28
Пет, Апр
MotoGP

MotoGP: Лоренцо најбрз на тродневниот тест во Австралија

Хорхе Лоренцо го заврши тродневното тестирање на новите „Bridgestone“ пневматици на патеката Филип Ајленд во Австралија на првата позиција.

Следете нè на:

 

an0i9893 originalЛоренцо пред Педроса и Довициозо на тестирањето

Хорхе Лоренцо го заврши тродневното тестирање на новите „Bridgestone“ пневматици на патеката Филип Ајленд во Австралија на првата позиција.

Возачите на располагање имаа 8 задни слик гуми од кои две беа со спецификација од 2013 година, а останатите 6 со нови експериментални компоненти. Бриџстоун работи на нов дизајн на гумите, па така освен составот на пневматиците помеѓу 6-те нови гуми имаше и такви кои беа со различен раб. 

Концептот на тестот беше првиот ден возачите да возат кругови со гумите од 2013 година, за вториот ден да направат по неколку кругови со секоја различна спецификација и третиот ден да имаат и симулација на трка која на инженерите во Бриџстоун треба да им ги даде потребните информации за новите гуми.

Тестирањето го одбележа и големата температурна разлика па така на пример од вториот до третиот тест температурата падна за цели 13 степени во воздухот и дури 20 степени на патеката.

Следното излегување на патека за МотоГП пилотите ќе биде на 20-ти март, кога започнуваат слободните тренинзи пред трката за ГН на Катар на патеката Лосаил.

 Комбинирани времиња од трите дена:

     Бр  Возач                           Тим и мотор                                 Ден 1      Ден 2        Ден 3       Разлика   Кругови
1   99   J. LORENZO (ESP)         Yamaha Factory Racing Yamaha    1'29.213   1'29.133   1'29.133                   110
2   26   D. PEDROSA (ESP)        Repsol Honda Team Honda           1'29.961   1'29.381   1'29.381    0.248       146
3   4     A. DOVIZIOSO (ITA)     Ducati Team Ducati                      1'29.965   1'29.387   1'29.387    0.254       113
4   46   V. ROSSI (ITA)             Yamaha Factory Racing Yamaha    1'29.730   1'29.516   1'29.516    0.383       160
5   35   C. CRUTCHLOW (GBR)  Ducati Team Ducati                      1'29.576   1'29.660   1'29.576     0.443      127
6   53   E. RABAT (ESP)            Marc VDS Racing Team Kalex        1'32.316   1'32.168   1'32.168     3.035       201
7   36   M.KALLIO (FIN)             Marc VDS Racing Team Kalex       1'33.440   1'32.698   1'32.698     3.565       141
8   18   N. TEROL (ESP)             Mapfre Aspar Team Moto2 Suter   1'33.290   1'33.014   1'33.014     3.881       144
9   81   J. TORRES (ESP)           Mapfre Aspar Team Moto2 Suter   1'34.000   1'33.160   1'33.160     4.027       121

comments

Би можело да ве интересира

Џон МекГинис и Гај Мартин дебитираа во боите на 2017 Honda Racing, тимот за кој ќе настапат на овогодинешните North West 200 и Isle of Man TT.

Компанијата за производство на сопирачки, Brembo, пушти на пазарот нов радијален цилиндер кој има висока спецификација и технологија која поткнува од MotoGP.

Попладнево имавме можност да разговараме со Лоренцо во однос на предизвиците со кои се соочува по преминот од Yamaha во Ducati како и развојот на новата MotoGP машина.

Стартувајќи од денеска, Англија го промени системот на казни за брзо возење, што во превод би значело дека прекршителите би можеле да добијат казна од речиси 150 % од нивната неделна заработка.

Возачот на Movistar Yamaha, Маверик Вињалес вели дека се уште не знае која е причината за падот кој го спречи да се бори за третата победа по ред на трката во Тексас.

Тимот на Reale Avintia Ducati потврди дека го продолжил договорот со Италијанскиот производител и дека наредната сезона нивните возачи, Хектор Барбера и Лорис Баз, ќе настапат со GP17 машината. Со овој мотоцикл оваа година настапуваат Хорхе Лоренцо и Андреа Довициозо.

Бидете информирани за сите новости директно на вашата е-маил адреса
Реклами

Ви благодариме

Close

За тоа што споделувате содржини и го поддржувате нашиот веб сајт, Ви благодариме!