MotoGP

MotoGP: Маркез не успеа да го реши проблемот со кревањето на предното тркало

„На крај, најдобриот компромис  е она што го имав вчера“- Марк Маркез

Следете нè на:

 

Лидерот во MotoGP, Марк Маркез, помина голем дел од тренингот кој се оддржа после трката во Брно обидувајќи се да го подобри излегувањето од свиок.

Но за жал, она што го доби возачот на Repsol Honda предизвика загуби во други области. На крај, тој заклучи дека „најдобриот компромис е она што го имав вчера.“

Марк Маркез

Шпанецот, кој имаше трето најдобро време на тестот и беше веднаш зад возачите на Yamaha, изјави:

„Се обидовме да направиме подобрувања, но во суштина не постигнавме ништо. Но сепак е во ред. Се обидовме и дознавме некои нови работи.“

„Особено се концентриравме да дознаеме како да се справиме кога се крева тркалото.Како да го подобриме тоа. Направивме некои модификации и се подобривме, но потоа загубивме многу на друг дел од патеката.“

„На крај, најдобриот компромис е она што го имав вчера.“

„Потоа се обидовме и со новата задна вилушка и имаше некои позитивни работи, како на пример при излегувањето од свиок и при забрзувањето. Целиот тест го фокусиравме на тој дел.“

Развојните пневматици на Michelin за 2017 година исто така беа достапни на тестот. Исто како и возачите на Yamaha, и Маркез беше импресиониран од променетиот дизајн.

„Тестиравме неколку нови предни пневматици на Michelin и еден беше особено добар. Останатите беа слични како оние со кои настапуваме оваа сезона,“ изјави Маркез.

„Искрено, со гумата која ја имаме сега се чувствувам многу добро и мислам дека можам многу да притиснам. Со новата ја подобривме стабилноста на средина на свиокот.“

„Во Honda, многу повеќе ја притискаме предната гума во споредба со останатите мотоцикли. Задоволен сум со гумата што ја  имаме сега, но се чини дека Michelin секогаш сака нешто подобро.“

Во пресрет на следната трка која ќе се оддржи на 4ти септември во Велика Британија, Маркез, кој заврши на третото место на трката која се оддржа во неделата, има предност од 53 бодови пред Валентино Роси.

comments

Би можело да ве интересира

Вицешампионот за сезоната 2017 во MotoGP шампионатот, Андреа Довициозо, вели дека мора да ги согледа позитивните работи како од трката која се возеше во неделата така и од неверојатно успешната сезона за него и за Ducati.

Иако е навистина невообичаен мотоцикл, сепак Moto Guzzi Stelvio има свои следбеници. Кога исчезна од линијата на Moto Guzzi, тој им недостасуваше на многумина.

Ако мислевте дека Honda CB1000R 2018 е добар мотоцикл, тогаш имаме интересна вест за вас. Honda Motor Europe на EICMA мото шоуто во Милано дебитираше со два мотоцикли: Honda CB125R и Honda CB300R.

Без никакво сомневање, Ducati Panigale V4 супербајк е најинтересниот мотоцикл објавен оваа година. Ова не е само наше мислење бидејќи тој беше официјално прогласен за крал на EICMA шоуто.

Honda ја прошири својата Africa Twin линија со уште еден модел. 2018 CRF1000L2 Adventure Sports беше претставен за време на EICMA мото шоуто, а заедно со него беше претставена и една посилна верзија на моделот.

Motul презентираше ново масло наменето за тркање, 300V²  10W-50, на најголемото мото шоу кое се одржа во Милано, EICMA.

Бидете информирани за сите новости директно на вашата е-маил адреса
Реклами

Ви благодариме

Close

За тоа што споделувате содржини и го поддржувате нашиот веб сајт, Ви благодариме!