MotoGP

MotoGP: Ианоне има проблеми со GSX-RR

„Имав добар ритам и бев многу блиску до врвот. Но потоа се појавија проблемите. Мотоциклот го промени начинот на кој се однесува и не можев да бидам онолку ефективен колку што посакував. Мораме да научиме како да бидеме подобри на вакви услови“ - Ианоне

Следете нè на:

 

Андреа Ианоне си замина од Асен разочаран од настапот кој го имаше на фабричкиот мотоцикл на Suzuki. Иако во 2016 година тимот постојано имаше поплаки од Маверик Вињалес и од Алеш Еспаргаро, се веруваше дека ги подобрија перформансите на мотоциклот за време на дожд. Но трката во Асен ни потврди дека ги чека уште работа.

iannone asen

„Првиот дел од трката беше многу позитивен. Успеав да се пробијам од шеснаесетото место, што не беше воопшто лесно, и да се најдам меѓу првите десет возачи. Имав добар ритам и бев многу блиску до врвот. Но потоа се појавија проблемите. Мотоциклот го промени начинот на кој се однесува и не можев да бидам онолку ефективен колку што посакував. Мораме да научиме како да бидеме подобри на вакви услови.“

Сепак неговиот тимски колега, Алекс Ринс, беше многу позадоволен од својот прв настап после долгата пауза. Во текот на трката Ринс се соочи со неколку проблеми и на крајот заврши на седумнаесетата позиција. Сепак, и покрај тоа, Ринс смета дека имало многу позитивни работи изминатиот викенд.

„Среќен сум поради трката. Позитивно е тоа што искусив неколку различни временски услови. Стартот не беше многу добар и се мачев да го пронајдам вистинското темпо но потоа ми се зголеми самодовербата и успеав да претекнам неколку возачи.“

„Кога почна да врне, ризикував и го променив мотоциклот бидејќи мислев дека дождот ќе се засили. Но тоа не се случи. Можеби загубив на време но се стекнав со драгоцено искуство. Жалам за последниот круг. Не го забележав синото знаме, а позицијата на која се наоѓав му претставуваше проблем на Петручи. Затоа и му се извинив.“

comments

Би можело да ве интересира

Без никакво сомневање, Ducati Panigale V4 супербајк е најинтересниот мотоцикл објавен оваа година. Ова не е само наше мислење бидејќи тој беше официјално прогласен за крал на EICMA шоуто.

Honda ја прошири својата Africa Twin линија со уште еден модел. 2018 CRF1000L2 Adventure Sports беше претставен за време на EICMA мото шоуто, а заедно со него беше претставена и една посилна верзија на моделот.

Motul презентираше ново масло наменето за тркање, 300V²  10W-50, на најголемото мото шоу кое се одржа во Милано, EICMA.

Изненадување од MotoGP гаражите откако беше објавено дека Ливио Супо си дал оставка од Honda Racing Corporation (HRC).

Vespa Elettrica која беше најавена на EICMA е електричен скутер со кој ќе можете да поминете 100 километри со едно полнење на батеријата.

Offroad.mk со коментар за трката која се одржа крај Стенковец, дали 2' Оф Роуд Шоу Скопје 2017 навистина беше „успешна“ организација?

Бидете информирани за сите новости директно на вашата е-маил адреса
Реклами

Ви благодариме

Close

За тоа што споделувате содржини и го поддржувате нашиот веб сајт, Ви благодариме!