28
Вто, Фев
MotoGP

МотоГП: Победа за Педроса за намалување на разликата со Лоренцо

motori pedrosaМотоциклистот на Репсол Хонда Дани Педроса триумфираше на Големата награда на Арагон, додека веднаш по него целта ја минаа Хорхе Лоренцо од Јамаха и Андреа Довициозо од Монстер Јамаха Тек 3.

Следете нè на:

 

pedrosa

Мотоциклистот на Репсол Хонда Дани Педроса триумфираше на Големата награда на Арагон, додека веднаш по него целта ја минаа Хорхе Лоренцо од Јамаха и Андреа Довициозо од Монстер Јамаха Тек 3.

Победничкото време на Шпанецот на 14-та Мото ГП трка сезонава беше 42:10: 444 минути, доволно да ја потврди втората позиција во вкупниот поредок од натпреварувањето.

Лидер и натаму е Лоренцо со 290 бодови, додека Педроса досега собра 257. Бранителот на титулата, Кејси Стонер од Репсол Хонда е на третото место со 186 бодови.

Што се однесува до самата трка, Лоренцо ја почна од пол-позицијата, но го загуби водството во седмиот круг. Оттогаш Педроса возеше сигурно, а изгледаше дека Лоренцо е задоволен со 20-те бода и второто место на крајот од трката.

„Возев добро и веќе на стартот видов дека можам да бидам побрз од Лоренцо. Среќен сум поради победата“, изјави Педроса, чија што надмоќ ја призна и Лоренцо.

„Кога ме престигна знаев дека нема да можам да го минам повеќе. Од овој аспект трката беше за титула, не правев грешки и завршив втор“, заклучи Лоренцо.

Посебно беше интересна борбата за третото место, во која Андреа Довициозо беше подобар од тимскиот колега Кал Карчлоу. Трката ја засени инцидентот на Ники Хајден, меѓутоа по приемот во медицинскиот центар било утврдено дека нема потешки повреди. „Бркотницата“ не ја завршија ниту Давид Салом и Штефан Бредл.

Наредната трка од Мото ГП шампионатот ќе се вози во Јапонија на 14-ти октомври. Потоа следуваат натпреварувањата во Малезија, Австралија и во Шпанија.

 

Генерален пласман

Позиција Возач Тим Бодови
1 Jorge Lorenzo Yamaha
290
2 Dani Pedrosa Honda
257
3 Casey Stoner Honda
186
4 Andrea Dovizioso Yamaha
179
5 Cal Crutchlow Yamaha
135
6 Valentino Rossi Ducati
128
7 Álvaro Bautista Honda
128
8 Stefan Bradl Honda
115
9 Nicky Hayden Ducati
93
10 Ben Spies Yamaha
88
11 Héctor Barberá Ducati
64
12 Randy de Puniet ART
53
13 Aleix Espargaró ART
51
14 Karel Abraham Ducati
32
15 Yonny Hernández BQR-FTR
28
16 Michele Pirro FTR-Honda
25
17 Colin Edwards Suter-BMW
22
18 James Ellison ART
19
19 Jonathan Rea Honda
17
20 Mattia Pasini ART
13
21 Danilo Petrucci Suter-BMW
11
22 Iván Silva FTR-Kawasaki
11
23 Toni Elias Ducati
10
24 Steve Rapp APR
2
25 David Salom FTR-Kawasaki
1

 

Извор: „Курир“

comments

Би можело да ве интересира

Минатиот пат кога пишувавме за „Rain Pal“ тоа беше само еден проект на кој му требаа финансии. Ако мислевте дека нема да успее и несакавте залудно да си ги потрошите парите сега ќе можете да си купите една ваква кацига бидејќи компанијата започна со сериско производство.

Марк Маркез вели дека повредата која ја претрпе на приватниот тест во Херез не е сериозна. Тој уште еднаш го повреди рамото, нешто што досега неколкупати му се има случено во текот на кариерата.

Возачот на Кавасаки тимот и актуелен шампион во Мотул Супербајк шампионатот на најдобар можен начин ја започна новата сезона откако забележа двојна победа во првата рунда.

Џонатан Реа на најдобар можен начин ја започна одбраната на титулата откако забележа победа на првата трка во сезоната на патеката Филип Ајленд.

Новинарите од „MCN“ пред неколку години предвидуваа дека Honda ќе направи V4 Супербајк кој ќе има големи сличности со MotoGP мотоциклот. Мислам дека оригиналната гласина започна со „V5 power plant“ ако тоа ви дава некаква претстава за тоа колку долго се врти приказнава.

Подгответе се за ова неверојатно видео кое сигурно ќе ве направи многу популарен меѓу колегите на работа. Подгответе се да изгубите неколку минути од вашиот живот кои никогаш повеќе нема да ги вратите назад.

Бидете информирани за сите новости директно на вашата е-маил адреса
Реклами

Ви благодариме

Close

За тоа што споделувате содржини и го поддржувате нашиот веб сајт, Ви благодариме!