MotoGP

MotoGP: Шест крилца на мотоциклот за Маркез

„Хонда го испроба новиот мотоцикл кој има неколку крилца за време на тестот во Херез кој се оддржа во понеделникот“

Следете нè на:

 

Иднината на MotoGP крилцата можеби е доведена во прашање, но тоа не ги спречи возачите на Honda и Suzuki, Марк Маркез и Алеш Еспаргаро да се појават со мотоцикли на кои имаше по неколку крилца.

Гран При комисијата се уште не донела одлука по предлогот на MSMA (Асоцијацијата на производители) во однос на аеродинамичните додатоци, кои имаат за цел да го подобрат возењето, но постои загриженост за безбедноста на возачите како и трошоците.

Honda можеби доцни во овој поглед, нив ги има кај Ducati и Yamaha, но тие веќе имаат направено неколку дизајни.

Првите верзии беа слични како оние кај Ducati и Yamaha, но на патеката во Херез, HRC претстави нов дизајн. На тестот, Honda се појави со мотоцикл кој има по три додатоци распоредени и од двете страни на мотоциклот.

honda 6 krilcaХонда со нов дизајн за аеродинамичните крилца

Марк Маркез, кој на трката во Шпанија заврши на третото место зад победникот Валентино Роси и Хорхе Лоренцо кој го освои второто место, го имаше најдобриот резултат на тестот. Тој постигна време од 1м 39.313с, а беа извозени 91 круг на патеката во Шпанија.

„Денеска пробавме многу работи. Извозевме многу кругови. Убаво се чувствувам. Испробавме различни крилца и се чини дека тоа функционира на поинаков начин. Имаат потенцијал. Сега кога се појавија, нема повеќе враќање назад. Исто така се обидовме да ја подобриме и аеродинамиката. Денеска тестиравме и три предни пневматици, но и оној што го користевме во текот на викендот беше добар.“

Маркез ќе замине на следната трка која ќе се оддржи во Ле Ман со предност од 17 поени во однос на возачот на Yamaha, Хорхе Лоренцо.

comments

Би можело да ве интересира

Pirelli ги претстави новите гуми, DIABLO ROSSO CORSA II.

FIM Гран При комисијата ги објави новите промени на правилата за MotoGP сезоната 2018.

Во надополнувањето на правилникот се наведува дека тимовите и производителите може да додаваат аеродинамични компоненти се додека тие ги задоволуваат правилата.  Со ваквата одлука, сега се отвора можноста производителите да ги нудат аеродинамичните крилца и на продукциските модели.

Силвиан Гинтоли пoтврди дека ќе се натпреварува следната сезона иако го загуби местото  во Светскиот и во Британскиот Супербајк шампионат.

Ивчески дојде до нај големиот успех во брзински мотоцклизам во Македонија откако ја освои титулата во БМУ Европскиот шампионат.

Бројот на денови кои можеме да ги поминеме на тркачката патека се намалува, новите машини за следната година веќе беа претставени, а дополнително, ни пристигнува и зимата. За мото индустријата, ова е слаб период од сезоната.

Бидете информирани за сите новости директно на вашата е-маил адреса
Реклами

Ви благодариме

Close

За тоа што споделувате содржини и го поддржувате нашиот веб сајт, Ви благодариме!