MotoGP

MotoGP: Suzuki конечно го претстави „seamless“ менувачот

Suzuki конечно го претставија нивниот нов  „seamless“ менувач за MotoGP моторите.

Следете нè на:

 

Пред да почне зимската забрана за тестирање, на патеката во Сепанг, Маверик Вињалес ја претстави оваа значајно подобрена компонента.  Seamless box, која прв пат се појави кај Honda во 2011 година, дава полесно забрзување при излегување од свиок со тоа што го редуцира триењето, на овој начин без проблем се префрла во следната или претходна брзина без користење на кумплунг.

suzuki xrh 1 2015 06Сузуки со нов менувач ќе атакува во МотоГП

Во разговорот за „MCN“ по тестот, Бравио изјави дека сега откако кутијата е подготвена ќе можат да почнат да напредуваат, а новиот стандардизиран софтвер ќе биде поделен на останатите тимови.

Имавме навистина интересен тест во Сепанг. Оваа работа ја чекавме минатата сезона. Но сега таа е подготвена. И покрај тоа што го имавме само Вињалес бидејќи Еспераго беше повреден, резултатите се навистина позитивни. Можевме да видиме големо подобрување од неговиот настап. Продолживме да стекнуваме искуство со пневматиците на Michelin. Исто така и за прв пат тестиравме со софтверот за 2016 година. Се уште не чека многу работа, многу имаме да учиме. Мораме да ги најдеме вистинските параметри и прилагодувања. Веќе имаме неколку интересни информации на кои ќе можат да работат нашите инжињери во текот на зимата. Со нетрпение чекаме да се вратиме во Сепанг. Ќе видиме колку ќе бидеме подготвени на првата трка со подобар мотор, кутијата и можеби малку подобри прилагодувања на електрониката.- Давиде Бривио

Првите пред сезонски тестови за 2016 година ќе се одржат od 1-3 февруари на патеката Сепанг во Малезија, тестирањата потоа продолжуваат на Филип Ајленд во Австралија (17-19 февруари), а последното тестирање е закажано за на Лосаил (Катар) каде тимовите ќе бидат во периодот 2-4 март. Шампионатот започнува на истата патека на 17-ти март.

Би можело да ве интересира

„Можеме да се бориме за победа, но Хорхе и Марк исто така се добри на оваа патека. Затоа сметам дека воопшто нема да биде лесно“ - Андреа Довициозо.

Пред вас е Suzuki GSX-R1000 – Ryuyo, супербајк кој има 209 коњски сили и тежина од 167 килограми. За жал, од овој модел ќе бидат произведени само 20 примероци кои ќе имаат цена од 29.990 евра.

Марк Маркез призна дека добро се справува со периодот во кој нема постигнато ниту една победа во премиерната класа.

Можеби тоа е само земја на слободи во однос на полуавтоматските оружја. Но се чини дека во иднина жителите на Америка нема да имаат избор во однос на тоа каков мотоцикл ќе можат да купат.

Валентино Роси вели дека се разгледува идејата за радикална промена кај Yamaha со цел да се решат проблемите со кои се соочува тимот.

Moto Guzzi ја претстави новата спортска верзија на нивниот Moto Guzzi V9 Bobber кој сега ќе има поголеми тркала, единечно седиште и црн издув.

Бидете информирани за сите новости директно на вашата е-маил адреса
Реклами

Ви благодариме

Close

За тоа што споделувате содржини и го поддржувате нашиот веб сајт, Ви благодариме!