MotoGP

MotoGP: Место на подиумот е минимална цел на Маркез

MotoGP светскиот шампион Марк Маркез има за цел да освои место на подиумот на првата трка од новиот шампионат

Следете нè на:

 

Марк Маркез признава дека патеката во Лосаил не одговара идеално на неговиот мотоцикл но сепак актуелниот светски шампион вели дека има за цел да освои минумум место на подиумот.

markez katarМаркез се надева на подиум во Катар

На неодамнешниот три дневен тест во Катар, Маркез го имаше единаесетото најдобро време. Сепак тој верува дека RC213V се наоѓа на ниво кое ќе му овозможи да се бори за победа.

„Првата трка од сезоната секогаш е посебна бидејќи сте малку понервозен од вообичаено. Трката во Катар е исто така една од посебните трки на календарот, а една од главните работи кои треба да се земат во предвид е песокот кој може да ја направи површината многу лизгава.“

„Има три места на кои посилно треба да се притисне сопирачката и тука ви треба поголема стабилност на предното тркало. Можеби не одговара многу на мојот стил на возење но сепак ми се допаѓа и напорно работевме за време на претсезоната.“

„Од технички аспект, овој шампионат го почнуваме подобро отколку минатиот. Иако тоа не значи дека нашите резултати ќе бидат подобри мислам дека нашата машина се наоѓа на ниво кое ќе ни овозможи да се бориме за титулата.“

Маркез последната побета на патеката во Катар ја оствари во 2014 година, а на подиумот се најде и во 2013 и 2016 година.

comments

Би можело да ве интересира

Поради проблеми со менувачот, компанијата одлучи да повлече 4000 примероци од главниот супербајк модел.

Мото индустријата понекогаш може да биде навистина конфузна. Секој ден читаме дека продажбата се намалува но речиси секоја втора недела пишуваме дека некои од големите производители постигнал успех во продажбата на мотоцикли во 2017 година.

Марк Маркез и Дани Педроса тајно тестираа нова карбонска задна вилушка на нивната RC213V машина на пред сезонските тестови.

Suzuki поднесе неколку патенти за полу автоматска трансмисија која би можела да се најде во следната генерација на Hayabusa моделите.

„Во однос на безбедноста, Cornering ABS на предното тркало го прави она што контролата на тракцијата го прави на задното тркало.“

Џејмс од MCN помина 7000 километри на Metzeler Roadtec 01 пневматиците и еве што имаше да каже за нив.

Бидете информирани за сите новости директно на вашата е-маил адреса
Реклами

Ви благодариме

Close

За тоа што споделувате содржини и го поддржувате нашиот веб сајт, Ви благодариме!