MotoGP

MotoGP: Рединг замена за Ловс во тимот на Aprilia

Aprilia нема да ги задржи услугите на Сем Ловс во сезоната 2018 и наместо него тимот се одлучи да го ангажира Скот Рединг.

Следете нè на:

 

Веднаш откако беше објавено дека Џек Милер ќе премине во тимот на Pramac Ducati, Aprilia се одлучи да потпише договор со Рединг. Со овој потег, Англичанецот повторно ќе соработува со Фаусто Гресини откако веќе еднаш возеше за него за време на дебитанската сезона во 2014 година. Рединг потоа премина во Marc VDS додека пак Гресини ги здружи силите со Aprilia. Во 2018, Рединг ќе настапува покрај Алеш Еспаргаро кој оваа сезона веќе постигна неколку импресивни резултати. Ловс сега ќе мора да бара некоја алтернатива за следната сезона која требаше да биде негова втора во MotoGP серијата.

mugello 2017 gpСкот Рединг (#45)

Минатиот петок директорот на Aprilia, Романо Албесиано, изјави дека Ловс има две трки за да ја заслужи довербата на Aprilia. „Сем покажа знаци на подобрување. Навистина се надевам дека ќе продолжи така и во иднина.“

Но сепак, една недела подоцна се чини дека Aprilia реши во свој тим да има друг англичанец. Уште за време на трката во Каталуња, тимскиот шеф на Aprilia изјави дека екипата разговара со неколку возачи кои би го зазеле местото на Ловс во тимот. Во овој момент, Ловс има проблеми да се адаптира на прототипот кој развива 260кс, а имаше и сериозна повреда на грбот.  

На трките во Асен и Заксенринг се појавија знаци на подобрување кај Ловс. После средбата со тимските шефови за време на летната пауза, Ловс се врати на патеката во Брно со очекување дека неговиот мотоцикл ќе биде речиси идентичен со оној на Еспаргаро. Но позицијата која ја освои не беше доволна да ја убеди управата на Aprilia да ги задржи неговите услуги.

Ваквата вест е добра за Рединг кој веќе претходно изјави дека сака да остане во MotoGP. „Мислам дека имам потенцијал и само треба да го најдам вистинското решение за мене во моментов. Всушност, нема повеќе опции туку само една,“ изјави Рединг.

comments

Би можело да ве интересира

ГН на Австралија донесе возбудлива трка со безброј претекнувања и голема борба, недостасуваше само директен дуел помеѓу претендентите за титулата, Марк Маркез и Андреа Довициозо.

Алеш Еспаргаро го заврши првиот ден од тестовите во Австралија на изненадувачкото прво место откако на најдобар начин ги искористи временските услови на Филип Ајленд. На крајот Еспаргаро заврши со предност од 0.005 пред лидерот во шампионатот, Марк Маркез.

Honda Super Cub, кој беше создаден во Јапонија, ја отсликува пасијата на компанијата да им служи на луѓето ширум светот. Како резултат на ваквата политика, Super Cub серијата веќе долго време предизвикува задоволство кај луѓето од целиот свет и успеа да стигне до бројка од 100 милиони произведени примероци.

Сега сме во многу тешка ситуација, особено кога настапуваме на влажни услови. И на суви услови имаме проблеми но барем можеме да бидеме малку поконкурентни.

Бројот на претсезонските тестови во 2019 година ќе биде ограничен и ќе се оддржат само во Сепанг и во Катар пред започнувањето на сезоната.

BMW, Honda и Yamaha ги преземаат следните чекори во примената на паметната технологија.

Бидете информирани за сите новости директно на вашата е-маил адреса
Реклами

Ви благодариме

Close

За тоа што споделувате содржини и го поддржувате нашиот веб сајт, Ви благодариме!