24
Пон, Јул
MotoGP

MotoGP: Тимот на Репсол Хонда го започна последниот тест за оваа година

Со оглед на тоа дека забраната за тестирање започнува на 1ви декември, возачите на Репсол Хонда, Марк Маркез и Дани Педроса, денеска на патеката во Херез го одржаа првиот од планираните три тестирања.

Следете нè на:

 

565740f7441de5.43321634Педроса на патеката Херез

Со оглед на тоа дека забраната за тестирање започнува на 1ви декември, возачите на Репсол Хонда, Марк Маркез и Дани Педроса, денеска на патеката во Херез го одржаа првиот од планираните три тестирања.

Иако утрото беше ладно, тие беа благословени со доброто време кое остана сончево во текот на целиот ден. Марк и Дани го поминаа првиот ден споредувајќи различни мотори и работејќи на електичниот сет ап.

Марк го заврши денот со најдобро време од 1 минута и 39 секунди, притоа возејќи вкупно 65 круга.Дани, кој ја пропушти трката која се возеше тука минатата година поради повреда, успеа да извози 65 круга. Неговото најдобро време изнесуваше 1 минута и 40 секунди. Тој имаше мала незгода на последниот свиок, но за среќа немаше никаква повреда.

56574100de0a27.83082596Маркез на последниот тест за Хонда во 2015

Секој пат кога излегуваме на патеката е интересно бидејќи пробуваме многу работи, почнувајќи од софтверот како наша референца и со пневматиците на Мишелин бидејќи мораме да знаеме до каде е нивниот лимит. Возевме неколку кругови за да разбереме некои работи и го пробавме и новиот мотор. Но мораме да извозиме уште кругови за да ја подобриме електрониката, бидејќи е тешко да се разбере вистинскиот карактер се додека не го поправиме тоа. Електрониката се уште не е доволно конзистентна, иако имаме напредок. Но очигледно е дека таа е неколку чекори поназад од софтверот на Хонда на кој сме навикнати. Знаеме дека нема да биде исто па затоа мораме да најдеме начин да го подобриме тоа, особено во однос на сопирањето и контролата на тракцијата.- изјави Маркез
Беше добар прв ден, и покрај несреќата што ја имав при крајот кога малку посилно притиснав на сопирачката. Малку бев бавен тука денеска бидејќи немам возено на оваа патека од трката во 2014 година. Затоа ми требаше малку време да се прилагодам на мотоциклот и на пневматиците на Мишелин. Ги споредував различните мотори но исто така работев на податоците бидејќи немам информации од трката која се оддржа тука оваа година. Се обидовме да го дадеме најдоброто денеска, но денес беше само подготовка. Утре ќе работиме подетално на моторот, пневматиците и на електрониката.Дани Педроса
comments

Би можело да ве интересира

А2 мотоциклите се мостот за оние возачи кои не сакаат повеќе да возат мотоцикли со зафатнина од 125cc но кои се уште не можат да возат мотоцикли од А категорија.

Полицијата од Јужен Шилдс се обдува да го спречи антисоцијалното однесување од страна на мотоциклистите со помош на дронови, а цел на дронот се возачите за кои имаат информации дека возат невнимателно.

Кога сакате да се возите со некој пријател но не сакате тој да седи заедно со вас на мотоциклот, или пак кога треба да пренесете голем број на работи, тогаш страничната приколка за мотоцикл е токму она што ви треба. Погледнете ги овие пет навистина интересни приколки.

Suzuki Gixxer купот ја започна својата трета сезона, како и секогаш со несебична поддршка од страна на Motul. Од 7-ми до 9-ти јули на патеката Кари во Коимбаторе (Индија), посетителите имаа можност да уживаат во новите аспекти кои ги воведоа организаторите со цел уште повеќе да го подобрат концептот на натпреварувањето.

Уште еден дел од сложувалката за 2018 година си дојде на свое место. Во понеделникот, Aspar потврди дека Алваро Баутиста го продолжи договорот и ќе остане дел од тимот и во 2018 година.

MotoGP мотоциклите во последниот период станаа неверојатно комплицирани и на рачките има голем број на копчиња за контрола на возењето. Но Скот Рединг од тимот на Pramac Ducati ќе ни го објасни значењето на секое од нив посебно.

Бидете информирани за сите новости директно на вашата е-маил адреса
Реклами

Ви благодариме

Close

За тоа што споделувате содржини и го поддржувате нашиот веб сајт, Ви благодариме!