19
Вто, Сеп
MotoGP

MotoGP Јапонија: Дани Педроса се здоби со фрактура на клучната коска

Учеството на Дани Педроса на последните неколку трки од шампионатот се чини дека заврши откако ја скрши клучната коска .

Следете нè на:

 

Дани Педроса ја скрши клучната коска по големото излетување што го имаше на тренингот кој се оддржа во Јапонија рано утринава по наше време.

Шпанецот, кој победи на оваа трка минатата година, излета од патеката со мотоциклот пред самиот крај на вториот слободен тренинг.

dani motegi 17

За среќа, тој можеше веднаш да стане, но според она што можеше веднаш да се забележи, тој имаше повреда на рамото. Ваквите прогнози подоцна беа потврдени и од докторите.

Мотеги е првата од трите трки кои ќе се оддржат во следните три викенди. Ова значи дека Педроса најверојатно ќе ги пропушти и останатите трки кои ќе се оддржат на Филип Ајленд и Сепанг. Крајната трка на шампионатот ќе се оддржи во Валенсија на 13ти ноември.

Многу возачи кои доживеале ваква повреда се вратиле на трките после само неколку дена, но со оглед на тоа дека Педроса веќе има дожиивеано голем број на слични повреди во минатото како и фактот дека не може да со бори за титулата, се поставува прашањето дали Педроса би требало воопшто да ризикува.

Тоа што нема да учествува на трките веројатно ќе значи и губење на четвртото место кое сега ќе го заземе Маверик Вињалес, а Honda ќе се соочи со уште поголем притисок од Yamaha и во делот на конструктори.

comments

Би можело да ве интересира

Роси се обидува да се врати на Арагон, доколку успее ќе загуби бодови од само една трка и ќе остане во борбата за шампионатот.

Андреа Довициозо и Марк Маркез го делат мислењето за една работа по завршувањето на неделната трка –не е точно дека одредени патеки повеќе им одговараат на некои машини.

Компанијата Pirelli обезбеди нов заден пневматик, W0735, за да го користат возачите од Светскиот ШСупербајк шампионат на патеката во Портимао. Тоа е нов, мек пневматик кој содржи различни структурни решенија во споредба со стандардниот, мек, SC0 како и SC1.

Словенечкиот производител на издуви Акрапович објави едно видео на кое може да се види како звучат сите супербајк мотоциклите кои користат нивни издуви. Засилете го звукот и уживајте.

За 2018 година верзијата на Kawasaki Z900 која има 93 коњски сили (70kW) ќе им биде достапна на сите оние кои имаат А2 лиценца.

Дали некогаш сте се нашле позади некој постар возач кој веројатно повеќе не би требало да биде дел од сообраќајот? Што велите за моторџија кој има 101 година?

Бидете информирани за сите новости директно на вашата е-маил адреса
Реклами

Ви благодариме

Close

За тоа што споделувате содржини и го поддржувате нашиот веб сајт, Ви благодариме!