MotoGP

MotoGP: Тимот на Репсол Хонда го започна последниот тест за оваа година

Со оглед на тоа дека забраната за тестирање започнува на 1ви декември, возачите на Репсол Хонда, Марк Маркез и Дани Педроса, денеска на патеката во Херез го одржаа првиот од планираните три тестирања.

Следете нè на:

 

565740f7441de5.43321634Педроса на патеката Херез

Со оглед на тоа дека забраната за тестирање започнува на 1ви декември, возачите на Репсол Хонда, Марк Маркез и Дани Педроса, денеска на патеката во Херез го одржаа првиот од планираните три тестирања.

Иако утрото беше ладно, тие беа благословени со доброто време кое остана сончево во текот на целиот ден. Марк и Дани го поминаа првиот ден споредувајќи различни мотори и работејќи на електичниот сет ап.

Марк го заврши денот со најдобро време од 1 минута и 39 секунди, притоа возејќи вкупно 65 круга.Дани, кој ја пропушти трката која се возеше тука минатата година поради повреда, успеа да извози 65 круга. Неговото најдобро време изнесуваше 1 минута и 40 секунди. Тој имаше мала незгода на последниот свиок, но за среќа немаше никаква повреда.

56574100de0a27.83082596Маркез на последниот тест за Хонда во 2015

Секој пат кога излегуваме на патеката е интересно бидејќи пробуваме многу работи, почнувајќи од софтверот како наша референца и со пневматиците на Мишелин бидејќи мораме да знаеме до каде е нивниот лимит. Возевме неколку кругови за да разбереме некои работи и го пробавме и новиот мотор. Но мораме да извозиме уште кругови за да ја подобриме електрониката, бидејќи е тешко да се разбере вистинскиот карактер се додека не го поправиме тоа. Електрониката се уште не е доволно конзистентна, иако имаме напредок. Но очигледно е дека таа е неколку чекори поназад од софтверот на Хонда на кој сме навикнати. Знаеме дека нема да биде исто па затоа мораме да најдеме начин да го подобриме тоа, особено во однос на сопирањето и контролата на тракцијата.- изјави Маркез
Беше добар прв ден, и покрај несреќата што ја имав при крајот кога малку посилно притиснав на сопирачката. Малку бев бавен тука денеска бидејќи немам возено на оваа патека од трката во 2014 година. Затоа ми требаше малку време да се прилагодам на мотоциклот и на пневматиците на Мишелин. Ги споредував различните мотори но исто така работев на податоците бидејќи немам информации од трката која се оддржа тука оваа година. Се обидовме да го дадеме најдоброто денеска, но денес беше само подготовка. Утре ќе работиме подетално на моторот, пневматиците и на електрониката.Дани Педроса
comments

Би можело да ве интересира

Италијанскиот производител на електрични мотоцикли Energica е избрана да биде единствен снабдувач во новата електрична, MotoGP класа, а планирано е да дебитираат на патеките во сезоната 2019.

Морав да ги разгледам претходните текстови кои ги имаме објавено за да видам кога прв пат пушувавме за „turbocharged“ верзијата на Suzuki. Колку за информација, поминаа четири години откако Suzuki за прв пат се појави со „Recursion“ концептот на мото шоуто во Токио.

Во суштина, ваквата информација не е големо изненадување бидејќи ако можеме да судиме според неодамнешното EICMA шоу во Милано, производителите на мотоцикли во моментов се навистина заинтересирани за оваа категорија во авантуристичкиот сегмент.

Како што се очекуваше, TVS Apache RR 310 дебитираше во Индија со што заврши одложувањето кое траеше речиси една година.

Pirelli ги претстави новите гуми, DIABLO ROSSO CORSA II.

FIM Гран При комисијата ги објави новите промени на правилата за MotoGP сезоната 2018.

Бидете информирани за сите новости директно на вашата е-маил адреса
Реклами

Ви благодариме

Close

За тоа што споделувате содржини и го поддржувате нашиот веб сајт, Ви благодариме!