MotoGP

MotoGP: Шест крилца на мотоциклот за Маркез

„Хонда го испроба новиот мотоцикл кој има неколку крилца за време на тестот во Херез кој се оддржа во понеделникот“

Следете нè на:

 

Иднината на MotoGP крилцата можеби е доведена во прашање, но тоа не ги спречи возачите на Honda и Suzuki, Марк Маркез и Алеш Еспаргаро да се појават со мотоцикли на кои имаше по неколку крилца.

Гран При комисијата се уште не донела одлука по предлогот на MSMA (Асоцијацијата на производители) во однос на аеродинамичните додатоци, кои имаат за цел да го подобрат возењето, но постои загриженост за безбедноста на возачите како и трошоците.

Honda можеби доцни во овој поглед, нив ги има кај Ducati и Yamaha, но тие веќе имаат направено неколку дизајни.

Првите верзии беа слични како оние кај Ducati и Yamaha, но на патеката во Херез, HRC претстави нов дизајн. На тестот, Honda се појави со мотоцикл кој има по три додатоци распоредени и од двете страни на мотоциклот.

honda 6 krilcaХонда со нов дизајн за аеродинамичните крилца

Марк Маркез, кој на трката во Шпанија заврши на третото место зад победникот Валентино Роси и Хорхе Лоренцо кој го освои второто место, го имаше најдобриот резултат на тестот. Тој постигна време од 1м 39.313с, а беа извозени 91 круг на патеката во Шпанија.

„Денеска пробавме многу работи. Извозевме многу кругови. Убаво се чувствувам. Испробавме различни крилца и се чини дека тоа функционира на поинаков начин. Имаат потенцијал. Сега кога се појавија, нема повеќе враќање назад. Исто така се обидовме да ја подобриме и аеродинамиката. Денеска тестиравме и три предни пневматици, но и оној што го користевме во текот на викендот беше добар.“

Маркез ќе замине на следната трка која ќе се оддржи во Ле Ман со предност од 17 поени во однос на возачот на Yamaha, Хорхе Лоренцо.

Би можело да ве интересира

We, The Riders - Ние возачите, сме возачи од целиот свет. Имаме различни професии и изгледаме различно. Но имаме едно нешто кое не обединува:  Радоста додека возиме.

Скот Рединг се извини за забелешките кои ги упати кон Aprilia по завршувањето на Австриската Гран При трка, а во кои зборуваше за недостатокот од развој и прогрес на RS-GP машината.

Можеби изгледа како застрашувачка визија за иднината, но роботот на Акрапович му овозможува на Словенечкиот специјалист за издуви да ги тестира своите производи на еден високо технолошки начин.

Нашиот возач Христијан Бузалковски беше повикан од страна на српски тим и понудата секако беше прифатена. Воедно,трката се вози 4 часа, а овој пат ќе имаме директен пренос на каналот Спорт Клуб 3! Во продолжение ја пренесуваме и изјавата на Бузо за мотори.ком.мк

Мото клубот Конзули од Битола својот 8-ми мото собир ќе го организира на 11-ти август со почеток од 17 часот во ноќниот клуб Парадизо во Битола.

Автономното сопирање не е некоја новост во транспортната индустрија. Веќе неколку години автомобилите се опремени со вакви системи. Но во однос на безбедносната технологија, мотоциклите малку заостануваат.

Бидете информирани за сите новости директно на вашата е-маил адреса
Реклами

Ви благодариме

Close

За тоа што споделувате содржини и го поддржувате нашиот веб сајт, Ви благодариме!