20
Сре, Сеп
MotoGP

MotoGP: Ианоне има проблеми со GSX-RR

„Имав добар ритам и бев многу блиску до врвот. Но потоа се појавија проблемите. Мотоциклот го промени начинот на кој се однесува и не можев да бидам онолку ефективен колку што посакував. Мораме да научиме како да бидеме подобри на вакви услови“ - Ианоне

Следете нè на:

 

Андреа Ианоне си замина од Асен разочаран од настапот кој го имаше на фабричкиот мотоцикл на Suzuki. Иако во 2016 година тимот постојано имаше поплаки од Маверик Вињалес и од Алеш Еспаргаро, се веруваше дека ги подобрија перформансите на мотоциклот за време на дожд. Но трката во Асен ни потврди дека ги чека уште работа.

iannone asen

„Првиот дел од трката беше многу позитивен. Успеав да се пробијам од шеснаесетото место, што не беше воопшто лесно, и да се најдам меѓу првите десет возачи. Имав добар ритам и бев многу блиску до врвот. Но потоа се појавија проблемите. Мотоциклот го промени начинот на кој се однесува и не можев да бидам онолку ефективен колку што посакував. Мораме да научиме како да бидеме подобри на вакви услови.“

Сепак неговиот тимски колега, Алекс Ринс, беше многу позадоволен од својот прв настап после долгата пауза. Во текот на трката Ринс се соочи со неколку проблеми и на крајот заврши на седумнаесетата позиција. Сепак, и покрај тоа, Ринс смета дека имало многу позитивни работи изминатиот викенд.

„Среќен сум поради трката. Позитивно е тоа што искусив неколку различни временски услови. Стартот не беше многу добар и се мачев да го пронајдам вистинското темпо но потоа ми се зголеми самодовербата и успеав да претекнам неколку возачи.“

„Кога почна да врне, ризикував и го променив мотоциклот бидејќи мислев дека дождот ќе се засили. Но тоа не се случи. Можеби загубив на време но се стекнав со драгоцено искуство. Жалам за последниот круг. Не го забележав синото знаме, а позицијата на која се наоѓав му претставуваше проблем на Петручи. Затоа и му се извинив.“

comments

Би можело да ве интересира

Роси се обидува да се врати на Арагон, доколку успее ќе загуби бодови од само една трка и ќе остане во борбата за шампионатот.

Андреа Довициозо и Марк Маркез го делат мислењето за една работа по завршувањето на неделната трка –не е точно дека одредени патеки повеќе им одговараат на некои машини.

Компанијата Pirelli обезбеди нов заден пневматик, W0735, за да го користат возачите од Светскиот ШСупербајк шампионат на патеката во Портимао. Тоа е нов, мек пневматик кој содржи различни структурни решенија во споредба со стандардниот, мек, SC0 како и SC1.

Словенечкиот производител на издуви Акрапович објави едно видео на кое може да се види како звучат сите супербајк мотоциклите кои користат нивни издуви. Засилете го звукот и уживајте.

За 2018 година верзијата на Kawasaki Z900 која има 93 коњски сили (70kW) ќе им биде достапна на сите оние кои имаат А2 лиценца.

Дали некогаш сте се нашле позади некој постар возач кој веројатно повеќе не би требало да биде дел од сообраќајот? Што велите за моторџија кој има 101 година?

Бидете информирани за сите новости директно на вашата е-маил адреса
Реклами

Ви благодариме

Close

За тоа што споделувате содржини и го поддржувате нашиот веб сајт, Ви благодариме!