Дани Педроса се врати на победничките патеки со одличната трка за ГН на Малезија која се возеше на патеката Сепанг.
Дани Педроса се врати на победничките патеки со одличната трка за ГН на Малезија која се возеше на патеката Сепанг.
Иако се очекуваше дожд во Сепанг, Малезиската патека понуди одлични услови за следење на возбудливата трка. Фантастичниот старт на Лоренцо како и грешката на Валентино Роси го одбележаа првиот круг на трката, а потоа следевме бескомпромисна борба помеѓу претендентите за титулата, Марк Маркез и Хорхе Лоренцо.
Групата од пет возачи која ја сочинуваа Лоренцо, Педроса, Маркез, Роси и Баутиста беше во преден план скоро половина трка, иако на првата позиција местата си ги променија Лоренцо и Педроса. Но дури тогаш започна вистинската борба, онаа за втората позиција помеѓу Маркез и Лоренцо.
Промена на позициите од свиок во свиок, борба која уште еднаш покажа зошто МотоГП е број 1 мотоспорт во Светот. На крајот, 20 годишниот потенцијален шампион, Марк Маркез го помина актуелниот шампион, и дојде до нови 20 бодови на своето конто.
Педроса трката ја заврши со предност од 2,7 секунди пред Маркез, покажувајќи дека заслужува да остане во борба за титулата иако сега тоа е сведено само на теорија. Возачот на Хонда извозе перфектно, без грешки и сосема заслужено дојде до победа на Сепанг.
Валентино Роси иако успешно ги следеше водечките тројца, откако Маркез успеа да го помине Лоренцо го намали темпото и на крајот финишираше на безбедното четврто место. Зад него пак следевме вистинска битка за петтата позиција помеѓу Кал Крачлоу и Алваро Баутиста која на крајот му припадна на возачот на Хонда.
Поз. | Бодови | Бр. | Возач | Тим | Мотор | Разлика |
---|---|---|---|---|---|---|
1 | 25 | 26 | Dani PEDROSA | Repsol Honda Team | Honda | 40'45.191 |
2 | 20 | 93 | Marc MARQUEZ | Repsol Honda Team | Honda | +2.757 |
3 | 16 | 99 | Jorge LORENZO | Yamaha Factory Racing | Yamaha | +6.669 |
4 | 13 | 46 | Valentino ROSSI | Yamaha Factory Racing | Yamaha | +10.351 |
5 | 11 | 19 | Alvaro BAUTISTA | GO&FUN Honda Gresini | Honda | +22.149 |
6 | 10 | 35 | Cal CRUTCHLOW | Monster Yamaha Tech 3 | Yamaha | +22.301 |
7 | 9 | 38 | Bradley SMITH | Monster Yamaha Tech 3 | Yamaha | +30.864 |
8 | 8 | 4 | Andrea DOVIZIOSO | Ducati Team | Ducati | +45.111 |
9 | 7 | 41 | Aleix ESPARGARO | Power Electronics Aspar | ART | +59.264 |
10 | 6 | 68 | Yonny HERNANDEZ | Ignite Pramac Racing | Ducati | +1'01.417 |
11 | 5 | 7 | Hiroshi AOYAMA | Avintia Blusens | FTR | +1'03.665 |
12 | 4 | 14 | Randy DE PUNIET | Power Electronics Aspar | ART | +1'14.256 |
13 | 3 | 71 | Claudio CORTI | NGM Mobile Forward Racing | FTR Kawasaki | +1'21.603 |
14 | 2 | 8 | Hector BARBERA | Avintia Blusens | FTR | +1'27.976 |
15 | 1 | 5 | Colin EDWARDS | NGM Mobile Forward Racing | FTR Kawasaki | +1'29.442 |
16 | 9 | Danilo PETRUCCI | Came IodaRacing Project | Ioda-Suter | +1'29.551 | |
17 | 23 | Luca SCASSA | Cardion AB Motoracing | ART | +1'47.930 | |
18 | 67 | Bryan STARING | GO&FUN Honda Gresini | FTR Honda | +1'52.927 | |
Без пласман | ||||||
70 | Michael LAVERTY | Paul Bird Motorsport | ART | 8 круга | ||
52 | Lukas PESEK | Came IodaRacing Project | Ioda-Suter | 9 круга | ||
69 | Nicky HAYDEN | Ducati Team | Ducati | 12 круга | ||
50 | Damian CUDLIN | Paul Bird Motorsport | PBM | 13 круга | ||
29 | Andrea IANNONE | Energy T.I. Pramac Racing | Ducati | 14 круга |
Следевме возбудлива трка која само покажа што не очекува во послените три трки во шампионатот. Во генералниот пласман Марк Маркез води со 43 бода пред Лоренцо, а следната трка во Австралија на Филип Ајленд се вози веќе во недела.