23
Нед, Јул
MotoGP

MotoGP: Летечкиот Кратчлоу со одлични резултати

„Како што ќе се подобруваат условите на патеката некои од останатите возачи ќе бидат побрзи и сеуште ќе биде многу тешко да се стигне до подиумот.“- Кал Кратчлоу

Следете нè на:

 

crutchlow originalСо вакво возење местото во некој фабрички тим за следната година веќе од сега му е загарантирано

„Како што ќе се подобруваат условите на патеката некои од останатите возачи ќе бидат побрзи и сеуште ќе биде многу тешко да се стигне до подиумот.“- Кал Кратчлоу

Кал Кратчлоу имаше експлозивен старт на неговата 2013 MotoGP сезона. Британската ѕвезда го освои второто место на првиот тренинг кој се одржа во Катар и четвртотот место на вториот.

Кратчлоу, кој неколку пати заврши на подиумот во текот на сезоната 2012, по најбрзото време кое го постигна на последниот претсезонски тест во Херез, продолжи во ист стил да вози и на Интернационалната патека Лосали.

27-годишниот возач на првиот тренинг ги раздвои возачите на Yamaha, Хорхе Лоренцо и Валентино Роси, постигнувајќи време од 1м 56.743с, само 0.058с послабо од времето кое го постигна актуелниот светски првак.

Иако беше топло и суво, условите на патеката беа далеку од идеални - факт кој се забележува кога ќе се спореди времето од првата вечер со најбрзиот круг кој го извозе Кејси Стонер во 2012 и кое изнесуваше 1м 55.541с.

Иако е задоволен со неговото темпо, Кратчлоу вети дека нема да се преокупира со тоа

„Тоа беше добра прва сесија за мене но и за Yamaha. Второто место е добро но не се преокупирам со тоа. Како што ќе се подобруваат условите на патеката некои од останатите возачи ќе бидат побрзи и сеуште ќе биде многу тешко да се стигне до подиумот. Со нетрпение чекам да започне трката и бидејќи сум конкурентен уште од стартот, а тоа ја зголемува мојата самодоверба.”

Кратчлоу направи промени пред вториот тест кој се одржа денеска но се покажа дека првичниот сетап беше подобар. Тој се обиде да го намали трансферот на тежина на неговиот M1 при сопирање и забрзување.

“Како и секогаш, патеката во Катар првата вечер е валкана, особено надвор од линиите, дури и внатре во линијата на возење беше лизгаво. Направивме некои промени на моторот бидејќи почувствував дека имаме премногу трансфер на тежина при сопирање и забрзување. Денеска се покажа дека првичниот сетап беше подобар, но сепак морам да бидам задоволен што вчера завршив на второто место помеѓу Хорхе и Валентино.”

 

comments

Би можело да ве интересира

А2 мотоциклите се мостот за оние возачи кои не сакаат повеќе да возат мотоцикли со зафатнина од 125cc но кои се уште не можат да возат мотоцикли од А категорија.

Полицијата од Јужен Шилдс се обдува да го спречи антисоцијалното однесување од страна на мотоциклистите со помош на дронови, а цел на дронот се возачите за кои имаат информации дека возат невнимателно.

Кога сакате да се возите со некој пријател но не сакате тој да седи заедно со вас на мотоциклот, или пак кога треба да пренесете голем број на работи, тогаш страничната приколка за мотоцикл е токму она што ви треба. Погледнете ги овие пет навистина интересни приколки.

Suzuki Gixxer купот ја започна својата трета сезона, како и секогаш со несебична поддршка од страна на Motul. Од 7-ми до 9-ти јули на патеката Кари во Коимбаторе (Индија), посетителите имаа можност да уживаат во новите аспекти кои ги воведоа организаторите со цел уште повеќе да го подобрат концептот на натпреварувањето.

Уште еден дел од сложувалката за 2018 година си дојде на свое место. Во понеделникот, Aspar потврди дека Алваро Баутиста го продолжи договорот и ќе остане дел од тимот и во 2018 година.

MotoGP мотоциклите во последниот период станаа неверојатно комплицирани и на рачките има голем број на копчиња за контрола на возењето. Но Скот Рединг од тимот на Pramac Ducati ќе ни го објасни значењето на секое од нив посебно.

Бидете информирани за сите новости директно на вашата е-маил адреса
Реклами

Ви благодариме

Close

За тоа што споделувате содржини и го поддржувате нашиот веб сајт, Ви благодариме!