MotoGP

MotoGP: Возачите се жалат на новата електроника

После првиот тест во MotoGP со задолжителниот „ECU“, Валентино Роси изјави дека тоа е како скок во минатото.

Следете нè на:

 

Сепак за Јамаха значителен напредок беше постигнат за време на вториот ден од тестирањето во Валенсија  - последната MotoGP акција за оваа година за Роси и неговиот тимски колега, шампионот Хорхе Лоренцо.

Тимскиот менаџер на Лоренцо, Вилко Зеленберг, за Crush.net изјави дека Yamaha се вратени три до четири години, и дека се уште ги чека многу работа.

„Точно е дека се уште треба многу да работиме на тоа, и секако овие мотоцикли од Honda и Yamaha, беа многу добро направени: контрола на тракцијата, моторното сопирање, се ова е важно,“ изјави Зеленберг.

„Одеднаш се е променето и користиме ECU систем кој никогаш до сега не бил тестиран. Затоа и не е чудно што тие беа толку изгубени првиот ден. Но штом ќе можат да ги прочитаат податоците, ќе можат да разберат што не е во ред.  Тогаш ќе остане само да се прилагодат неколку работи.“

Возачот на Repsol Honda, Марк Маркез, се пожали дека новиот систем го преоптоварува моторот.

„Мислам дека истиот случај е и кај нас. Не можам да ви дадам точен одговор бидејќи не сум го возел мотоциклот, но она што можам да го слушнам од Хорхе е дека ECU-то воопшто не е добро.

Лоренцо го заврши тестот во Валенсија на петото место, а Роси беше седми.

Додека од Honda, поминаа три дена на патеката во Херез, Yamaha реши да не врши приватни тестирања се до 2016- та година. Тоа значи дека Роси и Лоренцо ќе се вратат на патеката дури во февруари во Малезија (Сепанг).

 

comments

Би можело да ве интересира

Луѓето од „Jennings“ повторно имаат нешто интересно за нас. Овој пат се мото компании кои произведуваат автомобили.

Италијанецот призна дека не очекува да биде компетитивен на првата трка која ќе се оддржи на патеката во Катар следниот месец. Во текот на минатата сезона, тој постојано имаше проблем со забрзувањето.

Неколку зборови зошто аеродинамиката е важна и зошто тимовите посветуваат толку внимание на неа.

Поради проблеми со менувачот, компанијата одлучи да повлече 4000 примероци од главниот супербајк модел.

Мото индустријата понекогаш може да биде навистина конфузна. Секој ден читаме дека продажбата се намалува но речиси секоја втора недела пишуваме дека некои од големите производители постигнал успех во продажбата на мотоцикли во 2017 година.

Марк Маркез и Дани Педроса тајно тестираа нова карбонска задна вилушка на нивната RC213V машина на пред сезонските тестови.

Бидете информирани за сите новости директно на вашата е-маил адреса
Реклами

Ви благодариме

Close

За тоа што споделувате содржини и го поддржувате нашиот веб сајт, Ви благодариме!