MotoGP

MotoGP: Тимот на Репсол Хонда го започна последниот тест за оваа година

Со оглед на тоа дека забраната за тестирање започнува на 1ви декември, возачите на Репсол Хонда, Марк Маркез и Дани Педроса, денеска на патеката во Херез го одржаа првиот од планираните три тестирања.

Следете нè на:

 

565740f7441de5.43321634Педроса на патеката Херез

Со оглед на тоа дека забраната за тестирање започнува на 1ви декември, возачите на Репсол Хонда, Марк Маркез и Дани Педроса, денеска на патеката во Херез го одржаа првиот од планираните три тестирања.

Иако утрото беше ладно, тие беа благословени со доброто време кое остана сончево во текот на целиот ден. Марк и Дани го поминаа првиот ден споредувајќи различни мотори и работејќи на електичниот сет ап.

Марк го заврши денот со најдобро време од 1 минута и 39 секунди, притоа возејќи вкупно 65 круга.Дани, кој ја пропушти трката која се возеше тука минатата година поради повреда, успеа да извози 65 круга. Неговото најдобро време изнесуваше 1 минута и 40 секунди. Тој имаше мала незгода на последниот свиок, но за среќа немаше никаква повреда.

56574100de0a27.83082596Маркез на последниот тест за Хонда во 2015

Секој пат кога излегуваме на патеката е интересно бидејќи пробуваме многу работи, почнувајќи од софтверот како наша референца и со пневматиците на Мишелин бидејќи мораме да знаеме до каде е нивниот лимит. Возевме неколку кругови за да разбереме некои работи и го пробавме и новиот мотор. Но мораме да извозиме уште кругови за да ја подобриме електрониката, бидејќи е тешко да се разбере вистинскиот карактер се додека не го поправиме тоа. Електрониката се уште не е доволно конзистентна, иако имаме напредок. Но очигледно е дека таа е неколку чекори поназад од софтверот на Хонда на кој сме навикнати. Знаеме дека нема да биде исто па затоа мораме да најдеме начин да го подобриме тоа, особено во однос на сопирањето и контролата на тракцијата.- изјави Маркез
Беше добар прв ден, и покрај несреќата што ја имав при крајот кога малку посилно притиснав на сопирачката. Малку бев бавен тука денеска бидејќи немам возено на оваа патека од трката во 2014 година. Затоа ми требаше малку време да се прилагодам на мотоциклот и на пневматиците на Мишелин. Ги споредував различните мотори но исто така работев на податоците бидејќи немам информации од трката која се оддржа тука оваа година. Се обидовме да го дадеме најдоброто денеска, но денес беше само подготовка. Утре ќе работиме подетално на моторот, пневматиците и на електрониката.Дани Педроса

Би можело да ве интересира

„Можеме да се бориме за победа, но Хорхе и Марк исто така се добри на оваа патека. Затоа сметам дека воопшто нема да биде лесно“ - Андреа Довициозо.

Пред вас е Suzuki GSX-R1000 – Ryuyo, супербајк кој има 209 коњски сили и тежина од 167 килограми. За жал, од овој модел ќе бидат произведени само 20 примероци кои ќе имаат цена од 29.990 евра.

Марк Маркез призна дека добро се справува со периодот во кој нема постигнато ниту една победа во премиерната класа.

Можеби тоа е само земја на слободи во однос на полуавтоматските оружја. Но се чини дека во иднина жителите на Америка нема да имаат избор во однос на тоа каков мотоцикл ќе можат да купат.

Валентино Роси вели дека се разгледува идејата за радикална промена кај Yamaha со цел да се решат проблемите со кои се соочува тимот.

Moto Guzzi ја претстави новата спортска верзија на нивниот Moto Guzzi V9 Bobber кој сега ќе има поголеми тркала, единечно седиште и црн издув.

Бидете информирани за сите новости директно на вашата е-маил адреса
Реклами

Ви благодариме

Close

За тоа што споделувате содржини и го поддржувате нашиот веб сајт, Ви благодариме!