20
Сре, Сеп
MotoGP

МотоГП: Kако Хонда гледа на новите „CRT“ тимови?

thumb_PA1010870Извршниот директор на „HRC“, г-н Накамото ги изнесе во јавноста своите размислувања за „CRT“ (Claiming Rule Teams), притоа истакна дека Хонда е против шампионат кој би се состоел исклучиво од вакви тимови.

Следете нè на:

 

PA1010870

Извршниот директор на „HRC“, г-н Накамото ги изнесе во јавноста своите размислувања за „CRT“ (Claiming Rule Teams), притоа истакна дека Хонда е против шампионат кој би се состоел исклучиво од вакви тимови.

„CRT“ беа воведени во МотоГП од оваа сезона со цел да се зголеми бројноста на стартната линија. Промената на класата од 800 во 1000цц придонесе бројот на возачи да се намали на 12, а Дорна како да го претчувствуваше ова по крајот на минатогодишната сезона. Благодарение на новото правило кое дозволува приватни тимови да користат Супербјак мотори кои се модифицирани и прототипна шасија, бројот на натпревараувачи на стартно целната рамнина ќе изнесува 21.

За целосен преглед на возачите кои ќе се натпреваруваат во МотоГП 2012 кликнете овде.

Предностите на „CRT“ тимовите се поголемиот капацитет на резервоарот и можноста за промена на шасијата во однос на фабричките тимови, но тие не смеат да претставуваат одреден производител на мотори во целина, и должни се по барање да ја продадат машината за 20.000 евра.

Размислувањата во јавноста се различни, едни ги поддржуваат новите промени со мислење дека колку повеќе толку ќе биде повесело, но од друга страна се погласни се мислењата дека овие мотори само ќе го намалуваат темпото на трката и ќе претставуваат опасност за возачите на стандардните тимови. Доколку се земат во предвид резултатите од вчерашниот прв тест на Сепанг, разликата од водечкиот Хорхе Лоренцо до најбрзиот „CRT“ мотор (Колин Едвардс) беше +6.583 секунди.

Во поглед на ова, г-н Накамото изјави: „Мораме да размислиме како да ја намалиме разликата помеѓу водечките и CRT моторите. Минатата година нашиот тест возач Акијоши со Супербајк мотор на патеката Сузука постави време кое беше само 1 секунда зад она на тогашните МотоГП мотори од 800цц. Според резултатите кои ги гледаме овдека, но и оние од Валенсија, разликата е огромна, а не верувам дека е проблемот само до моторите. Реално гледано, тешко е да се најде добар возач за CRT мотор, можеби тука треба да се фокусираат тимовите.“

„Економската ситуација е навистина тешка, ние како производители сигурно дека ќе му предложиме некои промени на Кармело (шефот на Дорна н.з.), во поглед на CRT и иднината на МотоГП. Во секој случај, шампионат во кој би имало само CRT мотори не е за нас.“ - јасно го искажа својот став шефот на HRC.

Мај е последниот рок до кога тимовите и Дорна треба да се договорат за правилата во 2013, Кармело Ецпелета се стреми кон намалување на трошоците на тимовите и според него цената на еден мотор треба да изнесува околу 1 милион евра. Останува да видиме дали ќе се најде компромисно решение и МотоГП ќе продолжи да биде нај атрактивниот мото настан на планетата.

comments

Би можело да ве интересира

Роси се обидува да се врати на Арагон, доколку успее ќе загуби бодови од само една трка и ќе остане во борбата за шампионатот.

Андреа Довициозо и Марк Маркез го делат мислењето за една работа по завршувањето на неделната трка –не е точно дека одредени патеки повеќе им одговараат на некои машини.

Компанијата Pirelli обезбеди нов заден пневматик, W0735, за да го користат возачите од Светскиот ШСупербајк шампионат на патеката во Портимао. Тоа е нов, мек пневматик кој содржи различни структурни решенија во споредба со стандардниот, мек, SC0 како и SC1.

Словенечкиот производител на издуви Акрапович објави едно видео на кое може да се види како звучат сите супербајк мотоциклите кои користат нивни издуви. Засилете го звукот и уживајте.

За 2018 година верзијата на Kawasaki Z900 која има 93 коњски сили (70kW) ќе им биде достапна на сите оние кои имаат А2 лиценца.

Дали некогаш сте се нашле позади некој постар возач кој веројатно повеќе не би требало да биде дел од сообраќајот? Што велите за моторџија кој има 101 година?

Бидете информирани за сите новости директно на вашата е-маил адреса
Реклами

Ви благодариме

Close

За тоа што споделувате содржини и го поддржувате нашиот веб сајт, Ви благодариме!