MotoGP

MotoGP: Новиот чуден изглед на Дукати

Радикалните нови додатоци на Ducati кои беа претставени за време на тест викендот во Катар ни дадoa одговор на една мистерија која долго време ги мачеше новинарите – содржината на кутијата и променетиот издув под седиштето на најновиот Desmosedici.

Следете нè на:

 

Радикалните нови додатоци на Ducati кои беа претставени за време на тест викендот во Катар ни дадoa одговор на една мистерија која долго време ги мачеше новинарите – содржината на кутијата и променетиот издув под седиштето на најновиот Desmosedici.

duc 001Кутијата содржи електронски компоненти кои првично се наоѓаа под предните маски

Според MSN, кутијата содржи електронски компоненти кои првично се наоѓаа под предните додатоци. Но наместо да помага во дистрибуцијата на тежината, се чини дека промената на локацијата е поради новиот изглед.

Кутијата за прв пат се појави за време на тестот во Сепанг и веднаш се јавија и првите гласини.

На тестот во Катар, Ducati за прв пат го претстави радикалниот нов аеродинамичен дизајн на кој тимот работеше веќе неколку месеци, од воведувањето на забраната за крилца на крајот на 2016 година. Новиот изглед ги подели мислењата.

duc 002

Иако новиот изглед можеби е контроверзен, Андреа Довициозо призна дека новите додатоци прават позитивна разлика, пред се во однос на брзината на мотоциклот.

„Убаво е повторно да се почувствува ова бидејќи беше многу тешко да се постигне истиот ефект со новите правила. Инжињерите направија одлична работа. Ефектот е многу сличен со она што ни го даваа крилцата, не е исто, но е многу слично.“

Се уште не се знае дали тимот ќе го искористи новиот дизајн за првата трка која ќе се оддржи за две недели. 

duc 003

comments

Би можело да ве интересира

ГН на Австралија донесе возбудлива трка со безброј претекнувања и голема борба, недостасуваше само директен дуел помеѓу претендентите за титулата, Марк Маркез и Андреа Довициозо.

Алеш Еспаргаро го заврши првиот ден од тестовите во Австралија на изненадувачкото прво место откако на најдобар начин ги искористи временските услови на Филип Ајленд. На крајот Еспаргаро заврши со предност од 0.005 пред лидерот во шампионатот, Марк Маркез.

Honda Super Cub, кој беше создаден во Јапонија, ја отсликува пасијата на компанијата да им служи на луѓето ширум светот. Како резултат на ваквата политика, Super Cub серијата веќе долго време предизвикува задоволство кај луѓето од целиот свет и успеа да стигне до бројка од 100 милиони произведени примероци.

Сега сме во многу тешка ситуација, особено кога настапуваме на влажни услови. И на суви услови имаме проблеми но барем можеме да бидеме малку поконкурентни.

Бројот на претсезонските тестови во 2019 година ќе биде ограничен и ќе се оддржат само во Сепанг и во Катар пред започнувањето на сезоната.

BMW, Honda и Yamaha ги преземаат следните чекори во примената на паметната технологија.

Бидете информирани за сите новости директно на вашата е-маил адреса
Реклами

Ви благодариме

Close

За тоа што споделувате содржини и го поддржувате нашиот веб сајт, Ви благодариме!