MotoGP

MotoGP: Роси со проблеми после напорниот тест

Додека работите се одвиваа добро за Маверик Вињалес на тестот кој се оддржа на Филип Ајленд, ситуацијата не беше иста и за неговиот тимски колега Валентино Роси. Тој имаше тешко три дневно тестирање на патеката на која вообичаено е одличен.

Следете нè на:

 

Додека работите се одвиваа добро за Маверик Вињалес на тестот кој се оддржа на Филип Ајленд, ситуацијата не беше иста и за неговиот тимски колега Валентино Роси. Тој имаше тешко три дневно тестирање на патеката на која вообичаено е одличен.

За време на тестот, Роси напорно работеше да собере што е можно повеќе информации со цел да дознае како подобро да ги сочува пневматиците за вториот дел од трката. Но, бидејќи често влегуваше и излегуваше од гаражата, а и поради фактот дека поголем дел од времето возеше со веќе искористени гуми, Роси не го постигна очекуваниот резултат.

rosi test fiРоси за време на тестот на Филип Ајленд

Тој извозе само половина од круговите што ги извозеа неговите ривали, а исто така не настапи и на тркачката симулација.

„Се обидовме да работиме на темпото за вториот дел од трката бидејќи таму имавме најмногу проблеми минатата сезона. Се обидовме да направиме нешто различно но на крајот не се подобривме многу. Затоа мораме да пробаме нешто друго. Мислам дека мотоциклот има голем потенцијал, особено моторот, но со сигурност можам да кажам дека овој тест за мене беше многу потежок од останатите. Не сум многу задоволен.“

„Мораме да бидеме подобри во Катар. Имаме и други работи да пробаме.“

Сепак, една од работите за која Роси можеше да одлучи за време на настапот на Филип Ајленд беше во однос на тоа која шасија ќе ја употребува во новата сезона. Тој се одлучи за верзијата која ја испроба на тестот во Сепанг.

Дизајнирана специјално да го оддржи квалитетот на пневматиците до крајот на трката, Италијанецот одлучи на трките да настапува со неа наместо со онаа која беше на моделот за сезоната 2016.

Би можело да ве интересира

„Можеме да се бориме за победа, но Хорхе и Марк исто така се добри на оваа патека. Затоа сметам дека воопшто нема да биде лесно“ - Андреа Довициозо.

Пред вас е Suzuki GSX-R1000 – Ryuyo, супербајк кој има 209 коњски сили и тежина од 167 килограми. За жал, од овој модел ќе бидат произведени само 20 примероци кои ќе имаат цена од 29.990 евра.

Марк Маркез призна дека добро се справува со периодот во кој нема постигнато ниту една победа во премиерната класа.

Можеби тоа е само земја на слободи во однос на полуавтоматските оружја. Но се чини дека во иднина жителите на Америка нема да имаат избор во однос на тоа каков мотоцикл ќе можат да купат.

Валентино Роси вели дека се разгледува идејата за радикална промена кај Yamaha со цел да се решат проблемите со кои се соочува тимот.

Moto Guzzi ја претстави новата спортска верзија на нивниот Moto Guzzi V9 Bobber кој сега ќе има поголеми тркала, единечно седиште и црн издув.

Бидете информирани за сите новости директно на вашата е-маил адреса
Реклами

Ви благодариме

Close

За тоа што споделувате содржини и го поддржувате нашиот веб сајт, Ви благодариме!