28
Пет, Јул
MotoGP

MotoGP: Сузуки сака да настапи и во 2014

Сузуки тимот во МотоГП шампионатот официјално се враќа во 2015 година, но според најавите, тимот ќе искористи вајлд карта за да вози барем една од последните трки во годинешниот шампионат.

Следете нè на:

 

suzuki-motogp-tests-spain-2013-4Новиот мотор на Сузуки сликан на првото тестирање во 2013 година

Сузуки тимот во МотоГП шампионатот официјално се враќа во 2015 година, но според најавите, тимот ќе искористи вајлд карта за да вози барем една од последните трки во годинешниот шампионат.

За Сузуки 2014 е подготвителна сезона, по која официјално се враќа во МотоГП шампионатот како фабрички производител. Јапонците сметаат дека возење на официјална трка оваа сезона ќе им помогне во анализата колку е подготвен новиот Сузуки МотоГП мотор во однос на конкуренцијата.

Целата работа ја поттикнал тест возачот на Сузуки, Ренди де Пуние, кој барал од Давиде Бривио (шефот на Сузуки н.з.) да вози на една или две трки оваа сезона.

randy-de-puniet-motegi-motogp-suzuki-racingКој ќе го вози новото Сузуки во МотоГП?

Бривио во интервјуто за италијанскиот „Motosprint“ вели дека идејата впрочем е добра и тимот на тој начин ќе може да направи реална споредба на силите во однос на конкуренцијата. За Бривио прифатливи трки се оние во Јапонија на Мотеги и Шпанија односно патеката Валенсија.

На страна од ова тимот ќе ги изврши сите тестирања како и останатите тимови во 2014 година, започнувајќи веќе следната недела со првите пред-сезонски тестирања на патеката Сепанг.

 Тимот сеуште не открива кој ќе биде нивни возач во 2015 година, во меѓувреме медиумите го сметаат Ренди де Пуние како најсериозен кандидат, иако неколкупати се споменуваше и името на Валентино Роси.

 

comments

Би можело да ве интересира

Веспа само што претстави нова специјална верзија наречена Sei Giorni, или преведено, „Шест дена“. Оваа лимитирана верзија беше креирана со цел да се одадде почит на оригиналната „Six Days“ Веспа спорт која во 1951 година ја освои интернационалната „Six Days of Varese“ награда.

Извршниот директор на Ducati,  Клаудио Доменикали, смета дека проблемот со популарноста со кој се соочува Светскиот Супербајк шампионат е поради фактот дека во моментов тој не се разликува премногу од MotoGP.

Единечниот ECU ја отстрани најголемата разлика меѓу фабричките и сателитските тимови

Повеќето мотоциклисти сигурно нема да го препознаат името Раџив Бајај. Но како извршен директор на „Bajaj Auto“, Раџив е на чело на еден од најголемите мото брендови во светот.

Red Bull Honda потврди дека поранешната ѕвезда во Светскиот Супербајк шампионат, Давид Џулиано, ќе настапи за нивниот тим на дводневниот тест во Лаусицринг

Макпетрол во својот салон за Хонда во Скопје го изложи новиот Honda MSX125 2017

Бидете информирани за сите новости директно на вашата е-маил адреса
Реклами

Ви благодариме

Close

За тоа што споделувате содржини и го поддржувате нашиот веб сајт, Ви благодариме!