20
Сре, Сеп
MotoGP

MotoGP: Сузуки сака да настапи и во 2014

Сузуки тимот во МотоГП шампионатот официјално се враќа во 2015 година, но според најавите, тимот ќе искористи вајлд карта за да вози барем една од последните трки во годинешниот шампионат.

Следете нè на:

 

suzuki-motogp-tests-spain-2013-4Новиот мотор на Сузуки сликан на првото тестирање во 2013 година

Сузуки тимот во МотоГП шампионатот официјално се враќа во 2015 година, но според најавите, тимот ќе искористи вајлд карта за да вози барем една од последните трки во годинешниот шампионат.

За Сузуки 2014 е подготвителна сезона, по која официјално се враќа во МотоГП шампионатот како фабрички производител. Јапонците сметаат дека возење на официјална трка оваа сезона ќе им помогне во анализата колку е подготвен новиот Сузуки МотоГП мотор во однос на конкуренцијата.

Целата работа ја поттикнал тест возачот на Сузуки, Ренди де Пуние, кој барал од Давиде Бривио (шефот на Сузуки н.з.) да вози на една или две трки оваа сезона.

randy-de-puniet-motegi-motogp-suzuki-racingКој ќе го вози новото Сузуки во МотоГП?

Бривио во интервјуто за италијанскиот „Motosprint“ вели дека идејата впрочем е добра и тимот на тој начин ќе може да направи реална споредба на силите во однос на конкуренцијата. За Бривио прифатливи трки се оние во Јапонија на Мотеги и Шпанија односно патеката Валенсија.

На страна од ова тимот ќе ги изврши сите тестирања како и останатите тимови во 2014 година, започнувајќи веќе следната недела со првите пред-сезонски тестирања на патеката Сепанг.

 Тимот сеуште не открива кој ќе биде нивни возач во 2015 година, во меѓувреме медиумите го сметаат Ренди де Пуние како најсериозен кандидат, иако неколкупати се споменуваше и името на Валентино Роси.

 

comments

Би можело да ве интересира

Роси се обидува да се врати на Арагон, доколку успее ќе загуби бодови од само една трка и ќе остане во борбата за шампионатот.

Андреа Довициозо и Марк Маркез го делат мислењето за една работа по завршувањето на неделната трка –не е точно дека одредени патеки повеќе им одговараат на некои машини.

Компанијата Pirelli обезбеди нов заден пневматик, W0735, за да го користат возачите од Светскиот ШСупербајк шампионат на патеката во Портимао. Тоа е нов, мек пневматик кој содржи различни структурни решенија во споредба со стандардниот, мек, SC0 како и SC1.

Словенечкиот производител на издуви Акрапович објави едно видео на кое може да се види како звучат сите супербајк мотоциклите кои користат нивни издуви. Засилете го звукот и уживајте.

За 2018 година верзијата на Kawasaki Z900 која има 93 коњски сили (70kW) ќе им биде достапна на сите оние кои имаат А2 лиценца.

Дали некогаш сте се нашле позади некој постар возач кој веројатно повеќе не би требало да биде дел од сообраќајот? Што велите за моторџија кој има 101 година?

Бидете информирани за сите новости директно на вашата е-маил адреса
Реклами

Ви благодариме

Close

За тоа што споделувате содржини и го поддржувате нашиот веб сајт, Ви благодариме!