MotoGP

MotoGP: Возачите се жалат на новата електроника

После првиот тест во MotoGP со задолжителниот „ECU“, Валентино Роси изјави дека тоа е како скок во минатото.

Следете нè на:

 

Сепак за Јамаха значителен напредок беше постигнат за време на вториот ден од тестирањето во Валенсија  - последната MotoGP акција за оваа година за Роси и неговиот тимски колега, шампионот Хорхе Лоренцо.

Тимскиот менаџер на Лоренцо, Вилко Зеленберг, за Crush.net изјави дека Yamaha се вратени три до четири години, и дека се уште ги чека многу работа.

„Точно е дека се уште треба многу да работиме на тоа, и секако овие мотоцикли од Honda и Yamaha, беа многу добро направени: контрола на тракцијата, моторното сопирање, се ова е важно,“ изјави Зеленберг.

„Одеднаш се е променето и користиме ECU систем кој никогаш до сега не бил тестиран. Затоа и не е чудно што тие беа толку изгубени првиот ден. Но штом ќе можат да ги прочитаат податоците, ќе можат да разберат што не е во ред.  Тогаш ќе остане само да се прилагодат неколку работи.“

Возачот на Repsol Honda, Марк Маркез, се пожали дека новиот систем го преоптоварува моторот.

„Мислам дека истиот случај е и кај нас. Не можам да ви дадам точен одговор бидејќи не сум го возел мотоциклот, но она што можам да го слушнам од Хорхе е дека ECU-то воопшто не е добро.

Лоренцо го заврши тестот во Валенсија на петото место, а Роси беше седми.

Додека од Honda, поминаа три дена на патеката во Херез, Yamaha реши да не врши приватни тестирања се до 2016- та година. Тоа значи дека Роси и Лоренцо ќе се вратат на патеката дури во февруари во Малезија (Сепанг).

 

Би можело да ве интересира

Патеката Ле Ман во Франција беше домаќин на петтата трка до МотоГП шампионатот. Марк Маркез уште еднаш го потврди својот авторитет откако победи со предност од 2.31 секунда пред второпласираниот Петручи.

Дукати го обезбеди потписот на Довициозо, но сѐ уште не е познато кој ќе биде негов тимски колега.

Макпетрол помогна во организацијата на „1st Skopje Vespa Days“.

Голем број на договори беа продолжени во пресрет на Француската MotoGP трка, а еден од нив е и оној на Алеш Еспаргаро кој го продолжи договорот со Aprilia и ќе остане дел од тимот се до 2020 година.

Алекс Ринс ќе остане дел од тимот на Suzuki MotoGP и во следните две години.

Петтата трка од МотоГП шампионатот викендов се вози на патеката Ле Ман во Франција.

Бидете информирани за сите новости директно на вашата е-маил адреса
Реклами

Ви благодариме

Close

За тоа што споделувате содржини и го поддржувате нашиот веб сајт, Ви благодариме!