронови, а цел на дронот се возачите за кои имаат информации дека возат невнимателно.

Кога сакате да се возите со некој пријател но не сакате тој да седи заедно со вас на мотоциклот, или пак кога треба да пренесете голем број на работи, тогаш страничната приколка за мотоцикл е токму она што ви треба. Погледнете ги овие пет навистина интересни приколки.

Suzuki Gixxer купот ја започна својата трета сезона, како и секогаш со несебична поддршка од страна на Motul. Од 7-ми до 9-ти јули на патеката Кари во Коимбаторе (Индија), посетителите имаа можност да уживаат во новите аспекти кои ги воведоа организаторите со цел уште повеќе да го подобрат концептот на натпреварувањето.

Уште еден дел од сложувалката за 2018 година си дојде на свое место. Во понеделникот, Aspar потврди дека Алваро Баутиста го продолжи договорот и ќе остане дел од тимот и во 2018 година.

MotoGP мотоциклите во последниот период станаа неверојатно комплицирани и на рачките има голем број на копчиња за контрола на возењето. Но Скот Рединг од тимот на Pramac Ducati ќе ни го објасни значењето на секое од нив посебно.

Бидете информирани за сите новости директно на вашата е-маил адреса
Реклами

Ви благодариме

Close

За тоа што споделувате содржини и го поддржувате нашиот веб сајт, Ви благодариме!