23
Саб, Сеп
MotoGP

MotoGP: Маркез најбрз и на третиот тренинг

Откако постави најдобро време на вториот тренинг на патеката Лосаил, Марк Маркез беше најбрз и на третиот тренинг пред трката за ГН на Катар.

Следете нè на:

 

marquez 02 originalНајбрз на два од трите досегашни тренинзи во Катар

Не очекува возбудлива борба во недела, според резултатите од тренинзите, во игра за подиум се Лоренцо, Маркез, Роси, Крачлоу и Педроса.

Откако постави најдобро време на вториот тренинг на патеката Лосаил, Марк Маркез беше најбрз и на третиот  тренинг пред трката за ГН на Катар.

Времето кое го постави Хорхе Лоренцо беше до последните минути на врвот но возачот на Хонда на крајот успеа да го подобри, и да го симне Светскиот шампион на второто место. Фантастичниот Кал Крачлоу го заврши тренингот на третата позиција, пред Валентино Роси.

Поз.Бр.ВозачТимМоторКм/чВремеРазлика
1 93 Marc MARQUEZ Repsol Honda Team Honda 344.2 1'56.084  
2 99 Jorge LORENZO Yamaha Factory Racing Yamaha 341.0 1'56.085 0.001 / 0.001
3 35 Cal CRUTCHLOW Monster Yamaha Tech 3 Yamaha 337.5 1'56.326 0.242 / 0.241
4 46 Valentino ROSSI Yamaha Factory Racing Yamaha 340.2 1'56.416 0.332 / 0.090
5 4 Andrea DOVIZIOSO Ducati Team Ducati 343.0 1'56.417 0.333 / 0.001
6 26 Dani PEDROSA Repsol Honda Team Honda 344.4 1'56.502 0.418 / 0.085
7 19 Alvaro BAUTISTA GO&FUN Honda Gresini Honda 341.0 1'56.572 0.488 / 0.070
8 69 Nicky HAYDEN Ducati Team Ducati 340.2 1'56.670 0.586 / 0.098
9 38 Bradley SMITH Monster Yamaha Tech 3 Yamaha 332.6 1'56.901 0.817 / 0.231
10 6 Stefan BRADL LCR Honda MotoGP Honda 343.0 1'56.984 0.900 / 0.083
11 29 Andrea IANNONE Energy T.I. Pramac Racing Ducati 342.2 1'57.169 1.085 / 0.185
12 11 Ben SPIES Ignite Pramac Racing Ducati 341.2 1'57.308 1.224 / 0.139
13 41 Aleix ESPARGARO Power Electronics Aspar ART 325.2 1'57.420 1.336 / 0.112
14 8 Hector BARBERA Avintia Blusens FTR 320.7 1'57.956 1.872 / 0.536
15 68 Yonny HERNANDEZ Paul Bird Motorsport ART 320.7 1'58.211 2.127 / 0.255
16 14 Randy DE PUNIET Power Electronics Aspar ART 324.2 1'58.396 2.312 / 0.185
17 5 Colin EDWARDS NGM Mobile Forward Racing FTR Kawasaki 320.8 1'58.863 2.779 / 0.467
18 17 Karel ABRAHAM Cardion AB Motoracing ART 318.2 1'59.180 3.096 / 0.317
19 7 Hiroshi AOYAMA Avintia Blusens FTR 318.3 1'59.212 3.128 / 0.032
20 9 Danilo PETRUCCI Came IodaRacing Project Ioda-Suter 321.2 1'59.755 3.671 / 0.543
21 67 Bryan STARING GO&FUN Honda Gresini FTR Honda 322.8 1'59.758 3.674 / 0.003
22 52 Lukas PESEK Came IodaRacing Project Ioda-Suter 317.8 1'59.837 3.753 / 0.079
23 70 Michael LAVERTY Paul Bird Motorsport PBM 317.1 2'00.080 3.996 / 0.243
24 71 Claudio CORTI NGM Mobile Forward Racing FTR Kawasaki 317.8 2'00.439 4.355 / 0.359

 

Распоредот за утре и задутре е следен:

Сабота:
17:00-17:40 Moto3 Квалификации
17:55-18:40 Moto2 Квалификации
18:55-19:25 MotoGP Слободен тренинг 4 - ново за 2013
19:35-19:50 MotoGP Квалификации 1 - ново за 2013
20:00-20:15 MotoGP Квалификации 2 - ново за 2013
20:40-21:00 Moto3 Загревање
21:15-21:35 Moto2 Загревање

Недела:
17:00-17:20 MotoGP Загревање
18:00 Moto3 Трка (18 круга)
19:20 Moto2 Трка (20 круга)
21:00 MotoGP Трка (22 круга)

 

comments

Би можело да ве интересира

Алекс Ринс ќе носи специјална розева кацига на трката која овој викенд ќе се оддржи во Арагон со цел да ја подигне свеста за ракот на градите. Не само што ќе носи таква боја во текот на викендот, туку Ринс побара и од своите фанови да се вклучат во акцијата и да ги поддржат неговите напори.

Лорис Баз потврди дека ќе се врати во Светскиот Супербајк шампионат во сезоната 2018 откако по три години поминати во премиерната класа во МотоГП го загуби своето место.

Ксавиер Симеон го комплетираше составот за 2018 година откако конечно потврди дека потпишал договор за да му се приклучи на тимот Reale Avintia. 

Викендов се вози 14-та трка од МотоГП шампионатот на патеката Арагон во Шпанија.

По минатогодишната успешна организација на големиот хуманитарен настан „Distinguished Gentleman’s Ride”,Скопје и оваа година ќе биде дел од истиот.

Возачите кои имаат постари мотоцикли знаат дека е многу тешко да се дојде до добри пневматици наменети за возење на тркачка патека бидејќи димензиите на бандашите на класините мотоцикли се различни со димензиите на добрите, модерни, тркачки пневматици.

Бидете информирани за сите новости директно на вашата е-маил адреса
Реклами

Ви благодариме

Close

За тоа што споделувате содржини и го поддржувате нашиот веб сајт, Ви благодариме!