MotoGP

MotoGP: Тракцијата главен приоритет за Сузуки

„Нашите возачи се уште се жалат поради забрзувањето. Мораме да го подобриме и излегувањето од свиоци.“

Следете нè на:

 

На половина од актуелната сезона, тимот Suzuki Ecstar освои 33 поени повеќе во спредба со истиот период минатата сезона.

Со вкупно освоени 134 поени, тие се наоѓаат на третото место во генералниот пласман, зад тимовите на Repsol Honda и Movistar Yamaha, а Маверик Вињалес со својот GSX-RR го освои третото место на трката во Ле Ман.

suzuki rr 16

Но, и покрај тоа што Вињалес и неговиот тимски колега Алеш Еспаргаро постојано завршуваат меѓу првите шест возачи, на тимот му треба нешто повеќе за да може да се бори за победа. А тоа, според тимскиот менаџер Давиде Бривио, е подобра тракција за време на излегување од свиоци.

„Се чини дека нашиот мотоцикл е лесен за управување и лесно го менува правецот. Исто така ги подобривме и перформансите на моторот за време на правец. Но нашите возачи се уште се жалат поради забрзувањето. Мораме да го подобриме забрзувањето при излегување од свиок, “ изјави Бривио за Crash.net.

Како дел од тој процес, Suzuki продолжува со подобрувањата на моторот и шасијата.

„Имаме добра шасија на која е тешко нешто да промениме, но испробавме некои нови работи на тестот во Валенсија. Многу е тешко да се најде нешто што ќе функционира насекаде. Обично имаме подобрувања при влегување во свиоците, но тоа се губи при излегување. Или пак подобар сте внатре во свиокот но губите при запирање,“ изјави Бривио.

„Сакаме да ги задржиме истите карактеристики на моторот но и да ја зголемиме неговата моќност. Поради тоа не чека напорна работа.“

Во моментов, Вињалес се наоѓа на петото место во генералниот пласман, а Еспаргаро е единаесетти. Следната сезона, тие ќе бидат заменети од Андреа Јанон и Алекс Ринс.

 

Би можело да ве интересира

We, The Riders - Ние возачите, сме возачи од целиот свет. Имаме различни професии и изгледаме различно. Но имаме едно нешто кое не обединува:  Радоста додека возиме.

Скот Рединг се извини за забелешките кои ги упати кон Aprilia по завршувањето на Австриската Гран При трка, а во кои зборуваше за недостатокот од развој и прогрес на RS-GP машината.

Можеби изгледа како застрашувачка визија за иднината, но роботот на Акрапович му овозможува на Словенечкиот специјалист за издуви да ги тестира своите производи на еден високо технолошки начин.

Нашиот возач Христијан Бузалковски беше повикан од страна на српски тим и понудата секако беше прифатена. Воедно,трката се вози 4 часа, а овој пат ќе имаме директен пренос на каналот Спорт Клуб 3! Во продолжение ја пренесуваме и изјавата на Бузо за мотори.ком.мк

Мото клубот Конзули од Битола својот 8-ми мото собир ќе го организира на 11-ти август со почеток од 17 часот во ноќниот клуб Парадизо во Битола.

Автономното сопирање не е некоја новост во транспортната индустрија. Веќе неколку години автомобилите се опремени со вакви системи. Но во однос на безбедносната технологија, мотоциклите малку заостануваат.

Бидете информирани за сите новости директно на вашата е-маил адреса
Реклами

Ви благодариме

Close

За тоа што споделувате содржини и го поддржувате нашиот веб сајт, Ви благодариме!