MotoGP

MotoGP: Лоренцо најбрз на тродневниот тест во Австралија

Хорхе Лоренцо го заврши тродневното тестирање на новите „Bridgestone“ пневматици на патеката Филип Ајленд во Австралија на првата позиција.

Следете нè на:

 

an0i9893 originalЛоренцо пред Педроса и Довициозо на тестирањето

Хорхе Лоренцо го заврши тродневното тестирање на новите „Bridgestone“ пневматици на патеката Филип Ајленд во Австралија на првата позиција.

Возачите на располагање имаа 8 задни слик гуми од кои две беа со спецификација од 2013 година, а останатите 6 со нови експериментални компоненти. Бриџстоун работи на нов дизајн на гумите, па така освен составот на пневматиците помеѓу 6-те нови гуми имаше и такви кои беа со различен раб. 

Концептот на тестот беше првиот ден возачите да возат кругови со гумите од 2013 година, за вториот ден да направат по неколку кругови со секоја различна спецификација и третиот ден да имаат и симулација на трка која на инженерите во Бриџстоун треба да им ги даде потребните информации за новите гуми.

Тестирањето го одбележа и големата температурна разлика па така на пример од вториот до третиот тест температурата падна за цели 13 степени во воздухот и дури 20 степени на патеката.

Следното излегување на патека за МотоГП пилотите ќе биде на 20-ти март, кога започнуваат слободните тренинзи пред трката за ГН на Катар на патеката Лосаил.

 Комбинирани времиња од трите дена:

     Бр  Возач                           Тим и мотор                                 Ден 1      Ден 2        Ден 3       Разлика   Кругови
1   99   J. LORENZO (ESP)         Yamaha Factory Racing Yamaha    1'29.213   1'29.133   1'29.133                   110
2   26   D. PEDROSA (ESP)        Repsol Honda Team Honda           1'29.961   1'29.381   1'29.381    0.248       146
3   4     A. DOVIZIOSO (ITA)     Ducati Team Ducati                      1'29.965   1'29.387   1'29.387    0.254       113
4   46   V. ROSSI (ITA)             Yamaha Factory Racing Yamaha    1'29.730   1'29.516   1'29.516    0.383       160
5   35   C. CRUTCHLOW (GBR)  Ducati Team Ducati                      1'29.576   1'29.660   1'29.576     0.443      127
6   53   E. RABAT (ESP)            Marc VDS Racing Team Kalex        1'32.316   1'32.168   1'32.168     3.035       201
7   36   M.KALLIO (FIN)             Marc VDS Racing Team Kalex       1'33.440   1'32.698   1'32.698     3.565       141
8   18   N. TEROL (ESP)             Mapfre Aspar Team Moto2 Suter   1'33.290   1'33.014   1'33.014     3.881       144
9   81   J. TORRES (ESP)           Mapfre Aspar Team Moto2 Suter   1'34.000   1'33.160   1'33.160     4.027       121

comments

Би можело да ве интересира

Клубот за екстремни спортови „Skyriders“ од Прилеп викендов по 5-ти пат ќе ја организира меѓународната трка насловена како „Storm Riders 2017“ на мото крос арената во Лагово.

Вицешампионот за сезоната 2017 во MotoGP шампионатот, Андреа Довициозо, вели дека мора да ги согледа позитивните работи како од трката која се возеше во неделата така и од неверојатно успешната сезона за него и за Ducati.

Иако е навистина невообичаен мотоцикл, сепак Moto Guzzi Stelvio има свои следбеници. Кога исчезна од линијата на Moto Guzzi, тој им недостасуваше на многумина.

Ако мислевте дека Honda CB1000R 2018 е добар мотоцикл, тогаш имаме интересна вест за вас. Honda Motor Europe на EICMA мото шоуто во Милано дебитираше со два мотоцикли: Honda CB125R и Honda CB300R.

Без никакво сомневање, Ducati Panigale V4 супербајк е најинтересниот мотоцикл објавен оваа година. Ова не е само наше мислење бидејќи тој беше официјално прогласен за крал на EICMA шоуто.

Honda ја прошири својата Africa Twin линија со уште еден модел. 2018 CRF1000L2 Adventure Sports беше претставен за време на EICMA мото шоуто, а заедно со него беше претставена и една посилна верзија на моделот.

Бидете информирани за сите новости директно на вашата е-маил адреса
Реклами

Ви благодариме

Close

За тоа што споделувате содржини и го поддржувате нашиот веб сајт, Ви благодариме!