MotoGP

MotoGP: Стонер се враќа во МотоГП како тест возач на Дукати

Полека поминува фамата околу годинешниот МотоГП шампионат но денеска пристигна интересна информација од тимот на Дукати.

Следете нè на:

 

casey stoner sachsenringКејси Стонер на патеката Захсенринг во Германија

Полека поминува фамата околу годинешниот МотоГП шампионат но денеска пристигна интересна информација од тимот на Дукати.

МотоГП тимот на Дукати објави дека Кејси Стонер ќе биде нивниот тест возач за 2016 година. Во изјавата од тимот се потврдува информацијата дека Австралијанецот ќе има прилика да вози и најмалку една трка со вајл карта.

Кејси Стонер кој беше близок со тимот на Хонда се одлучи на ваков чекор највеќе заради неправдата која ја доживеа откако тимот не го одбра него како замена за повредениот Дани Педроса. Иако сите очекуваа на трките на кои недостасуваше Педроса заради операцијата на подлактицата да се појави Стонер, „HRC“ тимот се одлучи за Хироши Аојама.

Стонер ова го доживеа како неправда, но во одлуката за преминување во тимот на Дукати имаше и неговата улога како тест возач за Хонда. Тој неколку пати пред почетокот на сезоната се обиде да укаже на недостатоците на новиот RC213V но неговите забелешки беа одбиени од тимот и од Марк Маркез кој тогаш изјави дека Стонер не може да го тестира и подобри неговиот мотор бидејќи не е МотоГП возач.

Стонер има активен договор со „HRC“ до 31-ви декември, па тимот денеска одби да даде коментар за ситуацијата.

 

comments

Би можело да ве интересира

Поради проблеми со менувачот, компанијата одлучи да повлече 4000 примероци од главниот супербајк модел.

Мото индустријата понекогаш може да биде навистина конфузна. Секој ден читаме дека продажбата се намалува но речиси секоја втора недела пишуваме дека некои од големите производители постигнал успех во продажбата на мотоцикли во 2017 година.

Марк Маркез и Дани Педроса тајно тестираа нова карбонска задна вилушка на нивната RC213V машина на пред сезонските тестови.

Suzuki поднесе неколку патенти за полу автоматска трансмисија која би можела да се најде во следната генерација на Hayabusa моделите.

„Во однос на безбедноста, Cornering ABS на предното тркало го прави она што контролата на тракцијата го прави на задното тркало.“

Џејмс од MCN помина 7000 километри на Metzeler Roadtec 01 пневматиците и еве што имаше да каже за нив.

Бидете информирани за сите новости директно на вашата е-маил адреса
Реклами

Ви благодариме

Close

За тоа што споделувате содржини и го поддржувате нашиот веб сајт, Ви благодариме!