22
Саб, Јул
MotoGP

Лоренцо: Можев и подобро на Сепанг

„Направивме целосна симулација на трката, беше малку полошо отколку што очекував бидејќи имавме проблеми со предната гума при сопирање“ – Хорхе Лоренцо

Следете нè на:

 

lorenzo-sepang2aХорхе Лоренцо на тестирањето на патеката Сепанг во Малезија

„Направивме целосна симулација на трката, беше малку полошо отколку што очекував бидејќи имавме проблеми со предната гума при сопирање“ – Хорхе Лоренцо

Хорхе Лоренцо не успеа да го повтори одлично време кое го имаше на вториот ден тестирање во Сепанг, и на крај заврши на третата позиција

Ѕвездата на фабричкиот тим на Yamaha, чие време од 2м. 0,282с. беше најдобро на вториот ден од пред сезонските тестови во Малезија, заврши позади возачите од  Repsol Honda, Дани Педроса и Марк Маркез.

Актуелниот светски шампион беше во водство за време на влажната утринска сесија, но иако патеката се исуши попладнето, нејзината состојба го спречи Лоренцо да го повтори своето време.

Патеката беше влажна на почетокот на денот и ние го испробавме моторот на влажни услови. Не беше лошо,го имав најбрзото време на влажна патека, но кога таа стана посува,  тоа не беше исто како вчера. Беше многу повеќе лизгава и поради тоа беше потешко да го достигнам времето од вчера.”

Како и при првиот тест на Сепанг,  Лоренцо имаше симулација на трката на последниот ден, но овој пат резултатите не беа така добри како што се надеваше.

Направивме целосна симулација на трката, беше малку полошо отколку што очекував бидејќи имавме проблеми со предната гума при сопирање па заради тоа морав да возам малу побавно.

Одлуката да возам со полн резервоар при овие тешки услови веројатно не беше исправна. Но во секој случај јас бев единствениот кој имаше симулација на трката во овие тешки услови

Секогаш е добро да пробате и да видите што ќе се случи.  Доколку не се обидете немаа да научите.

Заклучокот после овие три дена е дека ние сме побрзи од минатата година, но за мене тоа не е доволно за да бидам целосно задоволен.

изјави Лоренцо

Најдоброто време кое го постигна ривалот за титулата, Дани Педроса, на првиот тест во Сепанг на почетокот на февруари и кое изнесува 2.0,100с. сеуште е најбрзото време на двете предсезонски тестирања.

„Брзината на оваа патека многу се менува“ дополни Лоренцо. „Вчера имав време од 2м. 0,2с. на средина на денот. Доколку не врнеше синоќа, а ние возевме во 10 часот утринава, сигурен сум дека би можеле да имаме време од 1м. 59с.“

 

comments

Би можело да ве интересира

А2 мотоциклите се мостот за оние возачи кои не сакаат повеќе да возат мотоцикли со зафатнина од 125cc но кои се уште не можат да возат мотоцикли од А категорија.

Полицијата од Јужен Шилдс се обдува да го спречи антисоцијалното однесување од страна на мотоциклистите со помош на дронови, а цел на дронот се возачите за кои имаат информации дека возат невнимателно.

Кога сакате да се возите со некој пријател но не сакате тој да седи заедно со вас на мотоциклот, или пак кога треба да пренесете голем број на работи, тогаш страничната приколка за мотоцикл е токму она што ви треба. Погледнете ги овие пет навистина интересни приколки.

Suzuki Gixxer купот ја започна својата трета сезона, како и секогаш со несебична поддршка од страна на Motul. Од 7-ми до 9-ти јули на патеката Кари во Коимбаторе (Индија), посетителите имаа можност да уживаат во новите аспекти кои ги воведоа организаторите со цел уште повеќе да го подобрат концептот на натпреварувањето.

Уште еден дел од сложувалката за 2018 година си дојде на свое место. Во понеделникот, Aspar потврди дека Алваро Баутиста го продолжи договорот и ќе остане дел од тимот и во 2018 година.

MotoGP мотоциклите во последниот период станаа неверојатно комплицирани и на рачките има голем број на копчиња за контрола на возењето. Но Скот Рединг од тимот на Pramac Ducati ќе ни го објасни значењето на секое од нив посебно.

Бидете информирани за сите новости директно на вашата е-маил адреса
Реклами

Ви благодариме

Close

За тоа што споделувате содржини и го поддржувате нашиот веб сајт, Ви благодариме!