MotoGP

MotoGP: Лоренцо најбрз на тродневниот тест во Австралија

Хорхе Лоренцо го заврши тродневното тестирање на новите „Bridgestone“ пневматици на патеката Филип Ајленд во Австралија на првата позиција.

Следете нè на:

 

an0i9893 originalЛоренцо пред Педроса и Довициозо на тестирањето

Хорхе Лоренцо го заврши тродневното тестирање на новите „Bridgestone“ пневматици на патеката Филип Ајленд во Австралија на првата позиција.

Возачите на располагање имаа 8 задни слик гуми од кои две беа со спецификација од 2013 година, а останатите 6 со нови експериментални компоненти. Бриџстоун работи на нов дизајн на гумите, па така освен составот на пневматиците помеѓу 6-те нови гуми имаше и такви кои беа со различен раб. 

Концептот на тестот беше првиот ден возачите да возат кругови со гумите од 2013 година, за вториот ден да направат по неколку кругови со секоја различна спецификација и третиот ден да имаат и симулација на трка која на инженерите во Бриџстоун треба да им ги даде потребните информации за новите гуми.

Тестирањето го одбележа и големата температурна разлика па така на пример од вториот до третиот тест температурата падна за цели 13 степени во воздухот и дури 20 степени на патеката.

Следното излегување на патека за МотоГП пилотите ќе биде на 20-ти март, кога започнуваат слободните тренинзи пред трката за ГН на Катар на патеката Лосаил.

 Комбинирани времиња од трите дена:

     Бр  Возач                           Тим и мотор                                 Ден 1      Ден 2        Ден 3       Разлика   Кругови
1   99   J. LORENZO (ESP)         Yamaha Factory Racing Yamaha    1'29.213   1'29.133   1'29.133                   110
2   26   D. PEDROSA (ESP)        Repsol Honda Team Honda           1'29.961   1'29.381   1'29.381    0.248       146
3   4     A. DOVIZIOSO (ITA)     Ducati Team Ducati                      1'29.965   1'29.387   1'29.387    0.254       113
4   46   V. ROSSI (ITA)             Yamaha Factory Racing Yamaha    1'29.730   1'29.516   1'29.516    0.383       160
5   35   C. CRUTCHLOW (GBR)  Ducati Team Ducati                      1'29.576   1'29.660   1'29.576     0.443      127
6   53   E. RABAT (ESP)            Marc VDS Racing Team Kalex        1'32.316   1'32.168   1'32.168     3.035       201
7   36   M.KALLIO (FIN)             Marc VDS Racing Team Kalex       1'33.440   1'32.698   1'32.698     3.565       141
8   18   N. TEROL (ESP)             Mapfre Aspar Team Moto2 Suter   1'33.290   1'33.014   1'33.014     3.881       144
9   81   J. TORRES (ESP)           Mapfre Aspar Team Moto2 Suter   1'34.000   1'33.160   1'33.160     4.027       121

Би можело да ве интересира

„Можеме да се бориме за победа, но Хорхе и Марк исто така се добри на оваа патека. Затоа сметам дека воопшто нема да биде лесно“ - Андреа Довициозо.

Пред вас е Suzuki GSX-R1000 – Ryuyo, супербајк кој има 209 коњски сили и тежина од 167 килограми. За жал, од овој модел ќе бидат произведени само 20 примероци кои ќе имаат цена од 29.990 евра.

Марк Маркез призна дека добро се справува со периодот во кој нема постигнато ниту една победа во премиерната класа.

Можеби тоа е само земја на слободи во однос на полуавтоматските оружја. Но се чини дека во иднина жителите на Америка нема да имаат избор во однос на тоа каков мотоцикл ќе можат да купат.

Валентино Роси вели дека се разгледува идејата за радикална промена кај Yamaha со цел да се решат проблемите со кои се соочува тимот.

Moto Guzzi ја претстави новата спортска верзија на нивниот Moto Guzzi V9 Bobber кој сега ќе има поголеми тркала, единечно седиште и црн издув.

Бидете информирани за сите новости директно на вашата е-маил адреса
Реклами

Ви благодариме

Close

За тоа што споделувате содржини и го поддржувате нашиот веб сајт, Ви благодариме!