16
Пон, Јан
MotoGP

MotoGP: Летечкиот Кратчлоу со одлични резултати

„Како што ќе се подобруваат условите на патеката некои од останатите возачи ќе бидат побрзи и сеуште ќе биде многу тешко да се стигне до подиумот.“- Кал Кратчлоу

Следете нè на:

 

crutchlow originalСо вакво возење местото во некој фабрички тим за следната година веќе од сега му е загарантирано

„Како што ќе се подобруваат условите на патеката некои од останатите возачи ќе бидат побрзи и сеуште ќе биде многу тешко да се стигне до подиумот.“- Кал Кратчлоу

Кал Кратчлоу имаше експлозивен старт на неговата 2013 MotoGP сезона. Британската ѕвезда го освои второто место на првиот тренинг кој се одржа во Катар и четвртотот место на вториот.

Кратчлоу, кој неколку пати заврши на подиумот во текот на сезоната 2012, по најбрзото време кое го постигна на последниот претсезонски тест во Херез, продолжи во ист стил да вози и на Интернационалната патека Лосали.

27-годишниот возач на првиот тренинг ги раздвои возачите на Yamaha, Хорхе Лоренцо и Валентино Роси, постигнувајќи време од 1м 56.743с, само 0.058с послабо од времето кое го постигна актуелниот светски првак.

Иако беше топло и суво, условите на патеката беа далеку од идеални - факт кој се забележува кога ќе се спореди времето од првата вечер со најбрзиот круг кој го извозе Кејси Стонер во 2012 и кое изнесуваше 1м 55.541с.

Иако е задоволен со неговото темпо, Кратчлоу вети дека нема да се преокупира со тоа

„Тоа беше добра прва сесија за мене но и за Yamaha. Второто место е добро но не се преокупирам со тоа. Како што ќе се подобруваат условите на патеката некои од останатите возачи ќе бидат побрзи и сеуште ќе биде многу тешко да се стигне до подиумот. Со нетрпение чекам да започне трката и бидејќи сум конкурентен уште од стартот, а тоа ја зголемува мојата самодоверба.”

Кратчлоу направи промени пред вториот тест кој се одржа денеска но се покажа дека првичниот сетап беше подобар. Тој се обиде да го намали трансферот на тежина на неговиот M1 при сопирање и забрзување.

“Како и секогаш, патеката во Катар првата вечер е валкана, особено надвор од линиите, дури и внатре во линијата на возење беше лизгаво. Направивме некои промени на моторот бидејќи почувствував дека имаме премногу трансфер на тежина при сопирање и забрзување. Денеска се покажа дека првичниот сетап беше подобар, но сепак морам да бидам задоволен што вчера завршив на второто место помеѓу Хорхе и Валентино.”

 

comments

Би можело да ве интересира

Возачот на Monster Energy Honda, Јоан Бареда, оствари нова победа на десетатата етапа од релито Дакар 2017. Денот беше драматичен и многу возачи имаа проблеми со навигацијата на стазата која беше со должина од 400 километри.

Десетата етапа на релито Дакар се покажа како лоша за возачот на Rockstar Energy Husqvarna, Пабло Квинтанила, кој мораше да се повлече од трката.

Тимот на Repsol Honda од 2017 година ќе започне да ги користи издувите од SC-Project наместо досегашните од Termignoni откако потпишаа технички договор со Италијанската компанија.

Неколку недели откако беше објавено промотивното видео, Triumph ни ја претстави Street Triple линијата која ни доаѓа со поголема моќност, број на вртежи, технологија и перформанси.

Cross training enduro и Стефан Гал се тука за да ни кажат што се случуваше зад камерите за време на снимањето на четвртиот дел на Mad Max.

Официјално Маверик Вињалес стана возач на Yamaha откако неговиот договор со Јапонскиот производител стапи на сила од 1ви јануари оваа година. Тој го имаше својот прв настап во боите на Yamaha и ги најави своите цели за престојната сезона.

Бидете информирани за сите новости директно на вашата е-маил адреса
Реклами

Ви благодариме

Close

За тоа што споделувате содржини и го поддржувате нашиот веб сајт, Ви благодариме!