MotoGP

MotoGP: Ианоне има проблеми со GSX-RR

„Имав добар ритам и бев многу блиску до врвот. Но потоа се појавија проблемите. Мотоциклот го промени начинот на кој се однесува и не можев да бидам онолку ефективен колку што посакував. Мораме да научиме како да бидеме подобри на вакви услови“ - Ианоне

Следете нè на:

 

Андреа Ианоне си замина од Асен разочаран од настапот кој го имаше на фабричкиот мотоцикл на Suzuki. Иако во 2016 година тимот постојано имаше поплаки од Маверик Вињалес и од Алеш Еспаргаро, се веруваше дека ги подобрија перформансите на мотоциклот за време на дожд. Но трката во Асен ни потврди дека ги чека уште работа.

iannone asen

„Првиот дел од трката беше многу позитивен. Успеав да се пробијам од шеснаесетото место, што не беше воопшто лесно, и да се најдам меѓу првите десет возачи. Имав добар ритам и бев многу блиску до врвот. Но потоа се појавија проблемите. Мотоциклот го промени начинот на кој се однесува и не можев да бидам онолку ефективен колку што посакував. Мораме да научиме како да бидеме подобри на вакви услови.“

Сепак неговиот тимски колега, Алекс Ринс, беше многу позадоволен од својот прв настап после долгата пауза. Во текот на трката Ринс се соочи со неколку проблеми и на крајот заврши на седумнаесетата позиција. Сепак, и покрај тоа, Ринс смета дека имало многу позитивни работи изминатиот викенд.

„Среќен сум поради трката. Позитивно е тоа што искусив неколку различни временски услови. Стартот не беше многу добар и се мачев да го пронајдам вистинското темпо но потоа ми се зголеми самодовербата и успеав да претекнам неколку возачи.“

„Кога почна да врне, ризикував и го променив мотоциклот бидејќи мислев дека дождот ќе се засили. Но тоа не се случи. Можеби загубив на време но се стекнав со драгоцено искуство. Жалам за последниот круг. Не го забележав синото знаме, а позицијата на која се наоѓав му претставуваше проблем на Петручи. Затоа и му се извинив.“

Би можело да ве интересира

„Можеме да се бориме за победа, но Хорхе и Марк исто така се добри на оваа патека. Затоа сметам дека воопшто нема да биде лесно“ - Андреа Довициозо.

Пред вас е Suzuki GSX-R1000 – Ryuyo, супербајк кој има 209 коњски сили и тежина од 167 килограми. За жал, од овој модел ќе бидат произведени само 20 примероци кои ќе имаат цена од 29.990 евра.

Марк Маркез призна дека добро се справува со периодот во кој нема постигнато ниту една победа во премиерната класа.

Можеби тоа е само земја на слободи во однос на полуавтоматските оружја. Но се чини дека во иднина жителите на Америка нема да имаат избор во однос на тоа каков мотоцикл ќе можат да купат.

Валентино Роси вели дека се разгледува идејата за радикална промена кај Yamaha со цел да се решат проблемите со кои се соочува тимот.

Moto Guzzi ја претстави новата спортска верзија на нивниот Moto Guzzi V9 Bobber кој сега ќе има поголеми тркала, единечно седиште и црн издув.

Бидете информирани за сите новости директно на вашата е-маил адреса
Реклами

Ви благодариме

Close

За тоа што споделувате содржини и го поддржувате нашиот веб сајт, Ви благодариме!