30
Чет, Мар
MotoGP

MotoGP: Возачите се жалат на новата електроника

После првиот тест во MotoGP со задолжителниот „ECU“, Валентино Роси изјави дека тоа е како скок во минатото.

Следете нè на:

 

Сепак за Јамаха значителен напредок беше постигнат за време на вториот ден од тестирањето во Валенсија  - последната MotoGP акција за оваа година за Роси и неговиот тимски колега, шампионот Хорхе Лоренцо.

Тимскиот менаџер на Лоренцо, Вилко Зеленберг, за Crush.net изјави дека Yamaha се вратени три до четири години, и дека се уште ги чека многу работа.

„Точно е дека се уште треба многу да работиме на тоа, и секако овие мотоцикли од Honda и Yamaha, беа многу добро направени: контрола на тракцијата, моторното сопирање, се ова е важно,“ изјави Зеленберг.

„Одеднаш се е променето и користиме ECU систем кој никогаш до сега не бил тестиран. Затоа и не е чудно што тие беа толку изгубени првиот ден. Но штом ќе можат да ги прочитаат податоците, ќе можат да разберат што не е во ред.  Тогаш ќе остане само да се прилагодат неколку работи.“

Возачот на Repsol Honda, Марк Маркез, се пожали дека новиот систем го преоптоварува моторот.

„Мислам дека истиот случај е и кај нас. Не можам да ви дадам точен одговор бидејќи не сум го возел мотоциклот, но она што можам да го слушнам од Хорхе е дека ECU-то воопшто не е добро.

Лоренцо го заврши тестот во Валенсија на петото место, а Роси беше седми.

Додека од Honda, поминаа три дена на патеката во Херез, Yamaha реши да не врши приватни тестирања се до 2016- та година. Тоа значи дека Роси и Лоренцо ќе се вратат на патеката дури во февруари во Малезија (Сепанг).

 

comments

Би можело да ве интересира

Ендуро тим - Водно Скопје во Капитол Мол ги претстави возачите кои ќе настапуваат за нив оваа сезона, Игор Спиров - Зизи и Христијан Бузалковски.

Во последно време мото индустријата се фокусира да им понуди нешто ново на возачите кои се од милениумската генерација. Но тие не се најмладите возачи. Сега ни доаѓа генерацијата „Z“.

Јохан Зарко за кратко време премина од херој во трагичар во својата прва трка во премиерната класа. Пред да падне, тој беше лидер во првите шест круга.

По 4 години поминати низ светот на мотоцикл, Ивана Чолаковска и Мануел Торес во сабота се враќаат во Скопје.

Иако за Јапонскиот производител тој е повеќе еволуција отколку револуција, Yamaha R6 е  одлична машина која сакаме да ја споделиме со вас денес.

Со произведени неколку милиони примероци од нејзиното прво претставување, дури и денес можете да најдете постар модел од овој мотоцикл по солидна цена. Но доколку ја сакате конкретно оваа Веспа, тогаш ќе мора да издвоите повеќе од 150 илјади евра.

Бидете информирани за сите новости директно на вашата е-маил адреса
Реклами

Ви благодариме

Close

За тоа што споделувате содржини и го поддржувате нашиот веб сајт, Ви благодариме!