MotoGP

MotoGP: Лоренцо иако e шампион, ќе вози со #99

motori lorenzo-99-ili-1Хорхе Лоренцо се одлучи следната сезона да ја вози со својот препознатлив број 99, наместо бројот 1 кој му следува откако ја освои шампионската титула.

Следете нè на:

 

lorenzo-99-ili-1

Хорхе Лоренцо се одлучи следната сезона да ја вози со својот препознатлив број 99, наместо бројот 1 кој му следува откако ја освои шампионската титула.

24 возачи во МотоГП шампионатот (12 со „CRT“ мотори) ќе возат со следните броеви:

4 Andrea Dovizioso, Ducati Team, Ducati
5 Colin Edwards, Ngm Mobile Forward Racing, Ftr Kawasaki*
6 Stefan Bradl, Lcr Honda Motogp, Honda
7 Hiroshi Aoyama, Avintia Blusens, Ftr*
8 Hector Barbera, Avintia Blusens, Ftr*
9 Danilo Petrucci, Came Iodaracing Project, Ioda-Suter*
11 Ben Spies, Pramac Racing Team, Ducati
14 Randy De Puniet, Power Electronics Aspar, Art*
17 Karel Abraham, Cardion Ab Motoracing, Art*
19 Alvaro Bautista, Go & Fun Honda Gresini, Honda
26 Dani Pedrosa, Repsol Honda Team, Honda
29 Andrea Iannone, Pramac Racing Team, Ducati
33 Michael Laverty, Paul Bird Motorsport, Pbm*
35 Cal Crutchlow, Monster Yamaha Tech 3, Yamaha
38 Bradley Smith, Monster Yamaha Tech 3, Yamaha
41 Aleix Espargaro, Power Electronics Aspar, Art*
46 Valentino Rossi, Yamaha Factory Racing, Yamaha
67 Bryan Staring, Go & Fun Honda Gresini, Ftr Honda*
68 Yonny Hernandez, Paul Bird Motorsport, Art*
69 Nicky Hayden, Ducati Team, Ducati
71 Claudio Corti, Ngm Mobile Forward Racing, Ftr Kawasaki*
93 Marc Marquez, Repsol Honda Team, Honda
99 Jorge Lorenzo, Yamaha Factory Racing, Yamaha
?? Треба да се потврди, Came Iodaracing Project, Ioda-Suter*
(*) CRT


comments

Би можело да ве интересира

Pirelli ги претстави новите гуми, DIABLO ROSSO CORSA II.

FIM Гран При комисијата ги објави новите промени на правилата за MotoGP сезоната 2018.

Во надополнувањето на правилникот се наведува дека тимовите и производителите може да додаваат аеродинамични компоненти се додека тие ги задоволуваат правилата.  Со ваквата одлука, сега се отвора можноста производителите да ги нудат аеродинамичните крилца и на продукциските модели.

Силвиан Гинтоли пoтврди дека ќе се натпреварува следната сезона иако го загуби местото  во Светскиот и во Британскиот Супербајк шампионат.

Ивчески дојде до нај големиот успех во брзински мотоцклизам во Македонија откако ја освои титулата во БМУ Европскиот шампионат.

Бројот на денови кои можеме да ги поминеме на тркачката патека се намалува, новите машини за следната година веќе беа претставени, а дополнително, ни пристигнува и зимата. За мото индустријата, ова е слаб период од сезоната.

Бидете информирани за сите новости директно на вашата е-маил адреса
Реклами

Ви благодариме

Close

За тоа што споделувате содржини и го поддржувате нашиот веб сајт, Ви благодариме!